Vreemdgaan en dan?

06-08-2008 23:22 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees veel op dit forum over vreemdgaan; SVtjes of minnaars....

Ik ben zeker geen moraalridder en wil niemand aanvallen, maar ik vind het niet kunnen.

Je gaat een relatie met iemand aan en bent gebonden met diegene.

For better and worse.

Vraag me af wat je ermee wint en je kwetst mensen van wie je houdt,

je zelfrespect lijkt me ver te zoeken en schuldgevoel lijkt me niet ongewoon.

Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die hier hetzelfde over denken?

Onder vreemdgaan versta ik: intiem zijn met iemand, dus zoenen, geslachtgemeenschap en handenwerk met iemand anders dan je partner zonder dat je partner hier van af weet.
quote:zusenzo schreef op 06 augustus 2008 @ 23:22:

For better and worse. No matter what ?

Vraag me af wat je ermee wint minimaal lekkere sex lijkt mij en je kwetst mensen van wie je houdt,Misschien houden ze lang niet altijd van hun huidige partner ?

je zelfrespect lijkt me ver te zoeken en schuldgevoel lijkt me niet ongewoon.

Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die hier hetzelfde over denken? Ojee, breek ze de bek niiet open

Onder vreemdgaan versta ik: intiem zijn met iemand, dus zoenen, geslachtgemeenschap en handenwerk met iemand anders dan je partner zonder dat je partner hier van af weet.Je hele sexleven bespreken op msn ,je piemel / tuttemeflutsie voor de cam laten zien en hartstochtelijk masturberen / de liefde aan iemand verklaren zonder elkaar aan te raken , dat vind jij geen vreemdgaan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja zeker dat vind ik ook vreemdgaan, alleen niet aangedacht terwijl ik dit typte, kan je nagaan zover denk ik niet eens!

For better or worse, nee niet no matter what, als je partner je wat flikt dan hou je je zelfrespect en ga je er vandoor.

Lekkere sex heb ik met mijn partner, gaat dat niet ga ik het niet zonder overleg buiten de deur zoeken.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft leven en laten leven ieder zijn plezier ieder zijn...................... vul maar in.
Mensen die een SVtje hebben, zijn toch meestal single of mis ik iets?
Als je een partner hebt dan kan je on the side ook nog een SVtje hebben, sommige noemen het minnaar andere Svtje.
Veel vrouwen hier hebben wel SVtjes, maar er geen relatie naast. SVtjes zijn leuk voor de lol, niet als relatiemateriaal.... Nou daar heb ik echt niets tegen. Ook niet als mensen een open relatie hebben en er andere sexpartners op na houden. Maar de stiekeme variant, daar erger ik me wel aan. Doe het gewoon niet en kun je het niet laten, verbreek dan netjes je relatie.....
Leef en laat leven, daar doe je niemand pijn mee lijkt mij.
quote:zusenzo schreef op 06 augustus 2008 @ 23:39:

Als je een partner hebt dan kan je on the side ook nog een SVtje hebben, sommige noemen het minnaar andere Svtje.En wie ben jij dan dat je daar over gaat oordelen van dat mag niet???? Mensen leiden het leven nou eenmaal niet altijd zoals jij wilt dat ze doen!
Ik vraag me gewoon af of mensen er plezier uit halen om zelf een pleziertje te hebben terwijl je weet dat er iemand thuis op je wacht.

Ik oordeel niet, ik vind het niet kunnen dat is mijn mening.

Je voelt je behoorlijk aangesproken, gevoelige snaar neem ik aan?
Ik voel me niet aangesproken eerder irriteer ik me. Waarom??? Omdat jij vindt het kan niet dan mag het ook niet? Meteen een oordeel er plezier uit halen om zelf een pleziertje te hebben? Waarop is deze mening gebasseerd????? Wie zegt dat er alleen een pleziertje gehaald word? Oja dat zeg jij!
Heel veel dingen die niet mogen zijn best plezierig ; te hard rijden , de muziek hard na 11 uur , .... neuken met een ander is vást plezierig , ondanks een eventueel schuldgevoel .
Vreemdgaan en dan????

Antwoord is vreemdgaan en dan genieten
Ik denk ook niet dat vreemdgaan in de meeste gevallen 100 % plezierig is ; is knap lastig en " hard werken " denk ik .

Maar eenmaal tot over je oren verliefd en tot over je oren erin zitten schijnt het erg lastig te zijn om een en ander te stoppen .
quote:orchidea schreef op 06 augustus 2008 @ 23:50:

Ik voel me niet aangesproken eerder irriteer ik me. Waarom??? Omdat jij vindt het kan niet dan mag het ook niet? Meteen een oordeel er plezier uit halen om zelf een pleziertje te hebben? Waarop is deze mening gebasseerd????? Wie zegt dat er alleen een pleziertje gehaald word? Oja dat zeg jij!

Sorry hoor, ik probeer niet te oordelen maar ik zoek naar beweegredenen en hoe mensen daar me omgaan (schuldgevoel ed) en ik heb daar idd ook mijn mening over.

Mijn mening is gebasseerd op mijn eigen normen en waarden.

Ik zeg niet dat het niet mag, ik vind het niet kunnen dat is wat anders.

Je reactie vind ik erg overtrokken.
quote:orchidea schreef op 06 augustus 2008 @ 23:52:

Vreemdgaan en dan????

Antwoord is vreemdgaan en dan genietenNeem nog een wijntje!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 augustus 2008 @ 23:53:

Ik denk ook niet dat vreemdgaan in de meeste gevallen 100 % plezierig is ; is knap lastig en " hard werken " denk ik .

Maar eenmaal tot over je oren verliefd en tot over je oren erin zitten schijnt het erg lastig te zijn om een en ander te stoppen .

Dat lijkt mij ook, tuurlijk kan je verliefd worden in je relatie, maar het ligt aan jezelf of je er iets mee doet en wil je er iets mee doen, eindig je je relatie.

Geen oordeel over mensen die het wel doen want ik sta niet in hun schoenen maar zo denk ik er over.

Ben alleen benieuwd hoe je dan met je schuldgevoelens en andere bijkomende dingen omgaat en hoe andere hier tegen over staan.
Kijk daar heb je het alweer mijn mening is gebasseerd op mijn eigen normen en waarden. Met andere woorden iemand die vreemdgaat heeft geen waarden en normen of deze zijn veel minder dan die van jou.

Think outside the box. Het is niet allemaal zwart wit het is ook grijs
Ik denk dat er maar heel weinig vreemdgangers zijn die eerst een pro's en cons lijstje maken voordat ze overgaan tot actie.

En ik denk dat de meeste vreemdgangers voordat ze tot actie over zijn gegaan het roerend met je eens waren. En waarschijnlijk nog steeds.

Geloof me, ik ben helemaal geen vreemdganger. Maar om nou bijvoorbeeld jezelf tot aan je dood seks en intimiteit te ontzeggen omdat je toevallig bent getrouwd met iemand die na het krijgen van de kinderen geen seks en intimiteit meer met jou wilt delen.....alleen maar omdat het maatschappelijk niet geaccepteerd wordt? Volgens mij zijn er zat relaties waarin vreemdgaan gedoogd wordt zolang het maar discreet gebeurt.
Helemaal prima dat jij het niet vind kunnen. En ja er zijn een heleboel mensen die er net zo over denken als jij. En er zijn een heleboel mensen die er (iets) anders over denken. Omdat zij denken gelukkiger te worden van het aanpassen van hun waarden dan van het leven naar hun normen.
quote:orchidea schreef op 07 augustus 2008 @ 00:01:

Kijk daar heb je het alweer mijn mening is gebasseerd op mijn eigen normen en waarden. Met andere woorden iemand die vreemdgaat heeft geen waarden en normen of deze zijn veel minder dan die van jou.

Think outside the box. Het is niet allemaal zwart wit het is ook grijs

Geen woorden in mijn mond leggen dat is niet eerlijk want zo zeg ik het helemaal niet!

Zoals je leest vraag ik ook naar beweegredenen ed.

Maar ik heb wel deze mening en dan ben ik niet beter dan jou.

Jij leest dat zo.
quote:Vl43inder schreef op 07 augustus 2008 @ 00:04:

Helemaal prima dat jij het niet vind kunnen. En ja er zijn een heleboel mensen die er net zo over denken als jij. En er zijn een heleboel mensen die er (iets) anders over denken. Omdat zij denken gelukkiger te worden van het aanpassen van hun waarden dan van het leven naar hun normen.Wanneer kom je dan op zo een punt dat je je waarden naar je normen aanpast.
quote:extrahalo schreef op 06 augustus 2008 @ 23:39:

Veel vrouwen hier hebben wel SVtjes, maar er geen relatie naast. SVtjes zijn leuk voor de lol, niet als relatiemateriaal.... Nou daar heb ik echt niets tegen. Ook niet als mensen een open relatie hebben en er andere sexpartners op na houden. Maar de stiekeme variant, daar erger ik me wel aan. Doe het gewoon niet en kun je het niet laten, verbreek dan netjes je relatie.....Juist ja, bij SVtjes heb ik dit beeld ook. Anders heb je gewoon een minaar en ga je dus vreemd of je moet een open relatie hebben.
Ik dacht dat het voor getrouwd en ongetrouwd was....

Maar excuseer mij als ik het verkeerd heb.
Oke iemand gaat vreemd omdat hij of zij thuis niet meer echt kan goed kan vinden. De sex slecht is of niet meer mogelijk is. Er kunnen wel honderden redenen zijn. De een gaat dan wel vreemd en een ander niet.

Echte beweegredenen is voor een ieder weer verschillend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven