Gestopt met de pil!
donderdag 6 november 2014 om 16:45
Hallo allemaal,
Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.
NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38
14-08-2015 uitgerekend zwanger
jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo
29-09-2015 uitgerekend zwanger
jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo
21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.
NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38
14-08-2015 uitgerekend zwanger
jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo
29-09-2015 uitgerekend zwanger
jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo
21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
maandag 9 februari 2015 om 17:53
Nou Xana heb dan zelf nog niet zon positieve test in m'n handen gehad maar dit lijkt me toch duidelijk 2 streepjes... maar begrijp dat het onwerkelijk is!
Anne, haha snap je gevoel wij willen ook z'n leuk poppetje achter onze naam, maar het is de zwangere dames zo gegund!
meid1989, Welkom gezellig dat je mee schrijft!
Laat jullie morgen zeker horen hoe het geweest is... Ben er vandaag toch wel de hele dag mee bezig geweest word een beetje gek van mezelf.
Anne, haha snap je gevoel wij willen ook z'n leuk poppetje achter onze naam, maar het is de zwangere dames zo gegund!
meid1989, Welkom gezellig dat je mee schrijft!
Laat jullie morgen zeker horen hoe het geweest is... Ben er vandaag toch wel de hele dag mee bezig geweest word een beetje gek van mezelf.
maandag 9 februari 2015 om 18:08
Elke hoe is het?! Hoop dat je ook bij de club bent!!
Uiltje succes morgen. Snap dat het spannend is. Als iemand je kan helpen is het de gynaecoloog dus hou je daar aan vast!
Xana....ademen jij joh! Haha.....je hebt een dikke cheer in de tabel misschien helpt dat al iets!
Menstruatie pijn is echt heel normaal bij zwangerschap dus goed nieuws! Je kan je huisarts bellen om door te geven dat je zwanger bent, maar hoeft niet. Voor een afspraak met verloskundige kan je gewoon rechtstreeks contact opnemen. Geen verwijzing nodig!
Hier maar thuis gebleven. Ben erg moe en malaise. Beetje keelpijn en rillerig en verder heb ik tot half 4!!!! geslapen. Morgen voor de zekerheid testen op blaasontsteking. Ik twijfel. Ik denk dat 4 dagen achter elkaar druk zijn na 8 weken ziek beetje teveel was.
Uiltje succes morgen. Snap dat het spannend is. Als iemand je kan helpen is het de gynaecoloog dus hou je daar aan vast!
Xana....ademen jij joh! Haha.....je hebt een dikke cheer in de tabel misschien helpt dat al iets!
Hier maar thuis gebleven. Ben erg moe en malaise. Beetje keelpijn en rillerig en verder heb ik tot half 4!!!! geslapen. Morgen voor de zekerheid testen op blaasontsteking. Ik twijfel. Ik denk dat 4 dagen achter elkaar druk zijn na 8 weken ziek beetje teveel was.
maandag 9 februari 2015 om 18:22
Zo, na een lange dag werken op de bank alles terug lezen.
Xana: gefeliciteerd! Superfijn voor je, ik snap dat je het nog niet durft te geloven. Had je meteen de streepjes? Nu de rest van de dames nog
En wil je het snel vertellen aan familie/vrienden?
Elke, hopen dat jij ook zo'n test krijgt en je niet ongesteld wordt.
Pas over 8/9 dagen m'n eisprong,. Dus gaat nog ff duren
Xana: gefeliciteerd! Superfijn voor je, ik snap dat je het nog niet durft te geloven. Had je meteen de streepjes? Nu de rest van de dames nog
En wil je het snel vertellen aan familie/vrienden?
Elke, hopen dat jij ook zo'n test krijgt en je niet ongesteld wordt.
Pas over 8/9 dagen m'n eisprong,. Dus gaat nog ff duren
maandag 9 februari 2015 om 18:27
Meral, haha jaa vind het zo leuk om nu eens achter mijn naam zo'n dansend poppetje te zien. Vanmorgen dacht ik nog. Wat zou het geweldig zijn als dat ook een achter mijn naam stond. Boh wist niet zo snel haha.
Minder dat je ziek bent. Denk indd dat je miss weer te veel te snel gedaan hebt! Weer even rusten jij!
Jufsjaak, dankje! Ja de streep stond er binnen 5 min. Werd alleen steeds donkerder. Vond hem erg langzaam drogen. Ik wil het aan de ouders, broer/zus miss in het weekend al vertellen. Als ik nog een cb test met zwanger heb gehad. Want ik kan het dus echt niet voor mijn moeder verborgen houden. Zie haar bijna elke dag
.
Minder dat je ziek bent. Denk indd dat je miss weer te veel te snel gedaan hebt! Weer even rusten jij!
Jufsjaak, dankje! Ja de streep stond er binnen 5 min. Werd alleen steeds donkerder. Vond hem erg langzaam drogen. Ik wil het aan de ouders, broer/zus miss in het weekend al vertellen. Als ik nog een cb test met zwanger heb gehad. Want ik kan het dus echt niet voor mijn moeder verborgen houden. Zie haar bijna elke dag
maandag 9 februari 2015 om 19:57
@xana
Dat is misschien lastig voor je te houden dan idd als je der bijna elke dag ziet.
Ben benieuwd als het voor mij zover is hoe lang ik het verborgen kan houden. Heb 2 zussen met wie ik heel close ben en waarvan ik had gedacht dat ik wel zou vertellen dat ik gestopt ben met de pil. Maar vind het zo leuk om het voor me te houden en hun gezichten te zien als ik op een dag wel vertel dat ik zwanger ben haha.
Ik heb zelf nog geen 'normale' ongesteldheid gehad sinds ik gestopt ben met de pil, maar ik hoop dat ik een beetje normale cyclus heb. Toen ik op me 14e begon met de pil had ik al geen normale cyclus dus heb geen flauw id wat me lichaam gaat doen!
Hoe gaat het ondertussen met de rest? Hebben jullie nooit ergens last van gehad toen jullie net waren gestopt met de pil?
Dat is misschien lastig voor je te houden dan idd als je der bijna elke dag ziet.
Ben benieuwd als het voor mij zover is hoe lang ik het verborgen kan houden. Heb 2 zussen met wie ik heel close ben en waarvan ik had gedacht dat ik wel zou vertellen dat ik gestopt ben met de pil. Maar vind het zo leuk om het voor me te houden en hun gezichten te zien als ik op een dag wel vertel dat ik zwanger ben haha.
Ik heb zelf nog geen 'normale' ongesteldheid gehad sinds ik gestopt ben met de pil, maar ik hoop dat ik een beetje normale cyclus heb. Toen ik op me 14e begon met de pil had ik al geen normale cyclus dus heb geen flauw id wat me lichaam gaat doen!
Hoe gaat het ondertussen met de rest? Hebben jullie nooit ergens last van gehad toen jullie net waren gestopt met de pil?
maandag 9 februari 2015 om 20:52
maandag 9 februari 2015 om 21:02
@ meid1989 : Ik had zeker weten ergens last van. Een belachelijk hoog libido!!
Ik dacht nog maar aan een ding... en dat was in dat geval niet 'zwanger' raken.
Wij zouden eerst condooms gebruiken, maar in het 'heetst' van de strijd kwam dat er dan niet meer van.. hihi!!
@Xana!!! Yes yes yes!! (ik zei het toch..)
Super gaaf!! Gefeliciteerd.
Ik dacht nog maar aan een ding... en dat was in dat geval niet 'zwanger' raken.
Wij zouden eerst condooms gebruiken, maar in het 'heetst' van de strijd kwam dat er dan niet meer van.. hihi!!
@Xana!!! Yes yes yes!! (ik zei het toch..)
Super gaaf!! Gefeliciteerd.
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
maandag 9 februari 2015 om 21:14
Waaaaa!!! Xana! Je laat ons verrassen zeg!!!!
Roept ze een dag geleden nog "als ik maar niet als enige overblijf..."
Meid1989, welkom.
Hier stress... Geen menstruatie.
Durf het niet aan mn vriend te vertellen.
Verwacht de menstruatie morgen...?
Maar dat betekend wel dat mn cyclus in de war is.
Panda, nu voel ik net als jou dat dat *** is...
Zal jullie op de hoogte houden.
Uiltje. Ik brand morgen een kaarsje voor je...
Roept ze een dag geleden nog "als ik maar niet als enige overblijf..."
Meid1989, welkom.
Hier stress... Geen menstruatie.
Durf het niet aan mn vriend te vertellen.
Verwacht de menstruatie morgen...?
Maar dat betekend wel dat mn cyclus in de war is.
Panda, nu voel ik net als jou dat dat *** is...
Zal jullie op de hoogte houden.
Uiltje. Ik brand morgen een kaarsje voor je...
maandag 9 februari 2015 om 22:06
dinsdag 10 februari 2015 om 07:03
Pff ik lig al van half 6 wakker, toen vriendlief moest opstaan. Ik ben een beetje hyper! En de vraag gaat steeds door mijn hoofd, hoe kan dit dat ik zwanger ben door 1keer
.
Elke ik duin zo hard voor je dat je niet ongesteld word en bij ons mag aansluiten.
En hoop zo dat alle andere meiden ook snel een positieve test hebben!! Duim voor iedereen.
Elke ik duin zo hard voor je dat je niet ongesteld word en bij ons mag aansluiten.
En hoop zo dat alle andere meiden ook snel een positieve test hebben!! Duim voor iedereen.
dinsdag 10 februari 2015 om 07:12
dinsdag 10 februari 2015 om 09:21
dinsdag 10 februari 2015 om 09:40
Donderdag ben ik pas 4 weken haha. Dus hoop dat het blijft plakken.
Hoop voor jou dat je cyclus snel op gang komt!!
Dit maakt het hier nu wel heel echt! Nu geloof ik het pas.
http://nl.tinypic.com/r/6jnbrc/8
Hoop voor jou dat je cyclus snel op gang komt!!
Dit maakt het hier nu wel heel echt! Nu geloof ik het pas.
http://nl.tinypic.com/r/6jnbrc/8
dinsdag 10 februari 2015 om 11:55
Jeetje wat ontzettend leuk xana gefeliciteerd meid!!! De testen van de kruidvat zijn echt super goed.. die van mij zag er ook zo uit!
menstruatiepijn had ik tot vorige week nog.. is heel normaal! Ga nu gewoon genieten, je bent zwanger!! Heb je al beetje gekeken wanneer je bent uigerekend?
Er gaan veel babys geboren worden in 2015 hihi babyboom!
menstruatiepijn had ik tot vorige week nog.. is heel normaal! Ga nu gewoon genieten, je bent zwanger!! Heb je al beetje gekeken wanneer je bent uigerekend?
Er gaan veel babys geboren worden in 2015 hihi babyboom!