Gestopt met de pil!

06-11-2014 16:45 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij schrijven over het stoppen met de pil en zwanger worden. Sommigen zijn net gestopt en begonnen aan de eerste ronde, anderen zijn al een paar rondes verder en een aantal van de groep is inmiddels zwanger! Leuk als je meeleest! Meeschrijven kan natuurlijk ook altijd. Op het moment is de tabel vol, maar mocht er iemand afvallen kan er altijd weer iemand anders aansluiten.

NaamLeeftijd+partnerNODBijzonderheden Meral 33+38

14-08-2015 uitgerekend zwanger

jongen Panda 20+35 Lollie 25+30 13-05-2015 20 weken echo

29-09-2015 uitgerekend zwanger

jongen Elkebloempje 28+29 20-05-2015 meisjevf 23+29 Annemarijeg 25+24 Nadaaitje 25+29 mijnnaamislaura 28+28 15-05-2015 Xana-92 23+27 28-05-2015 20 weken echo

21-10-2015 uitgerekend zwanger Anne-1985 30+37 Eline05 Bruin-uiltje 26+25 Jen1985 29+29 12-05-2015 20 wekenecho zwanger Newbie1987 27+30 07-05-2015
welkom jufsjaak!!

Volgens mij moet je nog even geduld hebben.

Er zijn nog een paar wachtenden voor u... haha!

Meral beheerd onze tabel uitstekend!! Zij heeft alleen wel gevraagd om gegevens voor in de tabel even vet gedrukt te noteren, dat zoekt voor haar makkelijker.

Slaap lekker mensen!
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
Dank je mijnnaamislaura! Ben ik de enige die het spannend/een stap vind/vond om mee te schrijven in zo'n topic? Of hadden anderen dit ook?
Zijn er meiden wat niet meer komen schrijven en uit de tabel kunnen? Dan kunnen de nieuwe meiden voor mij er wel in. Meral weet er miss meer van. Die houd te tabel bij.

Jufsjaak wij zitten ook op facebook met een paar meiden. Als je daar ooit behoefte aan hebt, ben je ook daar welkom.
Lief, ik zal het onthouden!
nog een post voor vandaag dan..

Jufsjaak: Ook ik vond het erg spannend hoor!! dus dat is herkenbaar.

Maar ik vond het nog veel spannender om mij bij de facebookgroep aan te sluiten. Voor mijn gevoel is het forum nog lekker 'anoniem'. Maar ook daar kan ik mij natuurlijk behoorlijk in vergissen.
mijn naam is laura, een hele lieve meid, als je in m'n ogen kijkt, weet je niet welke kant je op moet kijken..
De update!

Erg gezellig gewerkt. Ik zat er vrij snel weer in, alleen de hele routine om het afsluiten voor te bereiden 's avonds is veranderd dus moest even bijgepraat worden. Iedereen wilde z'n verhaal doen en het mijne horen dus heb hier en daar wat meer staat ouwehoeren dan normaal de bedoeling is.

Had geen last van misselijkheid, wel erg honger. Mijn rug zeurt van al het draaien en bukken, maar das gewoon even wennen. Heb nooit rugklachten dus moet nu iets beter nadenken over ergonomie, ben ik niet gewend. Vermoeidheid valt mee. Ik was moe voor ik wegging, maar nu wel oke.

Morgen ga ik naar Eindhoven. Broertje is jarig. We gaan even bowlen en uit eten. Maandag ga ik werken. Daarna zal ik even kijken hoe het met de tabel is. Als ik nog nod's, echo's of bijzonderheden moet aanpassen laat maar weten! Inderdaad liefste dikgedrukt.
Welkom jufsjaak! Leuk dat je meeleest en schrijft!

En Meral, fijn om te horen dat het werken zo goed is verlopen! En grappig dat collega's dan meteen toch even en kletsen, lijkt me wel fijn 😊

Laura, ik heb dat ook dat ik de stap naar de Facebookpagina nog vrij groot en spannend vind.... Vandaar dat ik voor nu alleen hier blijf en hoop dat viva zo min mogelijk uitvalt! 😉
Update 2:

Spierpijn in mijn onderrug!!!! Echt helemaal stijf en pijnlijk en straalt uit naar beneden. 3 uurtjes gewerkt, echt ongelooflijk. .......ik ga niet winnen met bowlen vanmiddag denk ik

Ik vergeet steeds dat ik zwanger ben. Klinkt raar, maar voel me niet anders....tja daar krijg je pijn van kennelijk. Ik ben ook al steeds om niks buiten adem. Ook al zoiets geks. Schrok me rot joh eerste keer fietsen!

Beetje bewegen en verder rustig aan doen dan zal t wel bijtrekken.
Meral fijn dat het werken goed is gegaan. En ook gezellig was om even bij te kunnen kletsen met collega's! Wel minder dat je nu pijn in je rug hebt. Maar weer even rustig bewegen dan. En niet te veel strikes gooien vandaag haha.

jufsjaak dat had ik op het begin ook wel even. Maar ook omdat het allemaal zo echt voelde toen ik in de tabel stond. Maar wel heel fijn nu om alles te delen met de meiden! Gezellig clubje.

Facebookgroep vond ik eerst spannend dat iedereen zag wie ik nu was. Maar vond het ook wel weer leuk om een gezicht te zien bij de viva persoon 😊. En daar is het weer fijn om helemaal privé dingen te delen met alleen de meiden van onze groep. En de echo's enzo te plaatsen. want merk dat er toch wel wat mensen zijn die hier meelezen waar wij niks van weten haha.
Meral wat fijn dat het werken goed ging zonder al te veel klachten!

Dat moet een fijn gevoel zijn, ondanks de spierpijn en rugklachten day after :(

gefeliciteerd met je broertje!

Welkom jufsjaak! Ik had precies hetzelfde gevoel toen ik op deze forum terecht kwam.. is altijd moeilijk je bloot te leggen bij vreemden.. maar aan de andere kant heel prettig omdat het anoniem is
Vind het nu al gezellig om hier mee te praten, leuk. Alle verhalen van iedereen te horen. Ben blij dat ik niet de enige ben die het spannend vind/vond.

Is de facebookpagina ook aangemaakt voor om 'meelezers' buiten te houden?

Meral: het lijkt mij ook zo'n raar, onbekend gevoel om zwanger te zijn. Voor je nod voel je van alles, en als het dan echt zo blijkt te zijn voel je waarschijnlijk niks haha.
Nou ik heb mezelf in een legging met tuniek gehesen. Damn ik pas echt nul spijkerbroeken meer!!!! Off to Eindhoven. Hoop dat ik nog wakker word vandaag :-)

Voor de dames uit de regio mijn zwager heeft een top cafetaria in Someren (yep, geen schoonzus) Hele lekkere frieten met biefstuk. Ff reclame maken
Meral, haha die leggings zullen nog veel gedragen worden de komende maanden! Have fun.

Jufsjaak, ja niemand kan de groep vinden. En dus ook niemand kan berichten lezen. Is echt helemaal geheim. Alleen wij zien elkaar haha
Help! Ik moet echt voortaan tijd inplannen om hier op mijn gemak alles te kunnen lezen....

Nadaaitje, super fijn dat het hartje goed klopte!! Lijkt me bijzonder!

Jufsjaak; welkom!

Ik ben inmiddels over de angst heen om hier/op FB te schrijven. Ga het niet van de daken schreeuwen, maar mocht er iemand per ongeluk achterkomen dat ik een kinderwens heb, dan is dat zo...

*heb dat vaste contract al in the pocket; haha!*

Panda; bijna de sleutel, yeah!!

Meral; fijn dat het werken goed gegaan is. Terug naar het 'normale ritme' Dat zal je goed doen.

Ik ben gisteren met een vriendin naar Prenatal geweest; had iets voor haar kindje nodig.

Ooooo, ik werd spontaan verliefd op al die kleine kleertjes, de voorbeeld-babykamers, enz.
Oeh Elkebloempje dat zijn gevaarlijke uitstapjes hihi!!! Krijg dan zo'n erge kriebels!! Zou zo graag voor mezelf in die winkel willen shoppen maar nog even geduld....

Wij hadden verjaardag hier in het weekend en toen kwamen de kleintjes van vrienden ook mee natuurlijk, zoo lief!! 😊

Wordt dus hoog tijd dat er voor ons (de niet zwangere viva's) ook twee streepjes op zo'n test komen te staan haha! Hoewel ik bang ben dat het hier deze komende ronde weinig op gaat leveren... Vruchtbare dagen precies in de carnaval... En vriend is wel een carnavalsliefhebber😉
Elkebloempje: ik snap heel goed je gevoel in de prenatal! Loop stiekem al in de hema langs de babykleding: zó lief! (als er geen bekenden in de Hema lopen ) heeft er iemand al iets gekocht? (Die niet zwanger is)

Jammer panda! Denk dat wij dat ook hebben, alleen dan door een wintersport. De hele dag skiën, uit eten en laat in bed in een huisje met familie...
Panda, indd. Hoop dat wij allenaal zo'n mooie test in handen mogen hebben. Dat lijkt mij zo'n raar gevoel om dat te zien.😊

Jufsjaak zelf heb ik nog niks gekocht. Wel pas geleden getwijfeld. Ik vind alles van woezel en pip leuk. Nu liep ik pas bij de etos, hadden ze daar spenen van woezel en pip. Ik was met mijn moeder en zei toen zal ik alvast zo'n speen kopen miss hebben ze de spenen niet meer als ik eens in verwachting ben. Nou toen verklapte ze snel dat mijn zus al een gekocht heeft voor als ik zwanger mag zijn. Zo leuk😊
Ohh dat is wel lief hoor Xana van je zus 😊 Leuk om te horen dat mensen om je heen daar stiekem ook een beetje mee bezig zijn. Vrienden van ons hebben hun box al klaar staan voor ons. Beetje optimistisch maar wel heel erg lief 😊
Dan ben ik niet de enige die nu al graag een pakje zou willen kopen Hema heeft echt leuke spulletjes. Maar zie ook vaak van die kleine zaakjes met unieke kleding. Hou zelf ook van de onbekende 'merken'. Waar kijken jullie evt nog meer naast prenatal en hema?

Trouwens... Is het een idee de 'rondes' in de tabel te zetten? Of is bewust gekozen dit niet te doen?

Vind het zelf prettig om te weten hoe/wat de gevoelens dan zijn. Het is maar een idee, hoeft niet.
Ik heb nog totaal geen behoefte/drang om spullen aan te schaffen.

Vandaag begon mijn moeder voor de zoveelste keer over oma worden.. (Ik ben de oudste thuis en van mijn broertje hoeft ze nog lang niets te verwachten).

Ze bedoeld het goed, maar..

En het is ook niet bedoeld als pushen, maar..

Ik vind het prima als het aantal rondes in de tabel komt te staan, ik zou alleen niet weten in welke ronde ik inmiddels ben!! Wij zijn bezig vanaf mei 2014.
Panda, ja vond het ook lief. Leuk dat jullie vrienden er ook al zo aan denken. Ben alleen zo bang dat het nog zooooo lang gaat duren voor wij in verwachting zijn😔. En ik hier straks de laatste ben wat nog niet zwanger is. Haha

Jufsjaak ik zeg eerlijk, ik kijk ook wel eens bij de zeeman! Soms zo'n leuke kleertjes voor weinig geld. En ze groeien er toch zo uit. H&m is ook leuk.

Mijnnaamislaura tuurlijk bedoeld je moeder dat goed. Maar soms is het ook minder als mensen er steeds naar vragen. Want tjah wij willen wel. Maar het lukt nog niet zo snel.

En wat is het forum weer lekker irritant!! Vraag me af of dit nu voor altijd steeds zo blijft.
bloed irritant dat forum..

Ik ben ook als de dood dat ik de enige ben die straks niet zwanger is van dit groepje.

volgens mij zijn er op de facebook pagina ook meer zwangeren dan niet zwangeren..

Dus, niet zwangeren, kom er alsjeblieft ook bij!!
Ja meiden! Kom er ook gezellig bij. En fan missen we niks als het forum het weer eens niet doet.
Hallo Dames,

Ja het forum blij irritant telkens als ik tijd heb om iets te schrijven dan doet hij het niet of erg traag....

Wat dat betreft werkt het op facebook altijd prima....

Nog meiden die hier regelmatig schrijven en hun NOD hebben deze week, weet niet of Nurse en meisje nog meeschrijven heb al tijdje niks meer van ze gelezen geloof ik.

Zelf mijn NOD aankomende zaterdag maar omdat onze kansen al kleiner zijn ga ik er vanuit dat het nog wel poosje kan duren voordat ik zwanger raak dus moet geduld blijven houden.

Meral, leuk dat je afgelopen zaterdag weer even hebt kunnen werken, en ook best wel logisch dat je daar nu beetje last van hebt, je moet ook weer helemaal in het ritme komen enzo denk ik!
Mijn NOD is pas na volgend weekend, maar zoals gezegd, verwacht ik een WOD..

Maar het zou ook zo maar kunnen dat ik eind deze week of komend weekend al ongesteld word.

We wachten rustig af en ik zal voor jou duimen, anne!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven