Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 12:28:

Feeksje, brrr. Fijn dat het bijna voorbij is Krijg je ook winterkorting (net als bij de schilder)?

Hier is de schoonmaak helemaal klaar. Straks alleen nog koken en beneden stofzuigen. Alle werkverplichtingen zijn gedaan en nu is mijn energie ook echt bijna pleite Dus dadelijke lekker lunchen en daarna muziek aan en tekenen / lezen / schrijven, waar ik zin in heb.Nee, haha. Maar we zijn wel gematst met ramen tegen inkoopsprijs.
quote:Feeksje1977 schreef op 10 februari 2015 @ 12:29:

[...]

Ja maar we hadden 2 lekkende ramen beneden en enkel glas boven en vreselijk veel vocht en schimmel wat met luchten niet wegging. Gelukkig viel het mee qua kou.

Nu al warm in de kamers die af zijn en geen water meer op de ramen. Ben zo blij!!!Fijn er lekker warmpjes bij zitten.
Ben maar opgehouden met huishoudelijk klusjes, overal bende. Wat zou ik toch graag een schoonmaakster willen zeg, helemaal nu hahaha
Ik heb het idee dat de voorjaarsschoonmaakkolder in mij gekropen is

Het liefste zou ik echt alles onder handen pakken, incl. kasten, gordijnen, ramen, garage, tuinhuisje en het oliën van de tuinmeubels. Wat ben ik blij dat mijn energie op is

Grrrrrr, ik kom steeds een ava tegen die me heeft geïnspireerd om iets te maken. Nu kan ik hem in geen enkel topic meer vinden en de nick weet ik niet, zucht.
En ja hoor, weer iemand die denkt dat een keizersnee zo simpel is.

Hoe simpel ben je dan?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Goh dat quoten gaat goed

Fang kan je ook niet even bij mij komen? Nesteldrang ontbreekt nog steeds bij mij
Hallo iedereen
Hi Elfje
quote:GateKeeper schreef op 10 februari 2015 @ 15:22:

[...]

Fang kan je ook niet even bij mij komen? Nesteldrang ontbreekt nog steeds bij mij

Liefje, die nesteldrang komt pas later! Van mijn vriendinnen heb ik het volgende begrepen:

De eerste drie maanden kaput wie Hund;

De volgende drie maanden veel energie, dus tijd om de spullen bij elkaar te sprokkelen en de kamer klaar te maken;

De laatste periode het zwanger beu zijn én

de laatste dagen nesteldrang.

Verder geen idee, want hier geen ervaring
Stora je hebt mail!
Gatekeeper! Hoe is het met je?
Ladies (oh hoi Elfje hoe is het?) willen jullie even met me meedenken?

Iemand heeft hier een nick, zwart wit, witte achtergrond, vrouw (lijkt bijna getekend) en zwarte handen? Er zijn er twee die heel veel op elkaar lijken, die bedoel ik dus
Zit ik ziekjes op de bank Masterchef New Zealand te kijken, komt dit jurylid voorbij. Dus ik dacht ik doe even een hats.

En hij kan ook nog goed koken!
Hij mag komen koken (mits hij ook zelf de boodschappen doet en erna afwast), maar verder brrrrrr. Je mag hem hebben Stein
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 15:26:

Ladies (oh hoi Elfje hoe is het?) willen jullie even met me meedenken?

Iemand heeft hier een nick, zwart wit, witte achtergrond, vrouw (lijkt bijna getekend) en zwarte handen? Er zijn er twee die heel veel op elkaar lijken, die bedoel ik dus

Het gaat wel goed. Dank je.

Ik ben aan het denken, maar heb geen idee.
Ik vind hem wel lekker, hij leuker met bewegend beeld.

Wie vind jij mooi Fang?
quote:elfje12 schreef op 10 februari 2015 @ 15:25:

Gatekeeper! Hoe is het met je?

Lekkah

Gaat goed hoor. Voel me uitstekend.
Fang, die nick, kan dat Ephina zijn?
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 15:24:

[...]

Liefje, die nesteldrang komt pas later! Van mijn vriendinnen heb ik het volgende begrepen:

De eerste drie maanden kaput wie Hund;

De volgende drie maanden veel energie, dus tijd om de spullen bij elkaar te sprokkelen en de kamer klaar te maken;

De laatste periode het zwanger beu zijn én

de laatste dagen nesteldrang.

Verder geen idee, want hier geen ervaring Ow, nou dan wacht ik nog wel eventjes en als het niet komt, kom jij dan?
En hoi Gate en Elfje
quote:Steinbeck2 schreef op 10 februari 2015 @ 15:33:

Fang, die nick, kan dat Ephina zijn?
Hoi Steintje, voel je alweer beter?
Hallo allemaal.

Mooie man, Stein, maar niet helemaal mijn type.

Fang, ik denk dat ik weet welke jij bedoelt, maar ik weet de nick niet meer.
Life is short. Eat dessert first.
Nesteldrang moet je nog ff mee wachten hoor Gate, dat komt pas opzetten tegen dat je moet bevallen. Al heb ik het nooit gehad, kan ook nog. ;)
Nee, nog belabberd! En chagrijnig van al het rondhangen. Maar het komt goed, gewoon uitzitten dit virus.

En Fang komt morgenochtend om 4 uur mijn keuken poetsen dus dat scheelt. Daarna maakt ze lekker kippensoep en strijkt ze mijn was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven