Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 10 februari 2015 @ 16:18:

[...]

Inkie, waar woon jij? Dan kan ik even langskomen om voor te proeven, je weet nooit hè.Gewoon achter Fangtasia en die ***vogel aan vliegen Doornroosje. Je bent welkom hoor om een vorkje mee te prikken.
quote:merano schreef op 10 februari 2015 @ 16:18:

* Pikt snel chocoladetaart en vliegt weg.. Bij dit soort opmerkingen krijg ik heimwee naar de echte mannen topics...
Inkie ik heb er een verpakt naar je toegestuurd! Brengen lukt even niet, plichten roepen. Maar kom ook gerust op mijn verjaardag hoor, allemaal chocoladelekkernijen, ik heb er nu al zin in!

Nee Merano, het is een staande dame, lijkt meer getekende en op het midden van de rug een zwarte hand (met stuk arm) ik denk getekend.

Geweldig motto heb je trouwens!
quote:vivapimpelmees schreef op 10 februari 2015 @ 16:29:

[...]

Bij dit soort opmerkingen krijg ik heimwee naar de echte mannen topics...Hey mevrouw Pimpel, leuk je nog eens te lezen!
Zou trouwens ook een leuk topic worden, raad de forummer aan de hand van de avatar
Gate, dan heb je mijn aanwijzingen als OP

Inkie, als je deze ziet (kan ook praten, klinkt als Sjon Connerie), dan is de taart bijna daar. Vogel blijft zeker weten uit de buurt, ik heb hem nl. nog geen eten gegeven.

Sjon Connerie, mijn held
quote:vivapimpelmees schreef op 10 februari 2015 @ 16:29:

[...]

Bij dit soort opmerkingen krijg ik heimwee naar de echte mannen topics...Waar zijn de "echte" mannen eigenlijk de laatste tijd?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 10 februari 2015 @ 16:39:

[...]

Waar zijn de "echte" mannen eigenlijk de laatste tijd?Die hangen nu al zo lang rond op het forum dat zij ondertussen een baarmoeder gekweekt hebben.
Jeetje, die TO van de anticonceptie. Heeft op sterven na dood gelegen met longembolieën door de pil en nu weigert haar vent condooms met de mededeling dat "het haar schuld is als het een broer/zus relatie wordt."

Ik geloof dat ik hem zo hard in zijn ballen zou trappen dat sterilisatie niet meer nodig was.
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 16:22:

Doorntje, was die van Mendy ook degene die jij dacht dat ik bedoelde, of heb jij een beeld bij de andere die ik bedoel?Ik zou nu kunnen zeggen dat ik ook die van Mendy bedoelde, want ja, dan krijg ik mss ook chocolade. Maar nee, helaas was het die niet.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 16:21:

Als ik jarig ben mogen jullie hier allemaal op een High Chocolate komen

[afbeelding]En dat is morgen neem ik aan?
quote:Istar_ schreef op 10 februari 2015 @ 16:44:

Jeetje, die TO van de anticonceptie. Heeft op sterven na dood gelegen met longembolieën door de pil en nu weigert haar vent condooms met de mededeling dat "het haar schuld is als het een broer/zus relatie wordt."

Ik geloof dat ik hem zo hard in zijn ballen zou trappen dat sterilisatie niet meer nodig was.Ik vind jouw reactie wel meesterlijk hoor :-)
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 16:30:

Inkie ik heb er een verpakt naar je toegestuurd! Brengen lukt even niet, plichten roepen. Maar kom ook gerust op mijn verjaardag hoor, allemaal chocoladelekkernijen, ik heb er nu al zin in!

Nee Merano, het is een staande dame, lijkt meer getekende en op het midden van de rug een zwarte hand (met stuk arm) ik denk getekend.

Geweldig motto heb je trouwens!MissI heeft toch eens zoiets als ava gehad?
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 16:12:

Voor een leek klinkt keizersnee wel makkelijker

Ik heb er 3 gehad, dus mij hoor je niet klagen hoor, ik vond het ideaal.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Gate, de koffie vloog tegen mijn beeldscherm

Istar, bizar he? Ik las het.

Doorntje, speciaal voor jou omdat je zo verdrietig klinkt (en iets met tankverdriet enzo)

quote:Istar_ schreef op 10 februari 2015 @ 16:44:

Ik geloof dat ik hem zo hard in zijn ballen zou trappen dat sterilisatie niet meer nodig was.Echt een lamzak, letterlijk en figuurlijk.
Oef hij is wel erg groot

Istar

Solo, drie keer? Geen nare gevolgen gehad?

Aniuk, die van MissI die ken ik. Het is geen 'harde foto'. Ik weet niet hoe ik dit moet omschrijven. Het lijkt wel alsof de dame beschilderd is.
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 16:53:

Solo, drie keer? Geen nare gevolgen gehad?

Mijn buik bloest een beetje over het litteken heen, dat vind ik niet zo mooi, maar ja, ik ben niet incontinent en heb geen verzakking.
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 16:53:

Oef hij is wel erg groot Kan nooit groot genoeg zijn.
Is ie wel lekkerrrrr?

We krijgen net de folder van de NYPizza binnen, alsof ze hier meelezen! Let op:

New: Nutella Pizza met M&M's voor maar ¤3,99 Wie durft?
En door al die chocola gaat die buik niet minder overbloezen natuurlijk.

Maar ik kom wel op je partijtje hoor Fang.
Ik heb hier nog een grote reep Milka Triolade liggen, ik mag elke avond twee blokjes, jammie. En ook een grote Milka Choco Jelly, die vind ik niet zo jammie. De Jellybeans knisperen en ik wil geen geknisper in mijn chocolade en geen vulling (m.u.v. pure choco gevuld met mint of avocaat).
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 17:09:

Ik heb hier nog een grote reep Milka Triolade liggen, ik mag elke avond twee blokjes, jammie. En ook een grote Milka Choco Jelly, die vind ik niet zo jammie. De Jellybeans knisperen en ik wil geen geknisper in mijn chocolade en geen vulling (m.u.v. pure choco gevuld met mint of avocaat).Ik wilde dat ik dat kon. Helaas kan ik geen maat houden. Chocola, sigaretten, alcohol, enz. enz. Dus dan maar helemaal niets.
quote:Fangtasia schreef op 10 februari 2015 @ 17:06:

Is ie wel lekkerrrrr?

We krijgen net de folder van de NYPizza binnen, alsof ze hier meelezen! Let op:

New: Nutella Pizza met M&M's voor maar ¤3,99 Wie durft?

Ik woon in België.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven