Kaney
woensdag 11 februari 2015 om 07:53
"Niet rockster Beck maar Beyoncé had de Grammy Award voor beste album mee naar huis moeten nemen. Dit vindt Kanye West, die even aanstalten maakte om op het podium het dankwoord van Beck te verstoren. Dat leek aanvankelijk een dolletje, maar na afloop van de uitreiking heeft de rapper toch aan E! News laten weten dat hij vindt dat Beck de onterechte winnaar is"
(Algemeen Dagblad)
Deze man lijd toch aan grootheidswaanzin? Jezelf een god vinden en je album Yeezus noemen... Ik vraag mij af of ze hem daar echt serieus nemen?!
(Algemeen Dagblad)
Deze man lijd toch aan grootheidswaanzin? Jezelf een god vinden en je album Yeezus noemen... Ik vraag mij af of ze hem daar echt serieus nemen?!
woensdag 11 februari 2015 om 08:49
Ik moest ook aan Kane denken ipv Kanye.
Ik neem de beste man niet serieus en dat zouden meer mensen moeten doen.
En of iemand een goede artiest is heeft niet zo veel te maken met of hij wel helemaal spoort. Of juist wel want genialiteit en gekte liggen dicht bij elkaar.
En natuurlijk nodigen ze hem uit want hij verkoopt in de VS ontzettend veel platen en ze verwachten volgens mij zulke stunts van hem dus dat is weer extra reclame voor de show=extra geld.
Ik neem de beste man niet serieus en dat zouden meer mensen moeten doen.
En of iemand een goede artiest is heeft niet zo veel te maken met of hij wel helemaal spoort. Of juist wel want genialiteit en gekte liggen dicht bij elkaar.
En natuurlijk nodigen ze hem uit want hij verkoopt in de VS ontzettend veel platen en ze verwachten volgens mij zulke stunts van hem dus dat is weer extra reclame voor de show=extra geld.
woensdag 11 februari 2015 om 08:57
Kanye mag dan potsierlijk zijn, hij heeft wel een paar hele goede dingen gemaakt. De tendens in vrijwel heel muziekland was dat Bey had moeten winnen. Zelfs Beck himself was verbaasd...
Dat gezegd hebbende, Beck is lid van dezelfde sekte als Tom Cruise. Binnen Scientology vinden een hoop zaken plaats die de mensenrechten schenden. Als je muziek van Beck koopt, steun je dus indirect mensenrechtenschendingen (aangezien Scientologyleden verplicht allerlei dure bogus-cursussen moeten volgen om hoger op de ladder van verlichting te komen. Bovendien is Beck ook nog eens geregistreerd donateur van deze cult).
Ik weet wel wie ik echt eng vind...
Dat gezegd hebbende, Beck is lid van dezelfde sekte als Tom Cruise. Binnen Scientology vinden een hoop zaken plaats die de mensenrechten schenden. Als je muziek van Beck koopt, steun je dus indirect mensenrechtenschendingen (aangezien Scientologyleden verplicht allerlei dure bogus-cursussen moeten volgen om hoger op de ladder van verlichting te komen. Bovendien is Beck ook nog eens geregistreerd donateur van deze cult).
Ik weet wel wie ik echt eng vind...
Occam's razor