Uitgerekend eind augustus 2015 !!

21-12-2014 22:10 1195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera: zwanger! En uitgerekend eind augustus 2015!

Schrijf hier mee over alles wat je bezig houdt. Helaas sluiten we in verband met de overzichtelijkheid de tabel, neemt niet weg dat iedereen welkom is om mee te lezen en te schrijven.

NaamLeeftijd#kindjeuitgerekendbijzonderhedenBlonde83311e kindje27 augustus Jongen kartonnendoos281e kindje28 augustus meisjeRose2010281e kindje27 augustus verrassingLiefhebber1977371e kindje28 augustus verrassing82roosje323e kindje14 augustus pudding123241e kindje30 augustus Jongen Teacup351e kindje19 augustus Jongen voorem_301e kindjeuitgerekend Jongenjolyne10261e kindje29 augustus Merel1981332e kindje29 augustus meisjeMel.nl281e kindje26 augustus Meisje MamavanDenM363e kindje21 augustus meisjeWaterspin302e kindje22 augustus Meisje Mmaas 27 1e kindje 10 augustus Verrassing Mtiks251e kindje24 augustus meisje
quote:Merel1981 schreef op 10 februari 2015 @ 19:17:

[...]

....snik...wat lief!!! Ik raak helemaal ontroerdWat leuk dat ze dat hebben gedaan!
quote:Merel1981 schreef op 10 februari 2015 @ 19:23:

[...]

Die kirrende wijven zijn jouw vriendinnen haha en uit ervaring kan ik je vertellen dat ik het heel leuk vond. Het was echt een verrassing, helemaal niets door gehad tot moment van binnenstappen. Mijn organisatoren hadden van te voren bedacht wat IK leuk zou vinden en hadden dat gedaan. De organisatie eromheen niets van meegekregen. En nogmaals het was op mij afgestemd Als ze op mij gaan afstemmen dan zullen we moeten gaan karten ofzo, maar ja, lijkt me niet zo handig nu :D
quote:Merel1981 schreef op 10 februari 2015 @ 19:17:

[...]

....snik...wat lief!!! Ik raak helemaal ontroerdDaar had ik dus ook last van, ik draag em dus ook nu al. Met heel veel trots
If you can dream it, you can do it.
@mel wat lief van je tantes!

@angela ik denk dat het ligt aan je vriendinnen of er van die gillende wijven zullen zijn. En karten is vast niet het enige wat je leuk vind 😉

@voorem dankjewel 😊

@pudding ooh dat ik fijn! Dat geeft wat meer vertrouwen.

@liefhebber geef je borsten de tijd. Ieder lichaam reageerde anders. Mijn borsten groeien nu al veel. Bij jou kan dat misschien wat later zijn. Als ze al voller zijn dan is dat al een stap in de goede richting 😉 zo begon het bij namelijk ook. Ik ben wat verder in de zwangerschap dus het is misschien niet helemaal eerlijk om het met mij te vergelijken.

Hier gaat alles goed. Nog steeds verkouden en moe maar voor de rest niks aan de hand. Ik zal wel blij zijn als het vakantie is volgende week.

Vanavond ga ik het hartje voor het eerst horen. Dat vind ik wel spannend!
@mmaas, heel veel plezier met je echo vanavond!!!

@angela, veel plezier met karten dan op je babyshower
Nou die komt er dus niet @mel.nl @mmaass. Niets voor mij.
Meiden, maak je niet zo druk joh. Ik geef enkel aan wat een babyshower voor mij betekent en volgens mij pakken jullie dat heel persoonlijk op.
quote:Angela_ schreef op 11 februari 2015 @ 10:27:

Meiden, maak je niet zo druk joh. Ik geef enkel aan wat een babyshower voor mij betekent en volgens mij pakken jullie dat heel persoonlijk op.Ik neem het persoonlijk niet persoonlijk op. Ik vind dat iedereen moet doen waar ze zich prettig bij voelt.
Nou, vanmorgen voor de nekplooimeting geweest, was nog best zenuwachtig. Maar deze zag er heel goed uit. Direct bloed laten prikken en dan is het wachten op de uitslag, maar ben al weer een stuk geruster. Ook om onze mini weer gezien te hebben.

Verder weinig tot geen klachten, wel savonds best moe, kan echt om half negen knock-out liggen. Maar goed....als dat alles is...:)
Oh grappig, kennelijk is dat dus geen vaste volgorde bij de combinatietest MamavanDenM?

Bij mij is nl. 4 feb. bloed geprikt en op 19 feb. wordt dan de nekplooimeting gedaan en krijg ik meteen daar de uitslag van én de uitslag van de bloedtest.

Aan de ene kant 'voelt' het alsof het allemaal wel in orde zal zijn, aan de andere kant gaat er wel eens een gedachte door mijn hoofd... 'het zal toch niet dat...'. We zullen zien. Kan er niets aan veranderen.

Moe: idd, hier ook. Ik ben een avondmens, normaal moet ik mezelf echt aansporen om voor middernacht in bed te liggen en voor 1u ook echt te slapen. Moet er dan om 7u weer uit. Nu slaap ik meestal voor 23u al. Lijkt niet zo vroeg, maar voor mij is het het dat wel. Overdag heb ik het vooral moeilijk zo tussen 14 en 16u. Dan echt een energiedip, wilde dat ik even een slaapje kon doen! Maar ja, ben gewoon op 't werk he...
@mamavandenm, wat fijn dat het er goed uitzag!!!!

Hier is het ook eerst bloedprikken en dan bij de echo meteen de uitslag. Ik heb afgelopen week bloed geprikt en aankomde zaterdag krijg ik de echo met de nekplooimeting en dan gelijk de uitslag van het bloed prikken.
Nou Angela, als jij geen babyshower wilt, dan wil je dat niet... Klaar toch? hier denk ik wel dat ik er een ga krijgen... Gelukkig zijn mijn vriendinnen geen meiden die schreeuwend van geluk boven een luier hangen. Denk dat t vooral een gezellig middag is met heul veul lekkers!

Ik wil juist geen zooi in m'n tuin voor dat ik bevallen ben, zoals een landingsbaan, een ooievaarsnest.. Das meer uit zelfbescherming. Mijn ouders kwamen thuis uit het ziekenhuis zonder dochter (overleden) en er stond een ooievaar... Dat is toen zo pijnlijk geweest dat ze het broodnodige hebben gepakt en bij mijn opa en oma hebben geslapen tot dat alles uit de tuin was. Nu gaan zulke berichten natuurlijk een stuk sneller, maar toch hoef ik niet van dat gedoe!

Meiden die allemaal de combinatietest doen; succes! Hopen op een goede uitslag!

Ik ga zo maar eens online op zoek naar positiebroeken... Mijn buik is opgeblazen en m'n broekrand drukt..
Vandaag is de mooiste dag.
Nou meiden laat weten als jullie de uitslag hebben en die nog gaan voor de combi, succes!

Ik zou een babyshower heel leuk vinden. Maar zou het wel leuk vinden als mn vriend en wat andere mannen er bij zouden zijn. Hoeft natuurlijk allemaal niet zo "zoet".

Ik wil ook een zwangerschaps ketting! Wie weet waar je leuke kan bestellen? Ofja.. Mn vriend een stille hint kan geven waaar HIJ ze kan bestellen haha
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
@angela nee hoor ik voel niet persoonlijk, ik weet dat er mensen zijn die het onzin vinden😉

Overigens was mijn man al polshoogte aan het nemen bij vriendinnen of ze het wilde regelen (hier wist ik niks van) en niemand wil het regelen gezien de problemen van Het vrijgezellenfeest. Dus bij mij zal er ook wel geen komen 😢

@mel dankjewel ik heb heerlijk naar het hartje geluisterd. Wat klinkt dat mooi 😍.

Over 5 wkn heb ik de 20 wkn echo de week daar voor een controle.

@kartonnendoos ooh wat vervelend! Ik snap dat je sowieso geen troep van te voren in de tuin wil

De combinatietest uitslag is binnen en ik heb een kans van 1 op 5000 een kleinere mogelijkheid is er niet dus dat is super fijn 😊

Overigens moest ik eerst de echo laten afnemen en meteen daar aan aansluitend het bloed. Dit mocht niet andersom want als de echo niet lukte moest ik de keer erop weer bloed laten prikken.

Ik ben wat dat betreft echt een held op sokken dus heb dit gevraagd toen ik bij het diagnostiek voor u centrum was.

Ik dacht trouwens dat vergetelheid een fabeltje was. Maar ik heb hier serieus last van.

Ik heb een leerling bij de naam van zijn buurvrouw aangesproken. Hier was hij niet zo blij mee 😁. Ik heb mijn excuses gemaakt en de klas zelf moest er daarna erg om lachen. Ook ben ik al wat afspraken vergeten die ik normaal echt wel zou onthouden...

Ik moet van de vk nu visolie innemen.
@pudding, kijk eens op mamakado.nl

Ik vind daar hele mooie op staan.

@kartonnendoos, dat lijkt me echt verschrikkelijk als dat gebeurt. Heb je al zo'n verlies te verwerken, wordt je er dubbel mee geconfronteerd.

Ik dacht ook dat zwangerschapsdementie niet bestaat, ik dacht dat het gewoon is waar je jezelf op concentreerd. Nou ik ben erachter hoor! Niet alleen moet ik echt alles opschrijven tegenwoordig, maar heb ik al uitgebreid staat koken voor mijn vriend (iets wat ik echt niet lust) om er vervolgens zelf achter te komen dat ik voor mij geen eten in huis had!!!! Stond ik weer te grienen, en is mijn vriend gauw voor me naar Mc donalds gereden
Grrrr, wat een problemen met inloggen zeg!

mamavandenm & mmaas: goede berichten over de combinatietest! Ik heb hem begin deze week gehad, nekplooimeting zag er goed uit. Verdere uitslag moet ik nog even op wachten.

Hoe doen jullie dat trouwens met zwangerschapskleding online bestellen? Heb van de week voor het eerst een beetje gekeken (vooral voor een broek), maar vind het zo lastig inschatten! Gewoon je normale maat nemen of niet? Ben eigenlijk ook niet zo van het online winkelen, maar had geen tijd om winkels in te duiken. Misschien volgende week toch maar even in het echt passen..
Wat fijn de goede combinatietesten! Hier gisteren de echo gehad. Vorige week al bloed geprikt. Meneer of mevroi weigerde goed te gaan liggen dus we hebben wel een half uur mogen genieten. Na wat gespring draaide ie toch heel even goed en kregen we een mooie uitslag mee naar huis. Garantie tot aan de deur maar toch voelt het fijn.

Vorige week positiebroeken gekocht. Als ik jullie was, zou ik toch even gaan passen in de winkel. Ik heb een maatje kleiner gekocht dan normaal namelijk. Bij de prenatal is behoorlijke uitverkoop en 20% korting op de jeans. Aanrader! Geniet trouwens van het lekker rustig shoppen. Peuter was mee en ik heb ontdekt dat ik me binnen 5 seconden kan/moet aan en uitkleden. Wel schattig, bij alles wat ik aantrok zei ze ´ooooo, mama, jaaaaa, mooooooi´. Dat is dan weer de andere kant van het verhaal.
Hier ook positieve uitslag combinatietest: 1 op 5000😊

.. En ruim een half uur naar het bijzondere wezentje in mijn buik liggen staren😍

Ik ga binnenkort even bij de hm kijken voor broeken en shirts.. Ben benieuwd..

Verder hier nog beroerd: algeheel misselijk en moe. Zo'n echo doet wel onwijs goed want ik heb een glimlach op m'n gezicht van oor tot oor☺️
Blijkt toch lastig inloggen en posten. Pff nog een keer dan maar. .

wat een mooie resultaten lees ik hierboven over de nekplooi meting. Gefeliciteerd

Nu deze week veel last van brandend maagzuur. Bah. Al wel een flinke buik en dus al een aantal positie broeken. Ik zou inderdaad ook even passen. Er zit namelijk ook verschil tussen het ene merk en het andere merk.

17 maart een afspraak in het ziekenhuis voor de 20 weken echo. Kan niet wachten om ons kleintje weer te mogen bewonderen.
Hahaha Angela, okselhaar nee joh!! Ik moet er ook niks van hebben. Heb mijn vriendinnen al ingelicht dat ik GEEN babyshower wil. Vonden ze heel jammer! Heb wel gevraagd of ze willen helpen met het kraamfeestje dat ik wel wil geven. Lekker in de tuin hopelijk!!

Heeft iedereen een combinatietest laten doen? Wij niet, omdat dit een kansberekening is en je uiteindelijk eigenlijk toch nog niks weet. Met een verhoogde kans heb je natuurlijk de nipt maar die schijnt ook niet 100% uit te sluiten toch? Gelukkig is het bij iedereen een mooie uitslag!!!

Wij hebben over 2 weken weer een echo (14.2 weken). Dan gaan ze ook pas het hartje laten luisteren :D daar zijn wij heel benieuwd naar. Volgens mij is het dan al echt een mensje. Dag erna vliegen wij lekker naar Curacao! Dit stond al gepland en is wel heeeel lekker nu we niet met vakantie gaan in de zomer! Daar leven wij namelijk altijd super erg naar uit!

Begin nu ook echt een beetje een buikje te krijgen. zit regelmatig met m'n knoop los op 't werk haha! Hoop dat t over 2 weken nog wat meer gegroeid is, anders zit ik met zon 'is ze nou dik of zwanger' buikje op het strand! Wil wel even pronken met m'n mini baby buik ;).

mmaas; ik dacht ook dat dit een fabel was of dat dit pas veel later zou komen!!! Echt niet normaal ik vergeet steeds afspraken met m'n vriendinnen en als ik even naar de keuken loop ben ik vergeten wat ik ging doen?!

Haha @mel lief van je vriend!
Oooo, Curacao! Wat heerlijk. Wij zijn een paar maandjes terug geweest en het was echt 1 groot feest. Als ik jullie was, zou ik zeker een dagje naar Blue bay gaan. Wij hadden daar ons appartement en we vonden het echt het mooiste strand. Lekker genieten!
Hey dames!

Hier een foto van mn buik die ik al heb

http://nl.tinypic.com/r/71mpg3/8

Verder merk ik ook dat ik vergeetachtig ben haha! Mobiel vergeten of andere kleine dingetjes.

Vind Viva echt heel rot werken bah bah. Kan 9 van de 10 keer niet eens posten.

Maar wat lekker zeg curaçao! Nog nooit geweest maar lijkt me echt prachtig
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
@pudding, je hebt echt al een buikje zeg!!!! Mooi hoor. Heb je het al verteld op je werk???

@mtiks, lekker he een knoopje los en wat lekker zeg dat jullie naar curacao gaan. Ben best een beetje jaloers.

Een kraamfeestje in de tuin is wel een heerlijk vooruitzicht, vind ik best een goed idee. Als het weer mee zit gaan wij dat denk ik ook zo doen.

Verder lees ik goede uitslagen van de combi test. Wat super fijn voor iedereen. Ik hoop dat wij zaterdag ook een goede uitslag krijgen. Hoewel ik niets verwacht vindt ik het toch spannend
@Pudding super van je buik! In iedere zwangerschapswinkel kan je vn de kettingen kopen. Ieder heeft ook een ander geluidje en die hoor je online niet. mijn ketting, van de eerste, is met een dolfijn( niet mijn smaak) maar met mooi geluid.

Termijnecho vandaag gehad. Een stuiterbal was het :-). Weer teruggezet naar eind aug maar met combitest de definitieve datum.

@mmaas. Ik sta ook voor de klas, leuk. Heb ze alleen 5 weken al niet gezien....hoop na vakantie weer te werken. Ik denk dat mijn studenten (mbo) t ondertussen ook wel weten. Jammer maar is niet anders.
@ Pudding: mooi buikje al te zien idd, leuk!

@ Waterspin: aaah wat schattig zo samen shoppen met je peuter die alles mooi vindt staan

@mtiks: wat een heerlijk vooruitzicht zeg!

Gisteren mijn collega's verteld, iedereen reageerde super positief, helemaal leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven