Geld & Recht alle pijlers

ervaringen my save account

11-02-2015 12:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanochtend gebeld door een bedrijf dat mysaveaccount heet. Zet er punt-com achter en je hebt de website.

Het werkt een beetje als shopkorting: als je via hun website naar een andere website gaat, bijv. Zalando, Bolcom etc dan krijg je korting op de aankopen.

Ook zou ik, als ik gelijk mijn account liet aanmaken, een reis naar Turkije krijgen voor 8 dagen, inclusief hotel, vliegreis en ontbijt.

Klinkt uiteraard te mooi om waar te zijn. Als ik google, lees ik dat je bedragen variërend van 60 tot 100 euro moet betalen voor je account, na de twee weken bedenktijd. Shopkorting is gewoon gratis.

Zijn er hier mensen met positieve/negatieve ervaringen met deze club?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Jeej! Wat een werelddeal!

Wat denk je nou zelf?

Sommige mensen vragen er gewoon om om opgelicht te worden.
Nou dat was dus ook mijn gedachte, hoor.

Wat ik vooral opvallend vond, was dat deze dame geen woord repte over die kosten.

Ik heb dus geen account aangemaakt en ga dat ook zeker niet doen.

Wat mij wel zorgen baart: ze schijnen alles op te nemen, en voor je het weet heb je wel een account omdat je op zijn minst 'nou wat leuk vertel me meer' hebt geroepen en je komt verrekte lastig van die lui af, lees ik.
Natuurlijk niet doen. Dit soort dingen kosten je altijd meer geld en gedoe dan dat het oplevert.

Gewoon pure oplichterij meestal.
quote:soetkees schreef op 11 februari 2015 @ 12:12:

Nou dat was dus ook mijn gedachte, hoor.

Wat ik vooral opvallend vond, was dat deze dame geen woord repte over die kosten.

Ik heb dus geen account aangemaakt en ga dat ook zeker niet doen.

Wat mij wel zorgen baart: ze schijnen alles op te nemen, en voor je het weet heb je wel een account omdat je op zijn minst 'nou wat leuk vertel me meer' hebt geroepen en je komt verrekte lastig van die lui af, lees ik.En wat zegt meester Visser altijd? "Nee, dat wil ik niet, nee, nee nee!" en dan hang je op.

Vond het ook al zo'n vaag verhaal, eerst was het dat ik al een account had (eh, oh ja joh?) en toen ik dat ontkende had ik ineens meegedaan aan een vragenlijst over sparen. Weet ik ook niets van, want ben niet zo invullerig met dat soort dingen.

Goed, een gewaarschuwd mens telt voor twee dus.
Via google zie je veel klachten.
Ytest
quote:vivamila schreef op 11 februari 2015 @ 12:21:

YtestHuh?
Toch leuk als je dat even googeled dat je op de 4e rij meteen in de klachten rubriek terecht komt.
fietsen varen vrouwelijk doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven