Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 11 februari 2015 om 15:36
woensdag 11 februari 2015 om 16:35
quote:GateKeeper schreef op 11 februari 2015 @ 13:42:
[...]
WFT = Wet op Financieel toezicht.
Het sijchnt zo te zjin dat wdrooen gooewn te lzeen zjin als de ltteer aan bgien en enid op de jstuie ptaals saatn.
Ik las dus What The Fuck
[...]
WFT = Wet op Financieel toezicht.
Het sijchnt zo te zjin dat wdrooen gooewn te lzeen zjin als de ltteer aan bgien en enid op de jstuie ptaals saatn.
Ik las dus What The Fuck
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 11 februari 2015 om 17:03
woensdag 11 februari 2015 om 17:05
quote:MissJodiF schreef op 11 februari 2015 @ 17:03:
Grrr, stom forum. Heb twee keer een heel verhaal geschreven, krijg ik nadat ik op plaats je reactie heb gedrukt, die stomme gele helm te zien. Heb eigenlijk geen zin om het nog een keer te proberen, want zo belangrijk was het niet. Maar het is wel behoorlijk irritantJa heb ik ook al een paar keer gehad. Net een constructief bericht vol wijze woorden af, en dan krijg ik de gele helm te zien.
Grrr, stom forum. Heb twee keer een heel verhaal geschreven, krijg ik nadat ik op plaats je reactie heb gedrukt, die stomme gele helm te zien. Heb eigenlijk geen zin om het nog een keer te proberen, want zo belangrijk was het niet. Maar het is wel behoorlijk irritantJa heb ik ook al een paar keer gehad. Net een constructief bericht vol wijze woorden af, en dan krijg ik de gele helm te zien.
woensdag 11 februari 2015 om 17:08
woensdag 11 februari 2015 om 17:13
quote:Honeymoonquiz schreef op 11 februari 2015 @ 17:05:
[...]
Ja heb ik ook al een paar keer gehad. Net een constructief bericht vol wijze woorden af, en dan krijg ik de gele helm te zien.En nooit een gele helm als je weer eens een post plaatst waarover je beter iets langer had kunnen nadenken.
[...]
Ja heb ik ook al een paar keer gehad. Net een constructief bericht vol wijze woorden af, en dan krijg ik de gele helm te zien.En nooit een gele helm als je weer eens een post plaatst waarover je beter iets langer had kunnen nadenken.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar