Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 11 februari 2015 om 12:16
quote:Steinbeck2 schreef op 11 februari 2015 @ 12:13:
Nou, ik heb er wel over gedacht een forumpje te starten voor een Groepje van hier, gewoon, zodat je met elkaar kunt kletsen zonder eeuwen te moeten wachten voor je antwoord is geplaatst.
En net zo lang tot het hier weer naar behoren werkt.En dan ben jij de ballotage commissie?
Waar kan ik doneren?
Nou, ik heb er wel over gedacht een forumpje te starten voor een Groepje van hier, gewoon, zodat je met elkaar kunt kletsen zonder eeuwen te moeten wachten voor je antwoord is geplaatst.
En net zo lang tot het hier weer naar behoren werkt.En dan ben jij de ballotage commissie?
Waar kan ik doneren?
woensdag 11 februari 2015 om 12:16
En net zo lang tot het hier weer naar behoren werkt.
Er is een pseudoforum op Facebook ooit gemaakt. Maar ja, daar zat je dan wel op met je eigen naam.
Inmiddels ook nog maar een klein groepje en weinig activiteit. Maar was wel erg leuk, zeker toen de een na de ander een ban kreeg.
En net zo lang tot het hier weer naar behoren werkt.
Er is een pseudoforum op Facebook ooit gemaakt. Maar ja, daar zat je dan wel op met je eigen naam.
Inmiddels ook nog maar een klein groepje en weinig activiteit. Maar was wel erg leuk, zeker toen de een na de ander een ban kreeg.
woensdag 11 februari 2015 om 12:20
woensdag 11 februari 2015 om 12:20
quote:Feeksje1977 schreef op 11 februari 2015 @ 12:13:
[...]
Ja ze loopt ook zo de klassen in en gaat zitten achter een bureau.
Mijn oudste ook maar ondertussen (bijna 8) vind ze school zo saai en vervelend. Hele dag aan het werk zo stom.. Dochter klaagt juist dat ze steeds in de poppenhoek, bouwhoek of huishoek moet spelen. Ze wil niet de halve dag kleuren en knutselen (nee nogal wiedes, net zo a-creatief als d'r moeder), ze wil lezen en schrijven en rekenen. Dat doet ze nu thuis dus. Juf wil er nog niet echt aan dat ze het wel kan, omdat ze ook nogal snel afgeleid is op school, in tegenstelling tot thuis. Zul je zien, straks moet ze de hele dag leren en dan wil ze niet meer
[...]
Ja ze loopt ook zo de klassen in en gaat zitten achter een bureau.
Mijn oudste ook maar ondertussen (bijna 8) vind ze school zo saai en vervelend. Hele dag aan het werk zo stom.. Dochter klaagt juist dat ze steeds in de poppenhoek, bouwhoek of huishoek moet spelen. Ze wil niet de halve dag kleuren en knutselen (nee nogal wiedes, net zo a-creatief als d'r moeder), ze wil lezen en schrijven en rekenen. Dat doet ze nu thuis dus. Juf wil er nog niet echt aan dat ze het wel kan, omdat ze ook nogal snel afgeleid is op school, in tegenstelling tot thuis. Zul je zien, straks moet ze de hele dag leren en dan wil ze niet meer
woensdag 11 februari 2015 om 12:25
Dames kunnen jullie even met mij meedenken. Ik had met mijn hypotheekverstrekker afgesproken dat ik vanaf januari van dit jaar maandelijks zou beginnen met aflossen vd hypotheek. Mijn woning is verhuurd dus mijn huurinkomsten moeten verpand worden aan de hypotheek. Een hoop voorwaarden waar ik aan moet voldoen. Vergunning geregeld, de partner van de hypotheekverstrekker ingeschakeld, verzekering hier, verzekering daar. Allemaal braaf gedaan. Maar er wordt dus nu niet afgelost. Ik heb denk ik inmiddels 7x gebeld en gemaild, maar ik word maar niet teruggebeld of gereageerd op mijn e-mails. Geen enkele financieeladviseur die ik aan de telefoon krijg kan mij verder helpen want dat ligt bij mijn contactpersoon.....ik word er ondertussen een beetje moedeloos van. Ik heb de aflossing nu gewoon opzij gezet, ik wil niet dat het op gaat aan andere dingen. En wil ook niet gelijk mijn rechtsbijstand erop zetten. Jullie ideeën?
Ik dacht zelf dat als ik gewoon geen reactie meer krijg ofzo dat ik een spaarrekening open dat verpand is aan de hypotheek oid. Dat dat geld vaststaat en zodra de woning verkocht is het bedrag vrij valt.
Ik dacht zelf dat als ik gewoon geen reactie meer krijg ofzo dat ik een spaarrekening open dat verpand is aan de hypotheek oid. Dat dat geld vaststaat en zodra de woning verkocht is het bedrag vrij valt.
woensdag 11 februari 2015 om 12:27
En net zo lang tot het hier weer naar behoren werkt.word ik daar dan ook voorkeurforumster?
En net zo lang tot het hier weer naar behoren werkt.word ik daar dan ook voorkeurforumster?
woensdag 11 februari 2015 om 12:29
quote:Istar_ schreef op 11 februari 2015 @ 12:26:
Gister is kind in zijn gezicht gespuugd door een ander kind. Ik heb heel ontaard gezegd dat hij, als dat kind het nog eens doet, hem een schop onder zijn hol mag geven.
Echt zo gatver! Ik schors er voor.Gelijk heb je! Spugen is zo goor en respectloos.
Gister is kind in zijn gezicht gespuugd door een ander kind. Ik heb heel ontaard gezegd dat hij, als dat kind het nog eens doet, hem een schop onder zijn hol mag geven.
Echt zo gatver! Ik schors er voor.Gelijk heb je! Spugen is zo goor en respectloos.
woensdag 11 februari 2015 om 12:34
quote:Bieb2.0 schreef op 11 februari 2015 @ 12:30:
Bah wat goor Istar. Ik zou het kind zelf schoppen. Maar dat mag natuurlijk ook niet.
Ik was er niet bij. Ze hebben het opgelost door dat kind keihard uit et gaan lachen. Beter dan een schop denk ik
Hm, dat is wel ver weg Gate. Kan je sowieso niet over naar een ander kantoor oid (geen idee hoe dat werkt)? Dit lijkt me niet echt prettig zaken doen.
Bah wat goor Istar. Ik zou het kind zelf schoppen. Maar dat mag natuurlijk ook niet.
Ik was er niet bij. Ze hebben het opgelost door dat kind keihard uit et gaan lachen. Beter dan een schop denk ik
Hm, dat is wel ver weg Gate. Kan je sowieso niet over naar een ander kantoor oid (geen idee hoe dat werkt)? Dit lijkt me niet echt prettig zaken doen.
woensdag 11 februari 2015 om 12:34