Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ikke niet hoor Yas.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Jokkebrok

Nou ajuus, ik ga teambuilding doen, de horror.
Sterkte met de teambuilding....

Ik ga zometeen kijken of er bij de Viooltjes al iemand wakker is,

De technische dienst heeft hert daar germakkelijk, het werkt altijd !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oei teambuilding, weet je al wat jullie gaan doen Yasmijn?
Bij :ibelle zijn er amper nieuwe topics zie ik. Ook weinig reacties per topic. Kunnen ze die servers niet bij Viva trekken en Libelle opdoeken?
Mogguh, ik ben aan het werk, denk niet dat ik er hier vandaag nog op kan :p

Libelle mag ik niet meer komen

Ik heb een iets ander gevoel voor humor dan de goegemeente daar vrees ik.
quote:Feeksje1977 schreef op 12 februari 2015 @ 08:32:

Bij :ibelle zijn er amper nieuwe topics zie ik. Ook weinig reacties per topic. Kunnen ze die servers niet bij Viva trekken en Libelle opdoeken?En dan komen die Libelle dames hier, die moeten vast heel erg wennen! Aan de sfeer en aan het tempo. Daar open je vandaag een topic en kijk je morgen eens naar de reacties. Dan is er hier al zes keer gevraagd waarom je niet meer reageert.
quote:yasmijn schreef op 12 februari 2015 @ 08:08:

Jokkebrok

Nou ajuus, ik ga teambuilding doen, de horror.

Is dat team nou nog niet gebuild?

Veel plezier, ik weet hoe dol je hierop bent.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:yasmijn schreef op 12 februari 2015 @ 08:08:

Jokkebrok

Nou ajuus, ik ga teambuilding doen, de horror.Oh bah! Sterkte.
Geen gele helmen of andere onregelmatigheden hier?

Goedemorgen allemaal en Yas, het valt meestal mee als je er zo'n pesthekel aan hebt. Toch?
Zo ik kan er weer op, goedemorgen ladies.

Stein, done! En werk ze vandaag.
Ik ben oprecht verbaasd over (met name) de mannelijke reacties in dat anti-conceptie topic. Steeds maar de nadruk op dat condooms niet lekker zitten. Ik geloof het best hoor, maar dan moet een vrouw zich maar haar hele leven volgooien met hormonen (dat is wel heel prettig), steeds zoeken naar alternatieven, jarenlang van alles proberen, alles voor het genot van de man?!
quote:Honeymoonquiz schreef op 12 februari 2015 @ 09:20:

Ik ben oprecht verbaasd over (met name) de mannelijke reacties in dat anti-conceptie topic. Steeds maar de nadruk op dat condooms niet lekker zitten. Ik geloof het best hoor, maar dan moet een vrouw zich maar haar hele leven volgooien met hormonen (dat is wel heel prettig), steeds zoeken naar alternatieven, jarenlang van alles proberen, alles voor het genot van de man?!Ja.
Ik heb 't niet gelezen Honey.
quote:Honeymoonquiz schreef op 12 februari 2015 @ 09:20:

Ik ben oprecht verbaasd over (met name) de mannelijke reacties in dat anti-conceptie topic. Steeds maar de nadruk op dat condooms niet lekker zitten. Ik geloof het best hoor, maar dan moet een vrouw zich maar haar hele leven volgooien met hormonen (dat is wel heel prettig), steeds zoeken naar alternatieven, jarenlang van alles proberen, alles voor het genot van de man?!Ja. Welk topic is dat?
Lamaar zitten, tis die ex van de blauwe bloem.
Hier

Gaat om een paar reacties van mannen aan het eind. De rest is trouwens behoorlijk eensgezind (gelukkig )
Deze word ook spannender met de minuut.

(irritante) vriendin zwager
Wat een rare ochtend vandaag. Ik blij want tot half zes geslapen. Kom ik beneden en normaal staat de hond al klaar om me te begroeten en vervolgens bij de voordeur te gaan staan voor de wandeling. Als ik dan op de trap ga zitten om mijn schoenen aan te doen, dan sleept ze al haar spullen naar de deur, want geen rust. Nu kwam ze aangesjokt, legt haar hoofd op mijn been en wilde alleen maar geaaid worden. Geen beweging in te krijgen. IJskoude natte neus, 1 oogje dichtgeplakt (gelukkig wel heldere zooi), staart tussen de poten. Zo germ. Toch gaan wandelen, de hele wandeling (nou ja lengte maar gehalveerd) tegen mijn been aangeplakt, geen interesse voor spelen, vos of ander gespuis. Wil niet eten. Ze kwam zelfs de vloer niet beschermen tegen eten toen ik mijn ontbijt aan het klaarmaken was. Ahhhhh, hier kan ik niet tegen.
Fang, dierenarts.
O daar zou ik ook niet tegen kunnen hoor Fang. Maar even in de gaten houden.
quote:Fangtasia schreef op 12 februari 2015 @ 09:30:

Wat een rare ochtend vandaag. Ik blij want tot half zes geslapen. Kom ik beneden en normaal staat de hond al klaar om me te begroeten en vervolgens bij de voordeur te gaan staan voor de wandeling. Als ik dan op de trap ga zitten om mijn schoenen aan te doen, dan sleept ze al haar spullen naar de deur, want geen rust. Nu kwam ze aangesjokt, legt haar hoofd op mijn been en wilde alleen maar geaaid worden. Geen beweging in te krijgen. IJskoude natte neus, 1 oogje dichtgeplakt (gelukkig wel heldere zooi), staart tussen de poten. Zo germ. Toch gaan wandelen, de hele wandeling (nou ja lengte maar gehalveerd) tegen mijn been aangeplakt, geen interesse voor spelen, vos of ander gespuis. Wil niet eten. Ze kwam zelfs de vloer niet beschermen tegen eten toen ik mijn ontbijt aan het klaarmaken was. Ahhhhh, hier kan ik niet tegen.Dit klinkt niet goed. Is ze al oud?
Als een hond niet eet, is ze ziek. Hele gedrag wijst erop.

Geen paniek, maar als ze ook niet drinkt moet je wel echt actie ondernemen.

Anders zou ik even vandaag aankijken.

Mijn honden hebben ook wel eens een off day die dan de volgende dag weer over is.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Fang,
Goedemorgen iedereen.

Stein fijne werkdag en kalmpjes aan doen hoor. Fang wat sneu zeg een zieke hond. Ik zou het ook even aankijken vandaag.

Succes Yasmijn met je teambuilding.

Morgen mag je bij de post brieven er sturen met een lipstick kus als postzegel. Lekker dan al die afgelebberde brieven.

En ik begin te snotteren en hoesten bah. En nog ongesteld geworden ook. Ik wou dat die zooi maar eenswegbleef

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven