****Bar Too Much 208****
donderdag 12 februari 2015 om 10:04
quote:yette schreef op 12 februari 2015 @ 09:50:
Oh bah Mir, ga je voor een potje SM of voor een massage?
En ja Jo, die kou ben ben ik ook helemaal zat. Ik wil 's avonds buiten zitten met een mojito!!!
O ja, heerlijk!
Dat is een tijd geleden dat ik dat gedronken heb. Ben maar saai tegenwoordig, drink alleen nog maar wijn en bier.
Oh bah Mir, ga je voor een potje SM of voor een massage?
En ja Jo, die kou ben ben ik ook helemaal zat. Ik wil 's avonds buiten zitten met een mojito!!!
O ja, heerlijk!
Dat is een tijd geleden dat ik dat gedronken heb. Ben maar saai tegenwoordig, drink alleen nog maar wijn en bier.
donderdag 12 februari 2015 om 10:23
Ik probeer een tegemoetkoming studiekosten aan te vragen voor De Zoon. Leuk formulier:
Welk opleiding volg je? Geen idee.
Op welke school zit je? Op twee scholen.
In welke klas? Tsja, euhm, we doen eigenlijk maar wat.
Tijd om de hulplijn te bellen. De dame die ik na een minutenlang bandje te spreken kreeg, raadde me aan te wachten met invullen tot er meer duidelijkheid is. Goede tip als je wèl ruim op tijd moet aanvragen ...
Welk opleiding volg je? Geen idee.
Op welke school zit je? Op twee scholen.
In welke klas? Tsja, euhm, we doen eigenlijk maar wat.
Tijd om de hulplijn te bellen. De dame die ik na een minutenlang bandje te spreken kreeg, raadde me aan te wachten met invullen tot er meer duidelijkheid is. Goede tip als je wèl ruim op tijd moet aanvragen ...
donderdag 12 februari 2015 om 10:31
donderdag 12 februari 2015 om 10:44
Ik zie door de bomen het bos niet meer hoor. Was voor mijn eigen amnesie een lopende encyclopedie voor vragen over voorzieningen, maar nu moet ikzelf weer helemaal uitvinden wat ik wanneer waar aan moet vragen. Kreeg gisteren ook al een boos foontje van de gemeente dat ze het niet genoten taxivervoer in rekening dreigen te brengen. Klotezooi!
zaterdag 14 februari 2015 om 09:22
Goedemorgen.
Sterkte vandaag, Mir.
Ik hoop dat het net zulk mooi weer wordt als gister. Man en ik hebben een lange wandeling gemaakt. Eerst over het strand en toen door de duinen terug. Liepen we opeens tussen een kudde Schotse Hooglanders. Die stieren hebben best grote horens trouwens.
Straks komen de jongens. We mogen weer een dagje oppassen
Sterkte vandaag, Mir.
Ik hoop dat het net zulk mooi weer wordt als gister. Man en ik hebben een lange wandeling gemaakt. Eerst over het strand en toen door de duinen terug. Liepen we opeens tussen een kudde Schotse Hooglanders. Die stieren hebben best grote horens trouwens.
Straks komen de jongens. We mogen weer een dagje oppassen
zondag 15 februari 2015 om 16:33
Ik vond het ook erg koud op de fiets.
Tijd voor een borrel is het altijd wel toch?
Ik ga zo met jongste alweer naar A, hij moet eerder terug zijn (voor straf) en ik heb geen auto kunnen regelen, dus nu wordt hij dubbel gestraft, want omdat we met OV moeten, moeten we helemaal vroeg weg.
Dus hij is niet vrolijk.
Maar ja, eigen schuld zeg maar.
Tijd voor een borrel is het altijd wel toch?
Ik ga zo met jongste alweer naar A, hij moet eerder terug zijn (voor straf) en ik heb geen auto kunnen regelen, dus nu wordt hij dubbel gestraft, want omdat we met OV moeten, moeten we helemaal vroeg weg.
Dus hij is niet vrolijk.
Maar ja, eigen schuld zeg maar.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 15 februari 2015 om 16:45
quote:Jonari schreef op 15 februari 2015 @ 16:39:
Jeetje Mir, wat een heen en weer gekar toch steeds.
En wat jammer dat jongste voor straf terug moet. Klinkt niet erg gezellig
Hij heeft daar afgelopen week zich niet aan de regels gehouden, daarom moet hij wat eerder terug zijn, zodat zijn weekend korter is.
Thuis heeft hij zich prima gedragen, behalve dat hij het niet eens is met het feit dat hij eerder terug moet.
Maar hij is het nooit eens met welke regel dan ook.
En eigenlijk hoeft hij maar een kwartier eerder terug te zijn, alleen door het vervoersgedoe moeten we nu wel veel eerder van huis.
Vind ik wel goed voor hem hoor, want ik denk dat een kwartiertje niet echt indruk gemaakt zou hebben.
Jeetje Mir, wat een heen en weer gekar toch steeds.
En wat jammer dat jongste voor straf terug moet. Klinkt niet erg gezellig
Hij heeft daar afgelopen week zich niet aan de regels gehouden, daarom moet hij wat eerder terug zijn, zodat zijn weekend korter is.
Thuis heeft hij zich prima gedragen, behalve dat hij het niet eens is met het feit dat hij eerder terug moet.
Maar hij is het nooit eens met welke regel dan ook.
En eigenlijk hoeft hij maar een kwartier eerder terug te zijn, alleen door het vervoersgedoe moeten we nu wel veel eerder van huis.
Vind ik wel goed voor hem hoor, want ik denk dat een kwartiertje niet echt indruk gemaakt zou hebben.
zondag 15 februari 2015 om 19:47
En weer thuis. Kind ging het laatste stukje alleen met de bus, zodat ik lekker snel terug kon. Was maar goed ook, want de trein daarna, die ik anders zou hebben gehad, reed niet. Dan had ik bijna een uur op het station moeten wachten.
Nu was ik lekker vlot weer terug.
Nu was ik lekker vlot weer terug.