Fijne Valentijnsdag
zaterdag 14 februari 2015 om 08:22
Iedereen die vandaag zit te sippen,hysterisch wil gaan janken en graspollen uit de grond wil trekken in het park omdat ex,huidige lover of a.s. lover niets van zich laat horen:
Zelf ga ik de dag liggend in de gang doorbrengen om te wachten op de postbode en de bloemist die uiteraard postzakken vol kaarten en bossen met rode rozen van al mijn stille aanbidders komen brengen..
Zelf ga ik de dag liggend in de gang doorbrengen om te wachten op de postbode en de bloemist die uiteraard postzakken vol kaarten en bossen met rode rozen van al mijn stille aanbidders komen brengen..
zaterdag 14 februari 2015 om 18:45
quote:diamond-gloss schreef op 14 februari 2015 @ 13:51:
[...]
Geniet er van straks.!
Ik denk dat ik straks ook maar een lekkere bak filet ga halen bij de slager en dan morgen een lekker day after valentine lunch voor mezelf ga maken.. Lekker! Ik ga morgen weer een broodje halen denk ik... feestje vanavond!
[...]
Geniet er van straks.!
Ik denk dat ik straks ook maar een lekkere bak filet ga halen bij de slager en dan morgen een lekker day after valentine lunch voor mezelf ga maken.. Lekker! Ik ga morgen weer een broodje halen denk ik... feestje vanavond!
zondag 15 februari 2015 om 10:58
quote:MadameQetesh schreef op 14 februari 2015 @ 11:16:
Ik heb een grote mok met : Keep calm and Kiss me gekregen. Vol met spekkies.
Ik vind de keep calm dingen erg leuk.
En een bon voor een dagje dierentuin hier vlak bij over de grens.
Voor vriend had ik een 12 dates a year box gemaakt. Elke maand een date. Allemaal doe dingen want dat vinden we leuk.
Ook simpele dingen erin zoals picknick, filmavond in slaapzak op de bank, vuurtje en smores maken in de tuin.
Paar dingen die wel geld kosten zoals glowgolf en schaatsen.
Duurste was weekendje weg met fietsarrangement, gelukkig via vakantieveilingen goedkoop gekregen.
Vriend was er super blij mee.Wat een leuk idee van je!
Ik heb een grote mok met : Keep calm and Kiss me gekregen. Vol met spekkies.
Ik vind de keep calm dingen erg leuk.
En een bon voor een dagje dierentuin hier vlak bij over de grens.
Voor vriend had ik een 12 dates a year box gemaakt. Elke maand een date. Allemaal doe dingen want dat vinden we leuk.
Ook simpele dingen erin zoals picknick, filmavond in slaapzak op de bank, vuurtje en smores maken in de tuin.
Paar dingen die wel geld kosten zoals glowgolf en schaatsen.
Duurste was weekendje weg met fietsarrangement, gelukkig via vakantieveilingen goedkoop gekregen.
Vriend was er super blij mee.Wat een leuk idee van je!
zondag 15 februari 2015 om 11:15
quote:phoebe1982 schreef op 15 februari 2015 @ 09:28:
[...]
Dat was hij zeker...
Zal vast niet aan Valentijnsdag liggen, maar het was erg leuk...
Oh wat leuk. Ik zou dat ook niet durven hoor. Met Kerst en Valentijnsdag willen normaal gesproken `de nurds die geen afspraken hebben` heul graag met wie dan ook afspreken. Goed te horen dat mijn idee bij dates op die dagen dus niet klopt!
Hopelijk wordt het verder nog wat
[...]
Dat was hij zeker...
Zal vast niet aan Valentijnsdag liggen, maar het was erg leuk...
Oh wat leuk. Ik zou dat ook niet durven hoor. Met Kerst en Valentijnsdag willen normaal gesproken `de nurds die geen afspraken hebben` heul graag met wie dan ook afspreken. Goed te horen dat mijn idee bij dates op die dagen dus niet klopt!
Hopelijk wordt het verder nog wat
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven