Mode & Beauty alle pijlers

galajurk

15-02-2015 19:48 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een maand of 2 is het zover en ga ik een cruise maken.

Ik heb een supermooie galajurk van Addy van den Krommenacker. Deze heb ik al eerder gedragen tijdens de galaavonden op mijn eerdere cruisevakanties. Maar omdat wij nu eerst gaan rondreizen voor de cruise wil ik deze eigenlijk niet meenemen. Hij is lang en dan onhandig om steeds mee te nemen. Ben bang dat er dan iets meegebeurd.

Nu heb ik ook een hele mooie, korte (tot op de knie) jurk van Esprit Collection, maar deze is eigenlijk net een maatje te klein geworden...(lees= ik ben een maatje gegroeid )

Goede reden dus om een nieuwe jurk te kopen.....maar jullie raden het al....ik kan niets geschikts vinden.....

Ik zoek een jurk, tot op de knie, vlot, maar wel netjes, zomers (zwart en andere donkere kleuren staan mij niet) en wat ik dus tijdens een gala avond kan dragen.

Zoiets vind ik wel leuk (maar deze is dus net te kort....)

http://www.vowstory.nl/ko ... ajurken-vep072_p5188.html

Heb al bij Zalando, Steps en Esprit gekeken, maar kan het niet vinden....

Hebben jullie tips voor mij?
Wat voor stof is de jurk die je al hebt? de meeste dingen kun je namelijk opgerold prima in een koffer laten zitten. Om een badhanddoek of een rijtje sokken heen en dan heel glad en netjes oprollen.
Weet niet hoe de stof heet, maar het is geen doen om deze eerst 2 weken netjes te houden in mijn koffer....
Is de dresscode zeker weten black tie?
En is het misschien mogelijk en makkelijk om ter plekke een jurk te kopen voor je aan boord gaat?
nee geen black tie, maar mannen moeten wel een jasje aan en dames een jurk. Maar wil dus niet op en top gala maar een nette jurk. Hoop hier tips te krijgen over jurken. Ik wil dus een nieuwe jurk kopen (zoals in OP beschreven) en niet de jurk meenemen die ik al heb.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 15 februari 2015 @ 19:57:

En is het misschien mogelijk en makkelijk om ter plekke een jurk te kopen voor je aan boord gaat?Lijkt me niet echt handig, want dan moet ik tijdens de rondreis eerst nog gaan zoeken naar een geschikte jurk...en als ik die hier al moeilijk kan vinden...lijkt het me daar helemaal lastig....
Maar als de dresscode white tie is mag je toch helemaal geen korte jurk aan?
Leuk, maar dat is geen gala-jurk.
Vraag even na of er een strijkservice aan boord is, dan maakt een kreukeltje dat er onderweg inkomt niet uit
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je link wijst naar deze jurk

Dat is vast niet wat je uitgezocht had voor gala jurk denk ik zo
Afgelopen jaar hingen de winkels vol met maxi-jurken, die vaak van heel makkelijke stof zijn. Daar zal toch ook wel een mooi exemplaar tussen zitten die enigszins voor 'gala' kan doorgaan?
Kijk eens op de site van bon prix. Daar staan gala- en avondjurken op in diverse lengtes. Zijn best mooie bij en heel vriendelijk geprijsd. Al neem ik stiekem aan dat de prijs niet zoveel uitmaakt als je een cruise maakt...
Waarom laat je er niet één maken bij een naaister?

Je zoekt een mooi patroon uit, een mooie stof en laat er een maken op maat en smaak.

Je hebt naaisters die dat maken voor een leuke prijs.
Bij een captains dinner mag ook cocktail. Ik vind de jurk uit de OP alleen wel heel erg kort.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat ik me alleen afvraag hoe je denkt de nieuwe jurk 2 weken in de koffer mooi te houden. Omdat je denkt dat dat bij je eerdere jurk niet lukt.
quote:Tickel schreef op 15 februari 2015 @ 22:39:

Bij een captains dinner mag ook cocktail. Ik vind de jurk uit de OP alleen wel heel erg kort.Daarom zei ik ook dat dit een idee is, maar dat ik em dus minstens tot kniehoogte wil
quote:Nouschi schreef op 15 februari 2015 @ 20:20:

[img]http://cdn.debijenkorf.nl/INTERSHOP/sta ... 953450.jpg[/img]ja zoiets is leuk...waar heb je deze gevonden?
quote:nina1966 schreef op 15 februari 2015 @ 22:44:

Wat ik me alleen afvraag hoe je denkt de nieuwe jurk 2 weken in de koffer mooi te houden. Omdat je denkt dat dat bij je eerdere jurk niet lukt.Een korte jurk kan ik makkelijk in zo'n kledinghoes in de auto ophangen, dat gaat met die lange niet lukken
Voor een gala avond zou ik niet zo snel iets van Esprit of Steps aanschaffen, zeker niet als Addy je vergelijk is Kijk eens bij Karen Millen of Ted Baker, die hebben mooie korte jurken die wel passend kunnen zijn voor een chique gelegenheid.
[quote]judiths77 schreef op 16 februari 2015 @ 07:33:

[...]

ja zoiets is leuk...waar heb je deze gevonden?[/quote

Dat zie je toch als je op de link klikt. Bijenkorf .
quote:vivapimpelmees schreef op 16 februari 2015 @ 08:45:

[quote]judiths77 schreef op 16 februari 2015 @ 07:33:

[...]

ja zoiets is leuk...waar heb je deze gevonden?[/quote

Dat zie je toch als je op de link klikt. Bijenkorf .sorry hoor..had ik niet gezien...zag alleen de foto...zag niet dat er ook een link bij zat...
quote:oneenietweer schreef op 16 februari 2015 @ 08:40:

Voor een gala avond zou ik niet zo snel iets van Esprit of Steps aanschaffen, zeker niet als Addy je vergelijk is Kijk eens bij Karen Millen of Ted Baker, die hebben mooie korte jurken die wel passend kunnen zijn voor een chique gelegenheid.Kijk, daar heb ik wat aan...dat zijn merken waar ik niet aan heb gedacht. Bedankt!
quote:judiths77 schreef op 16 februari 2015 @ 07:34:

[...]

Een korte jurk kan ik makkelijk in zo'n kledinghoes in de auto ophangen, dat gaat met die lange niet lukkenNatuurlijk wel. Zo'n kledinghoes is er ook voor lange jurken en die vouwen in het midden.

Dus echt die lange kan net zo goed mee als een nieuwe.

Dus zoek niet naar k smoezen maar schrijf gewoon dat je een nieuwe wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven