Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 17 februari 2015 om 15:29
quote:SuzanneSuus schreef op 17 februari 2015 @ 15:23:
Nou missI, lekker dan zo'n mededeling vd assistente. Heeft de ha geen beluurtje? Of tocg nog even terugbellen en vragen of de ha je aan het eind vd dag even terugbelt?
SterkteNee, het gaat om nader onderzoek nav de bloeduitslag. Dus dat gaat niet telefonisch.
Nou missI, lekker dan zo'n mededeling vd assistente. Heeft de ha geen beluurtje? Of tocg nog even terugbellen en vragen of de ha je aan het eind vd dag even terugbelt?
SterkteNee, het gaat om nader onderzoek nav de bloeduitslag. Dus dat gaat niet telefonisch.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 17 februari 2015 om 15:29
dinsdag 17 februari 2015 om 15:34
quote:MrsStanleyWalker schreef op 17 februari 2015 @ 12:10:
[...]
Jawel hoor, TAM. Ik weet dat Scheelschaapje dit echt heeft gedaan. Zal ik haar vragen om dit te komen bevestigen om je credibility te redden?
Wel bijzonder om te lezen dat als Hats keer op keer toevalligheden 'treft' haar HRS meteen in de bres springt en het nog gelooft ook, maar jou niet. Echt, om je kapot te lachen dit.Dat zeg ik, ze hebben t geleerd van de besten!
[...]
Jawel hoor, TAM. Ik weet dat Scheelschaapje dit echt heeft gedaan. Zal ik haar vragen om dit te komen bevestigen om je credibility te redden?
Wel bijzonder om te lezen dat als Hats keer op keer toevalligheden 'treft' haar HRS meteen in de bres springt en het nog gelooft ook, maar jou niet. Echt, om je kapot te lachen dit.Dat zeg ik, ze hebben t geleerd van de besten!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 17 februari 2015 om 15:40
dinsdag 17 februari 2015 om 16:26
dinsdag 17 februari 2015 om 16:33
quote:Steinbeck2 schreef op 17 februari 2015 @ 16:29:
Ik zie soms ava's, dan weer niet. Kan soms op het forum komen, dan weer niet. Ben soms ingelogd, dan weer niet.
Geen peil op te trekken.
Maar......Vivapimpelmees, hoe doe je dat nou? Voorkeursforummer worden? Dat wordt met de dag aantrekkelijker. Dat inloggen en niet op het forum kunnen heb ik ook. Ava's zie ik extreem weinig. Maar ik zie ook geen reclame meer
Ik zie soms ava's, dan weer niet. Kan soms op het forum komen, dan weer niet. Ben soms ingelogd, dan weer niet.
Geen peil op te trekken.
Maar......Vivapimpelmees, hoe doe je dat nou? Voorkeursforummer worden? Dat wordt met de dag aantrekkelijker. Dat inloggen en niet op het forum kunnen heb ik ook. Ava's zie ik extreem weinig. Maar ik zie ook geen reclame meer
I don't care what is written about me so long as it isn't true.