Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 17 februari 2015 om 16:34
quote:vivapimpelmees schreef op 17 februari 2015 @ 16:32:
Ik ben begin dit jaar absoluut geen voorkeursforummer geweest. Onder mijn oude nick kon ik niet meer inloggen en dat kon ook niet opgelost worden. En dat was voordat alle ellende hier begon.
Dat is wel een radicale actie van de mods om je duidelijk te maken dat je je had misdragen
Ik herken jouw ava wel, maar weet niet meer welke nick erbij hoorde.
Ik ben begin dit jaar absoluut geen voorkeursforummer geweest. Onder mijn oude nick kon ik niet meer inloggen en dat kon ook niet opgelost worden. En dat was voordat alle ellende hier begon.
Dat is wel een radicale actie van de mods om je duidelijk te maken dat je je had misdragen
Ik herken jouw ava wel, maar weet niet meer welke nick erbij hoorde.
dinsdag 17 februari 2015 om 16:36
dinsdag 17 februari 2015 om 16:37
dinsdag 17 februari 2015 om 16:47
quote:Steinbeck2 schreef op 17 februari 2015 @ 16:34:
[...]
Ik herken jouw ava wel, maar weet niet meer welke nick erbij hoorde.Nou, denk eens heel goed na. Haar oude nick is écht niet moeilijk, die had ik zelfs door. (Denk: Steinbeck versus Steinbeck2.0, maar dan een beetje anders)
[...]
Ik herken jouw ava wel, maar weet niet meer welke nick erbij hoorde.Nou, denk eens heel goed na. Haar oude nick is écht niet moeilijk, die had ik zelfs door. (Denk: Steinbeck versus Steinbeck2.0, maar dan een beetje anders)
dinsdag 17 februari 2015 om 16:58
quote:watzalhetnuweereenszijn schreef op 17 februari 2015 @ 16:48:
Wat is een voorkeursforummer? Bestaat dat echt tegenwoordig?
Dat zijn forummers die nooit een waarschuwing, ban of wat dan ook krijgen. Die zeg maar, positief gediscrimineerd worden. En die nu ook zonder enig probleem kunnen forummen.
Hoe je dat wordt weten eigenlijk alleen de voorkeursforummers zelf
Wat is een voorkeursforummer? Bestaat dat echt tegenwoordig?
Dat zijn forummers die nooit een waarschuwing, ban of wat dan ook krijgen. Die zeg maar, positief gediscrimineerd worden. En die nu ook zonder enig probleem kunnen forummen.
Hoe je dat wordt weten eigenlijk alleen de voorkeursforummers zelf
dinsdag 17 februari 2015 om 17:06
quote:Steinbeck2 schreef op 17 februari 2015 @ 16:58:
[...]
Hoe je dat wordt weten eigenlijk alleen de voorkeursforummers zelf Ik voldoe aan bovengenoemde voorwaarden, maar ondervindt wel forumproblemen. Ik zeg; discriminaassie!
[...]
Hoe je dat wordt weten eigenlijk alleen de voorkeursforummers zelf Ik voldoe aan bovengenoemde voorwaarden, maar ondervindt wel forumproblemen. Ik zeg; discriminaassie!
dinsdag 17 februari 2015 om 17:19
quote:Steinbeck2 schreef op 17 februari 2015 @ 17:11:
[...]
Wow TAM, heb jij nog nooit een ban gehad?
Ik vraag me nu af of ik beledigd moet zijn dat je dat verbaast.
Sterker nog, ik heb zelfs nog nooit een waarschuwing gehad.
Maar goed. ik ben dan ook niet zo'n snerende forummer en altijd positief en sympathiek enzo.
[...]
Wow TAM, heb jij nog nooit een ban gehad?
Maar goed. ik ben dan ook niet zo'n snerende forummer en altijd positief en sympathiek enzo.
dinsdag 17 februari 2015 om 17:25
quote:ThunderassMan schreef op 17 februari 2015 @ 17:19:
[...]
Ik plaagde je maar.
Ben helemaal niet verbaasd dat je nog nooit gewaarschuwd bent.
[...]
Ik plaagde je maar.
Ben helemaal niet verbaasd dat je nog nooit gewaarschuwd bent.
dinsdag 17 februari 2015 om 17:33
quote:ThunderassMan schreef op 17 februari 2015 @ 17:19:
[...]
Welnee, jij bent gewoon een voorkeursforummer.
Maar ik kan je verzekeren, áls je een keer een waarschuwing of een ban krijgt, dan zit je in het vizier en is het hek van de dam.
Dan mag je nog maar weinig.
Maar daar zit ook weer een voordeel aan: open mailverbinding met de mods.
Dat zie ik dan ook maar als een voorkeursbehandeling
[...]
Maar ik kan je verzekeren, áls je een keer een waarschuwing of een ban krijgt, dan zit je in het vizier en is het hek van de dam.
Dat zie ik dan ook maar als een voorkeursbehandeling
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 17 februari 2015 om 17:40
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 februari 2015 @ 17:33:
[...]
Dat zie ik dan ook maar als een voorkeursbehandeling Kijk, ieder nadeel heeft z'n voordeel
[...]
Dat zie ik dan ook maar als een voorkeursbehandeling Kijk, ieder nadeel heeft z'n voordeel