slecht nieuws..

17-02-2015 18:57 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor het 'complete verhaal' : zie ook mijn vorige topics.

Vandaag bij thuiskomst na werk (vannochtend) opeens héle heftige pijnscheuten/krampen linksonder in mijn buik, zowel links in mijn onder én bovenrug, in mijn linkerlies en dat trok helemaal door mijn bovenbeen door tot net iets onder mn knie.

Tijdens werk wel al wat krampjes..maar dacht dat ik nodig naar de wc moest, want zo voelde het, en dat mijn baarmoeder aan t groeien was want voelde me nog net zo zwanger als de dagen ervoor.

Uiteindelijk was de pijn ondraaglijk en verloor opeens helderrood bloed..toen heb ik het zh gebeld. Moest meteen komen op de spoedpoli komen. Op de echo was nog steeds niets te zien.. Had eigenlijk a.s. donderdag een afspraak voor een nieuwe echo omdat mn gyn. verwachtte dan wel een vruchtje met eventueel kloppend hartje te zien. Bloed laten prikken..Hcg waarde was 800.. Wat afgelopen vrijdag 253 was.. Wel gestegen dus, maar hoort rond deze tijd volgens de arts ong. 1500 te zijn.. Zeer laag dus. Was nog wel dik baarmoederslijmvlies te zien.

Ze wilden mij opnemen ter observatie. Ben toch naar huis gegaan (woon naast t ziekenhuis) en heb afgesproken als de pijn nog meer toeneemt ik kan bellen en alsnog opgenomen word. De kans is groot dat ik WEER een kijkoperatie krijg.. Welke de afgelopen keer byna fataal voor mij is afgelopen omdat ze in t zh een 'foutje' hadden gemaakt en een bloedvaatje niet goed dicht hadden gemaakt waardoor ik een inwendige bloeding had en 3 liter bloed in myn buik had zitten. Dat deze zwangerschap nog normaal zal verlopen is -niethelemaal- maar wel zo goed als uitgesloten.

De vraag is nu - of ik een buitenbaarmoederlijke zwangershap heb of een miskraam. Dit kunnen ze in het zh nog niet vaststellen omdat er nog helemaal géén vruchtje is waargenomen maar wel is 100% vastgesteld dat ik écht zwanger ben.

Donderdag gaat de afspr alsnog door pm de situatie verder te beoordelen. Tenzij ik straks weer met spoed int zh zit natuurlyk..

Ben heel verdrietig áltijd wat, had ik maar een ander lichaam!
Wat naar! :( Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel duidelijkheid zal hebben.
Ach lieverd, ik hoop dat het allemaal goed is/komt !!!
Wat verschrikkelijk dat je dit meemaakt. Heel veel sterkte
If you can dream it, you can do it.
Dankjewel allemaal 💚

Vandaag nog wel een heeel klein beetje pyn en een beetje bloedverlies..

Morgen dan eindelyk naar t zh.

Xxx
Sterkte meid
Het positieve (voor zover ik dat nu kan inzien) aan het verhaal is dat ik nu wel weet dat ik zonder IVF zwanger ben geworden. Misschien toch een idee om het de aankomende tijd toh te proberen op een natuurlijke manier.. In de hoop dat het dan wel een goede afloop heeft.
Hoe lang zijn jullie al aan het proberen om zwanger te worden?
TO dikke
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ik heb een keer rond de zes weken een miskraam gehad. Op de echo was niks meer te zien en ik had niet gemerkt dat ik tussen al dat bloedverlies het vruchtzakje was verloren.

Ik vind het echt heel naar voor je TO. Zijn de krampen al voorbij? Want dan is de kans groot dat je het verloren bent. Die erge krampen van gister waren echt een soort van mini weeën waarschijnlijk. Althans zo heb ik het toen ervaren.

Sterkte!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
We zyn al 2 jaar aan het proberen.. Vooral ook omdat we niet willen dat er een te groot leeftijdsverschil tussen het nieuwe kindje en het zoontje van myn partner.

In de tussen tijd al zoveel narigheid gehad in mn buik..

De krampen zijn er nog..Maar veel minder erg.

Ik ga er ook zeker vanuit dat ik het verloren ben. Ondanks dat het bloed al die tijdde dikte van water had zonder enige stolsels ofiets...

Benieuwd naar wat ze aantreffen (ofniet) morgen.
De pijn voelde hetzelfde als de pyn die ikheb als ik last heb vd endometriose..
Sterkte morgen lieve meid!
De hele dag nergens last van gehad.. Alleen een mini beetje oud bloed.. (Bruin)

..maar sinds een uur of 18.00 weer die verschrikkelijke ondraaglijke krampen.. Gevolgd door wéer helderrood bloedverlies zonder stolsels. Net als gister weer alleen maar aan de linkerkant.. Rug tot net onder schouderbladen.. Linkerlies.. Linkerbeen tot aan knie.. En linkerhelft van mn onderbuik..

Ook onbeshrijfelijk misselyk en gevoelige borsten.

Daarnaast continu duizelig door de aanhoudende pijn.

Als k wil zit k zo in t ziekenhuis.. Maar gisteravond rond bedtijd waren alle klachten weg dmv een warme fles.. Nu maar weer proberen en volhouden tot morgenochtend en hopen op duidelijkheid..! En hopen op een eventuele oplossing want dit ga k niet lang meer trekken!... Wat een ellende!!!
Wat naar zeg... Maar als je zoveel pijn hebt, kun je dan niet beter het ziekenhuis bellen? Heel veel sterkte meid
Meid, bel het ziekenhuis.

Straks is het toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of zo.

Je hoeft je niet groot te houden, daar zijn ze voor.

Sterkte.

Ik hoop dat het toch nog meevalt.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik ben zelf 2 weken geleden geopereerd met precies jouw klachten. 3 weken geleden bloedverlies met hier en daar stolsel en hele erge krampen. Opgenomen in ziekenhuis en snachts flink wat pijnstilling gehad. Volgende ochtend naar huis omdat het er op leek dat de miskraam/buitenbaarmoederlijke zwangerschap zich zelf oploste omdat de hcg waarden van 1300 op de ene dag naar 1000 de volgende dag waren gedaald. Bloedverlies nam af en knapte weer een beetje op en ging weer aan het werk.

Een week na de opname weer waarden geprikt en buikpijn kwam (toevallig?) diezelfde dag terug. Helaas was het hcg gestegen naar 1300 maar nog steeds niets te zien in baarmoeder zelf, op dat moment was ik 8 weken zwanger. Op echo vocht te zien bij eileider + de ondraaglijke pijn was voor de arts reden voor alarm, binnen een uur lag ik in de ok en hebben ze mijn linker eileider verwijderd + meer dan een halve liter bloed in de buikholte.

Nu knap ik weer een beetje op en ga ik weer voorzichtig wat uurtjes werken. Helaas eerder al een miskraam gehad dus mentaal was het ook even slikken (en nog steeds).

Ik wil je veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd, en bel alsjeblieft het ziekenhuis als je daar nu nog niet zit. Een BBZ kan fataal zijn. Wil je niet bang maken maar als je er toch naast woont.. zou ik een tripje maken! Die pijn in/bij de schouder is namelijk een typisch symptoom helaas.
.. Slecht nieuws. Ik ben nu weer opgenomen en morgen word k gelyk geopereerd. Een buitenbaarmoederlyke zw schap ze gaan morgen me andere eileider wrsch eruit halen. Ze schatten de kans heel klein in dat hij kan blijven zitten. @Bobby- ik kan me dus helaas bij jouw verhaal aansluiten.
Sterkte.
Bedankt @nina1966

Verschrikkelyk hier int ziekenhuis.

Heb continu een misselykmakend angstig gevoel in mn buik.

Kan natuurlijk door al die spanningen ook niet slapen.. Ik voel me verschrikkelijk ellendig!
Ach meissie. Wat ellendig. Sterkte en een dikke knuffel!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Dankjewel @draakjenoah x
Veel sterkte!, 🌷🌷🌷
Dankje @Hortence dat zal ik nodig hebben
Komt er wel af en toe iemand van de nachtdienst bij je kijken?

Liefs en nogmaals sterkte.🌷🌷🌷
Ze is1 keer geweest om kwartvoor3 omdat ik toen weer een pijnstiller mocht..verder niet echt.

Ik ben t echt niet gewend om alleen te slapen zonder mn vent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven