Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Thanks TAM. Voor jou een voor het vroege opstaan

Heb maar koffie gezet, jij ook?

*Plaatje vd koffie hier even indenken, nope, kan nog niet plakken*
Goedemorgen.

Tam, goede dag gewenst.

En voor iedereen natuurlijk een fijne dag.
Goedemorgen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Mogguh,

Laatste werkdag vandaag en dan 5 weken vakantie!

Dinsdag vertrekken we naar het verre oosten
Heerlijk Yasmijn!

Heel veel plezier en mooi weer en lekker eten etc. etc.
quote:yasmijn schreef op 20 februari 2015 @ 07:54:

Mogguh,

Laatste werkdag vandaag en dan 5 weken vakantie!

Dinsdag vertrekken we naar het verre oosten Wat heerlijk! Veel plezier!
Dat lekkere eten, daar verheug ik me erg op!

En hangmatjes op spierwitte stranden
Klinkt heerlijk Yasmijn, fijne vakantie.
Dank dank.

Maar we vertrekken dinsdag pas, hoor. Ik ben hier nog wel
En als je terugkomt zijn alle problemen hier op het forum verholpen! Geen gele helmen meer, heel snelle verbinding etc. etc.
quote:Steinbeck2 schreef op 20 februari 2015 @ 08:31:

En als je terugkomt zijn alle problemen hier op het forum verholpen! Geen gele helmen meer, heel snelle verbinding etc. etc.

Oh oh de deceptie straks...

Fijne vakantie alvast, Yasmijn!
Steintje, fijn om te lezen dat je ook nog in sprookjes met een happy end geloofd

Yas, mocht ik het vergeten: alvast een super vakantie.

Verder allen een goede morgen. Ik moet zo de deur uit naar een gesprek en het regent. En ik heb een hekel aan plu's.

Goedemorgen Fang! Hier is het ook baggerweer. Heb je geen fijne regenjas?
Goeiemorgen

@Fang, gesprek met het oog op werk? In dat geval succes!

@TAM, training op kantoor? Dan ben je in de buurt

Sterkte. Ik kan m'n ogen al nooit openhouden tijdens vergaderingen, laat staan een hele dag training. Tenzij het héél interessant is uiteraard. Maar te vaak horen vooral de trainers zichzelf graag praten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
In mijn vorige baan hadden we ook af en toe van die vage trainingen. Moest je twee dagen lullen over of je een vierkantje, een rondje of een wolkje was.

Die trainers hadden meestal een hele kluif aan mijn tegenzin.
Nee, geen regenjas. In ieder geval geen waar ik me mee kan vertonen als ik niet aan de wandel ben met hond Och, het is maar 25 minuten lopen. Op de terugweg ga ik wel genieten van de regen. En daarna lekker opwarmen onder de douche met een kop koffie

Ik heb zin in lente!

Oh ja, ik ben geslaagd voor mijn opleiding én vandaag gaat een sollicitatie eruit in die richting.

Bella, super dat je een leuke start hebt gehad en dat er nieuwe kansen voor je zijn!
quote:Fangtasia schreef op 20 februari 2015 @ 08:49:

Nee, geen regenjas. In ieder geval geen waar ik me mee kan vertonen als ik niet aan de wandel ben met hond Och, het is maar 25 minuten lopen. Op de terugweg ga ik wel genieten van de regen. En daarna lekker opwarmen onder de douche met een kop koffie

Ik heb zin in lente!

Oh ja, ik ben geslaagd voor mijn opleiding én vandaag gaat een sollicitatie eruit in die richting.

Bella, super dat je een leuke start hebt gehad en dat er nieuwe kansen voor je zijn!

Goed zo! Wat leuk en heel veel succes met je sollicitatie. Ik ga voor je duimen.

En ja, ik heb ook heel veel zin in de lente. Moet zeggen dat ik nu al helemaal blij word van de dagen die langer worden.
quote:Fangtasia schreef op 20 februari 2015 @ 08:49:

onder de douche met een kop koffie

Wordt die koffie dan niet enorm slap?
MissI nee een afronding van een traject, helaas. Maar wel super resultaten gehaald, dus ik sluit wel af met een heel prettig gevoel.

Trainingen geweldig. Ik geef ze graag, maar krijg ze ook graag. Weerstand is zo bruikbaar in zo'n setting. Al kan ik me weinig voorstellen wat je moet bereiken bij een training die draait om rondjes, wolkjes en vierkantjes. Ik maak gewoon altijd plezier op die dagen.
Solo Nee hoor, kwestie van oefening baart kunst. Hoe was het gesprek gister?

Stein thanks. Ik duim ook voor mezelf, haha. Ja lekker die langere dagen. 's Ochtends is het nog donker, maar tegen de tijd dat ik naar huis loop begint het wel al snel te klaren. Heerlijk. Vanochtend waren er al vrolijke vogelgeluidjes te horen, goed begin van de dag.
Het grappige is dat ik nu in mijn werk ook wel vakken geef die gebaseerd zijn op dat soort inzichten. Mijn studenten vinden dat altijd maar zozo. Een keer kwam de opmerking "Het lijkt wel een psychologieles!" Niet helemaal hun ding.
Ik heb om half 10 een afspraak op 3 minuten fietsafstand. Maar het regent. In die 3 minuten kan net mijn good-hair-day veranderen in een bad-hair-day.

quote:Solomio schreef op 20 februari 2015 @ 08:56:

Ik heb om half 10 een afspraak op 3 minuten fietsafstand. Maar het regent. In die 3 minuten kan net mijn good-hair-day veranderen in een bad-hair-day.

Ik gebruik dan altijd zo'n regenkapje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven