a-romantische vriend

06-08-2008 17:37 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is echt een schatje hoor, maar alles behalve romantisch. Nooit eens een kaartje, kadootje, dineertje of andere verassing. Eerlijk gezegd mis ik dit best wel eens. Ik laat regelmatig vallen dat ik dit soort dingen heel erg leuk vind maar hij pikt die signalen niet echt op....

Is dit nou typisch iets voor mannen of zijn er wel romantische mannen?? Moet ik het hem dan eerst voordoen in de hoop dat hij het daarna zelf eens zal doen??
Ja, dom he die typ-fout! Ik hoor wel of ik wat gewonnen heb door die typ-fout te maken, haha!

Ik wil ook wel eens wat winnen... HAHAHA!!
quote:Engeltje_van_glas schreef op 06 augustus 2008 @ 20:02:

Mijn man is ook niet zo'n romantische, maar hij heeft z'n momentjes.

Hij doet niet aan 'zomaar' kadootjes, bloemetjes of gedichtjes, kaarslicht maakt een rotzooi en de bioscoop is voor actiefilms. Met uitzondering van een bosje roosjes net als in het trouwboeket op ons eenjarig huwelijksfeest en een toch wel erg schattig aanzoek haalt hij geen romantische capriolen uit.

Tenminste niet romantiek uit het boekje. Voor mij is het ook romantisch als hij een sinaasappeltje uitperst als ik ziek ben, als hij naar de kinderen gaat 's nachts ondanks dat ik een drukke dag heb gehad, dat hij chocola haalt desnoods op zondagnacht als ik ongesteld ben, dat hij niet meer hoeft te vragen hoe ik mijn koffie drink en dat hij gewoon rustig stil kan zijn bij me zonder dat het een geladen stilte is.

Ik zou overigens ook geen geforceerde romantiek willen, elke maand een bloemetje omdat ik hem gevraagd heb om romantisch te willen zijn. Het is pas echt romantisch als hij er zelf aan denkt en het uit zichzelf doet, anders is het alleen maar een toneelstukje op jouw verzoek. Een hint droppen waar hij dan vervolgens ergens later iets mee doet, is wat anders. Maar als hij hints niet begrijpt zou ik 't niet gaan pushen.

Sommige mensen snappen niks van de distributieriem of de carburator, andere mensen snappen niks van de was sorteren en weer anderen snappen niks van romantiek, uiteindelijk.En hier ben ik het nou helemaal mee eens!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:eleonora schreef op 06 augustus 2008 @ 21:23:

Niet romantisch, ok. Maar zegt hij wel lieve dingen? Hoeveel hij van je houdt en zo? Dat hij graag bij je is en dergelijke? Vraagt 'ie je nog wel eens verkering?

Die van mij is redelijk romantisch, laat wel eens het bad voor me vollopen met een lekker geurende olie, steekt kaarsjes aan en komt me dan thee met chocolade brengen en soms koopt hij een kleinigheidje voor me.

Alleen zegt hij vrijwel nooit lieve dingen tegen me, alleen als ik iets liefs tegen hem zeg zegt hij wel wat maar nooit uit zichzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven