Leven is oneerlijk
vrijdag 20 februari 2015 om 18:33
Ik vraag me iets af. Vrouwen tussen jaar of 15 en 22 kunnen nooit iets leuks kopen/doen tenzij je rijke ouders hebt of ouders die helpen. Je kunt niet leuke dure merkkleding kopen geen goede makeup schoenen, merktassen, uit eten op goede plekken ect. want je studeert nog. Ik koop nu kleren bij primark en h&m af en toe iets duurs als ik daar heel lang voor heb gespaard. Oude vrouwen die al hun opleiding af hebben en een vaste baan hebben kunnen dat allemaal wel maarja dan ben je oud en staat alles minder mooi. Make up gaat in de lijnen zitten kleding staat bij ouder figuur ook minder. Vinden jullie dit niet erg oneerlijk?
vrijdag 20 februari 2015 om 19:00
En nu even een serieuze reactie:
Ik denk dat je dit beter op het forum van de Tina of de Hitkrant (bestaat die nog?) kan zetten, want wat voor een publiek denk je hier aan te treffen.
Om in jouw woorden te spreken OMG!!
Ik kan hier zo boos om worden, wees blij dat je een dak boven je hoofd hebt, naar school kan, gezond bent en ouders hebt die voor je zorgen
Want als je dat niet had dan had je niet geklaagd over bovenstaande en bovendien echt een reden om je benadeeld te voelen.
Ik denk dat je dit beter op het forum van de Tina of de Hitkrant (bestaat die nog?) kan zetten, want wat voor een publiek denk je hier aan te treffen.
Om in jouw woorden te spreken OMG!!
Ik kan hier zo boos om worden, wees blij dat je een dak boven je hoofd hebt, naar school kan, gezond bent en ouders hebt die voor je zorgen
Want als je dat niet had dan had je niet geklaagd over bovenstaande en bovendien echt een reden om je benadeeld te voelen.
T is nie waar.... Zeiden de eendjes kwak....
vrijdag 20 februari 2015 om 19:00
Zo grappig die Twerkqueen. Altijd als ik denk dat ze geen topics meer kan openen die nog onzinniger en ridicuul zijn dan komt ze er toch weer met eentje op de proppen.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
vrijdag 20 februari 2015 om 19:02
quote:reisa1978 schreef op 20 februari 2015 @ 18:58:
Vandaag in ieder geval weer gelachen, wat een heerlijke puber uitspraak.
Haha ja mijn puberella was eens haar Iphone kwijt,nou ja niet echt kwijt want het ding dat lag gewoon wel ergens nou draaaaamaaaa in 13 delen..
Ooooow mijn leven is voorbij echt mijn hele leven zit in die Iphone..
Vandaag in ieder geval weer gelachen, wat een heerlijke puber uitspraak.
Haha ja mijn puberella was eens haar Iphone kwijt,nou ja niet echt kwijt want het ding dat lag gewoon wel ergens nou draaaaamaaaa in 13 delen..
Ooooow mijn leven is voorbij echt mijn hele leven zit in die Iphone..
vrijdag 20 februari 2015 om 19:05
Weet je, Twerkqueen, ik geef twee serieuze reacties en het enige dat je kunt zeggen is: je lult of je hebt rijke ouders. MIjn tip dus: ga werken. En werk veel. Dan komen dit soort dingen makkelijk jouw kant op. En als je niet zoveel werkt omdat je andere dingen prio geeft, prima, maar zeur dan niet dat je het niet kunt kopen.
vrijdag 20 februari 2015 om 19:06
vrijdag 20 februari 2015 om 19:09
vrijdag 20 februari 2015 om 19:10
quote:lionlily schreef op 20 februari 2015 @ 19:06:
[...]
Ik las: ik durf mijn endeldarm erom te verwedden....
Die durf ik er ook om te verwedden! Dan blijft er van mijn figuur alleen niets over...
Maar er zijn veel ergere dingen, zoals geen geld hebben om dure merkkleding en makeup te kopen
[...]
Ik las: ik durf mijn endeldarm erom te verwedden....
Die durf ik er ook om te verwedden! Dan blijft er van mijn figuur alleen niets over...
Maar er zijn veel ergere dingen, zoals geen geld hebben om dure merkkleding en makeup te kopen
T is nie waar.... Zeiden de eendjes kwak....
vrijdag 20 februari 2015 om 19:10
Klopt, ik kan niet eens de huur betalen laat staan kleren kopen en al helemáál geen dure kleren kopen... Echt oneerlijk. En die kindertjes in Afrika maar doen alsof ze het zwaar hebben.
TO, werkelijk. Als jij je het als student kunt permitteren om je over dit soort dingen druk te maken (terwijl je gewoon kleren koopt, alleen geen dure kleren...) mag je jezelf erg, erg gelukkig prijzen.
TO, werkelijk. Als jij je het als student kunt permitteren om je over dit soort dingen druk te maken (terwijl je gewoon kleren koopt, alleen geen dure kleren...) mag je jezelf erg, erg gelukkig prijzen.
vrijdag 20 februari 2015 om 19:11
Daar komt hij weer:
https://www.youtube.com/watch?v=QWRabtzbgSY
ik blijf het een pracht tekst vinden
Als de balken gaan verzakken
Het behang dat bladdert af
Als de deurscharnieren piepen
Zwijgt de huisbaas als het graf
Last van tocht, last van lekkage
In de woning die hij gaf
De huisbaas denkt niet aan herstellen
Ook al peiger je het af
refr.:
Want een mens woont in zijn lichaam
Maar hij heeft het maar te huur
En de grote stille huisbaas
Blijkt hardvochtig op den duur
Als de beenderen gaan vermolmen
De huid wordt schilferachtig wit
De huisbaas denkt niet aan een verfje
Ook niet als je smeekt en bidt
En al kraken je gewrichten
Zieke darmen, ziek gebit
De huisbaas valt niet te vermurwen
Niet door lekkage, niet door spit
https://www.youtube.com/watch?v=QWRabtzbgSY
ik blijf het een pracht tekst vinden
Als de balken gaan verzakken
Het behang dat bladdert af
Als de deurscharnieren piepen
Zwijgt de huisbaas als het graf
Last van tocht, last van lekkage
In de woning die hij gaf
De huisbaas denkt niet aan herstellen
Ook al peiger je het af
refr.:
Want een mens woont in zijn lichaam
Maar hij heeft het maar te huur
En de grote stille huisbaas
Blijkt hardvochtig op den duur
Als de beenderen gaan vermolmen
De huid wordt schilferachtig wit
De huisbaas denkt niet aan een verfje
Ook niet als je smeekt en bidt
En al kraken je gewrichten
Zieke darmen, ziek gebit
De huisbaas valt niet te vermurwen
Niet door lekkage, niet door spit
nlies wijzigde dit bericht op 20-02-2015 19:11
Reden: entertje er tussen
Reden: entertje er tussen
% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 20 februari 2015 om 19:12
To, ik vond dat ook toendertijd!!!
Niet raar gedacht hoor.
Aan de andere kant: jullie staat toch alles
Ik denk met heimwee terug aan de tijd dat ik maar wat aantrok, me opmaakte in de tram en zo mijn werk kwam binnenhollen.
Als ik me nu zonder make-up buiten waag wordt de melk in de omgeving spontaan zuur.
Niet raar gedacht hoor.
Aan de andere kant: jullie staat toch alles
Ik denk met heimwee terug aan de tijd dat ik maar wat aantrok, me opmaakte in de tram en zo mijn werk kwam binnenhollen.
Als ik me nu zonder make-up buiten waag wordt de melk in de omgeving spontaan zuur.
vrijdag 20 februari 2015 om 19:13
quote:lionlily schreef op 20 februari 2015 @ 19:05:
Weet je, Twerkqueen, ik geef twee serieuze reacties en het enige dat je kunt zeggen is: je lult of je hebt rijke ouders. MIjn tip dus: ga werken. En werk veel. Dan komen dit soort dingen makkelijk jouw kant op. En als je niet zoveel werkt omdat je andere dingen prio geeft, prima, maar zeur dan niet dat je het niet kunt kopen.Nogmaals ik werk dat heb ik in het begin al gezegd. Ik moet mijn zorgverzekeraar, huur, boodschappen allemaal zelf betalen. Ik hou dan geld over om kleren schoenen te kopen maar niet de merken die ik zou willen. Meer werken is niet mogelijk ik werk al maximaal aantal uur wat te combineren is. Dan leg me uit hoe moet ik het doen?
Weet je, Twerkqueen, ik geef twee serieuze reacties en het enige dat je kunt zeggen is: je lult of je hebt rijke ouders. MIjn tip dus: ga werken. En werk veel. Dan komen dit soort dingen makkelijk jouw kant op. En als je niet zoveel werkt omdat je andere dingen prio geeft, prima, maar zeur dan niet dat je het niet kunt kopen.Nogmaals ik werk dat heb ik in het begin al gezegd. Ik moet mijn zorgverzekeraar, huur, boodschappen allemaal zelf betalen. Ik hou dan geld over om kleren schoenen te kopen maar niet de merken die ik zou willen. Meer werken is niet mogelijk ik werk al maximaal aantal uur wat te combineren is. Dan leg me uit hoe moet ik het doen?