Leuke kleding maat 48
vrijdag 20 februari 2015 om 20:03
Hallo dames,
Ik ben inmiddels afgevallen van kledingmaat 54/56 naar maat 48. Ik ga nog meer afvallen, maar ik wil in de tussentijd ook wat leuke kleren kopen en bij voorkeur niet meer bij Miss Etam, M&S, Wehkamp, Bonprix etc. Dus wie weet er leuke winkels waar ze in maat 48 leuke (sexy?) kleding verkopen? Ik snap dat ik vanaf maat 44/46 overal terecht kan, maar er moet toch ook meer keuze zijn in maat 48 dan in maat 54, maar ik heb dus geen idee waar te zoeken. Tips zijn welkom dus!
Ik ben inmiddels afgevallen van kledingmaat 54/56 naar maat 48. Ik ga nog meer afvallen, maar ik wil in de tussentijd ook wat leuke kleren kopen en bij voorkeur niet meer bij Miss Etam, M&S, Wehkamp, Bonprix etc. Dus wie weet er leuke winkels waar ze in maat 48 leuke (sexy?) kleding verkopen? Ik snap dat ik vanaf maat 44/46 overal terecht kan, maar er moet toch ook meer keuze zijn in maat 48 dan in maat 54, maar ik heb dus geen idee waar te zoeken. Tips zijn welkom dus!
vrijdag 20 februari 2015 om 20:10
Ja ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat er al wat leuke 'echte' winkels zijn die mijn maat verkopen. Aan de bovenkant pas ik trouwens gewoon in XL, dus dat is al makkelijker. Maar ik zou eindelijk zo graag weer eens lekker willen gaan winkelen met vriendinnen en dan in wat meer winkels kunnen kijken, ook voor broeken/jurken etc.
vrijdag 20 februari 2015 om 20:11
Als je van retro en vintage houdt is de webshop www.succubus.nl misschien leuk? Gaat van kleine tot grote maten. Ik vind dat ze persoonlijk erg leuke spullen hebben.
vrijdag 20 februari 2015 om 20:12
quote:stadjer64 schreef op 20 februari 2015 @ 20:10:
Ik vind de kleding van het merk Paprika erg mooi. Je vindt het in sommige v en d winkels en er zijn ook een paar zelfstandige winkels.
Het is volgens mij een spaans merk dus moet je soms wel een maatje groter passen.Dit. Zit sinds kort een winkel van hier in de buurt, heb er nog niets gekocht, maar wel leuke dingen gezien.
Ik vind de kleding van het merk Paprika erg mooi. Je vindt het in sommige v en d winkels en er zijn ook een paar zelfstandige winkels.
Het is volgens mij een spaans merk dus moet je soms wel een maatje groter passen.Dit. Zit sinds kort een winkel van hier in de buurt, heb er nog niets gekocht, maar wel leuke dingen gezien.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zaterdag 21 februari 2015 om 07:31
zaterdag 21 februari 2015 om 09:12
Het assortiment van de Miss Etam is de laatste tijd veranderd, daar kan ik ook niks leuks meer vinden. De C&A denkt dat grote maten alleen in formaat tent willen lopen. Leuke kleren haal ik dus bij de M&Smode of de Vogle. Soms bij de Ulla Popken, maar ik vind 80,- voor een blousje echt veel geld.
En verder koop ik in de outletstores in de USA als we daar op vakantie zijn. De amerikanen zijn iets meer op de grotere maten gericht.
En verder koop ik in de outletstores in de USA als we daar op vakantie zijn. De amerikanen zijn iets meer op de grotere maten gericht.