Leven is oneerlijk
vrijdag 20 februari 2015 om 18:33
Ik vraag me iets af. Vrouwen tussen jaar of 15 en 22 kunnen nooit iets leuks kopen/doen tenzij je rijke ouders hebt of ouders die helpen. Je kunt niet leuke dure merkkleding kopen geen goede makeup schoenen, merktassen, uit eten op goede plekken ect. want je studeert nog. Ik koop nu kleren bij primark en h&m af en toe iets duurs als ik daar heel lang voor heb gespaard. Oude vrouwen die al hun opleiding af hebben en een vaste baan hebben kunnen dat allemaal wel maarja dan ben je oud en staat alles minder mooi. Make up gaat in de lijnen zitten kleding staat bij ouder figuur ook minder. Vinden jullie dit niet erg oneerlijk?
vrijdag 20 februari 2015 om 22:12
quote:O.L.L.A schreef op 20 februari 2015 @ 22:07:
Weet je wat oneerlijk is? Dat we net een "take away" hebben besteld en ze mijn chocolade taartje zijn vergeten en ons £2 teveel hebben gerekend.
Nu moet ik dus wachten op mijn chocolade en dat is NIET eerlijk wanneer je Pms hebt!Je hebt helemaal gelijk! Ik had dat laatst met de ben&jerry's die we bij de pizza besteld hadden. Gewoon vergeten!
Weet je wat oneerlijk is? Dat we net een "take away" hebben besteld en ze mijn chocolade taartje zijn vergeten en ons £2 teveel hebben gerekend.
Nu moet ik dus wachten op mijn chocolade en dat is NIET eerlijk wanneer je Pms hebt!Je hebt helemaal gelijk! Ik had dat laatst met de ben&jerry's die we bij de pizza besteld hadden. Gewoon vergeten!
vrijdag 20 februari 2015 om 22:13
vrijdag 20 februari 2015 om 22:16
quote:Thordis007 schreef op 20 februari 2015 @ 22:10:
[...]
Mijn god....
Waar gaat het heen met de wereld.
Ik ken nog wel een goede therapeut, voor als de verwerking wqt stagneert....
Echt, sterkte vrouw! Wat ben je dapper!
Dank je wel lieve schat. Het wereldprobleem is al opgelost. Ik kreeg een extra groot stuk taart en mijn geld terug.
Wat een lieverd.
[...]
Mijn god....
Waar gaat het heen met de wereld.
Ik ken nog wel een goede therapeut, voor als de verwerking wqt stagneert....
Echt, sterkte vrouw! Wat ben je dapper!
Dank je wel lieve schat. Het wereldprobleem is al opgelost. Ik kreeg een extra groot stuk taart en mijn geld terug.
Wat een lieverd.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
vrijdag 20 februari 2015 om 22:17
vrijdag 20 februari 2015 om 22:27
quote:O.L.L.A schreef op 20 februari 2015 @ 22:07:
Nu moet ik dus wachten op mijn chocolade en dat is NIET eerlijk wanneer je Pms hebt! Pms en GEEN chocolade Dát is nou eens een écht probleem.
Ben er gelukkig net weer vanaf en ik heb (met dank aan vriend) nog een bonbonbloc over. Als je in de buurt woont.....
Nu moet ik dus wachten op mijn chocolade en dat is NIET eerlijk wanneer je Pms hebt! Pms en GEEN chocolade Dát is nou eens een écht probleem.
Ben er gelukkig net weer vanaf en ik heb (met dank aan vriend) nog een bonbonbloc over. Als je in de buurt woont.....
quote:Thordis007 schreef op 20 februari 2015 @ 22:27:
Ik heb het ook zwaar.
Mijn port staat in de keuken. En ik zit in de woonkamer. En mijn man is niet thuis om het te halen. Dus nu moet ik óf opstaan. Wat naar is. Of ik heb geen port. Wat naar is.
Sorry, geen chocola als je ongesteld bent is erger... Sorry!
Ik heb het ook zwaar.
Mijn port staat in de keuken. En ik zit in de woonkamer. En mijn man is niet thuis om het te halen. Dus nu moet ik óf opstaan. Wat naar is. Of ik heb geen port. Wat naar is.
Sorry, geen chocola als je ongesteld bent is erger... Sorry!
vrijdag 20 februari 2015 om 22:28
quote:diamond-gloss schreef op 20 februari 2015 @ 19:49:
[...]
Sturen jullie je afdankertjes snel naar mij arme moeder met uitgezakte doos enzo..Nee, die gooi ik achteraan in mijn walk-incloset en als ik ze dan terugvind zijn ze vintage en weer helemaal hip. Kan ik twee keer blij zijn met dezelfde aankoop.
[...]
Sturen jullie je afdankertjes snel naar mij arme moeder met uitgezakte doos enzo..Nee, die gooi ik achteraan in mijn walk-incloset en als ik ze dan terugvind zijn ze vintage en weer helemaal hip. Kan ik twee keer blij zijn met dezelfde aankoop.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 20 februari 2015 om 22:31
quote:Istar_ schreef op 20 februari 2015 @ 22:30:
[...]
Het kind slaapt al.
Ook zo oneerlijk, ik kan gewoon niet in Antwerpen gaan stappen dit weekend.Nah dan blow je toch gewoon.........
[...]
Het kind slaapt al.
Ook zo oneerlijk, ik kan gewoon niet in Antwerpen gaan stappen dit weekend.Nah dan blow je toch gewoon.........
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 20 februari 2015 om 22:34
quote:Amaqanda schreef op 20 februari 2015 @ 22:33:
[...]
Als je dat doet met kind in de auto, raampjes dicht, heb je er de rest van de avond ook geen last meer van.
Dan maar in het bos.
[...]
Als je dat doet met kind in de auto, raampjes dicht, heb je er de rest van de avond ook geen last meer van.
Dan maar in het bos.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.