Leven is oneerlijk
vrijdag 20 februari 2015 om 18:33
Ik vraag me iets af. Vrouwen tussen jaar of 15 en 22 kunnen nooit iets leuks kopen/doen tenzij je rijke ouders hebt of ouders die helpen. Je kunt niet leuke dure merkkleding kopen geen goede makeup schoenen, merktassen, uit eten op goede plekken ect. want je studeert nog. Ik koop nu kleren bij primark en h&m af en toe iets duurs als ik daar heel lang voor heb gespaard. Oude vrouwen die al hun opleiding af hebben en een vaste baan hebben kunnen dat allemaal wel maarja dan ben je oud en staat alles minder mooi. Make up gaat in de lijnen zitten kleding staat bij ouder figuur ook minder. Vinden jullie dit niet erg oneerlijk?
zaterdag 21 februari 2015 om 00:16
quote:viva-adam schreef op 21 februari 2015 @ 00:13:
Weet je, jij plaatst echt briljant gruwelijke topics. Echt waar.
Een vrouw van 30 met een beetje opleiding is ALTIJD mooier dan een jong, dom huppelgansje. En nou aan de studie!
Welnee.
Dat is net zo goed bullshit.
Maar uiterlijk en/of leeftijd geeft niemand de rechten op meer geld.
Helaas het gaat niet gebeuren.
Jammer joh.
Weet je, jij plaatst echt briljant gruwelijke topics. Echt waar.
Een vrouw van 30 met een beetje opleiding is ALTIJD mooier dan een jong, dom huppelgansje. En nou aan de studie!
Welnee.
Dat is net zo goed bullshit.
Maar uiterlijk en/of leeftijd geeft niemand de rechten op meer geld.
Helaas het gaat niet gebeuren.
Jammer joh.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 21 februari 2015 om 13:07
zondag 22 februari 2015 om 10:17
nou ik vind dat je gelijk hebt hoor tq. vroeger had ik amper geld voor leuke kleding enzo en nu puilt mijn bovenwoning er zowat mee uit.
laatst schreef ik een vriendin van vroeger dat het jammer is dat ik al deze kleding vroeger niet had, want dan hadden we onze lol op gekund.
nu hangt het alleen nog maar mooi te wezen in de kasten. want ik ga niet meer op stap. en al zou ik nog op stap gaan dan zou ik het niet eens aantrekken. mijn lichaam is niet meer zoals het moet zijn en ben er ook te oud voor.
echt zo jammer, want we hadden de blitz kunnen maken, niet te zuinig.
laatst schreef ik een vriendin van vroeger dat het jammer is dat ik al deze kleding vroeger niet had, want dan hadden we onze lol op gekund.
nu hangt het alleen nog maar mooi te wezen in de kasten. want ik ga niet meer op stap. en al zou ik nog op stap gaan dan zou ik het niet eens aantrekken. mijn lichaam is niet meer zoals het moet zijn en ben er ook te oud voor.
echt zo jammer, want we hadden de blitz kunnen maken, niet te zuinig.
zondag 22 februari 2015 om 10:27
quote:twerkqueen schreef op 20 februari 2015 @ 19:13:
[...]
Nogmaals ik werk dat heb ik in het begin al gezegd. Ik moet mijn zorgverzekeraar, huur, boodschappen allemaal zelf betalen. Ik hou dan geld over om kleren schoenen te kopen maar niet de merken die ik zou willen. Meer werken is niet mogelijk ik werk al maximaal aantal uur wat te combineren is. Dan leg me uit hoe moet ik het doen?
Echt wel sielug, jwz!
Ik zou de kindertelefoon appen.
[...]
Nogmaals ik werk dat heb ik in het begin al gezegd. Ik moet mijn zorgverzekeraar, huur, boodschappen allemaal zelf betalen. Ik hou dan geld over om kleren schoenen te kopen maar niet de merken die ik zou willen. Meer werken is niet mogelijk ik werk al maximaal aantal uur wat te combineren is. Dan leg me uit hoe moet ik het doen?
Echt wel sielug, jwz!
Ik zou de kindertelefoon appen.
zondag 22 februari 2015 om 15:14
Ik heb niet alle reacties gelezen maar vind het juist niet opgaan voor kleding. Als je jong en strak bent staat juist alles, ook die flodderdingetjes van H&M en Primark. Voor 35+'ers is het veel belangrijker dat kleding de juiste pasvorm heeft en van goede materialen is gemaakt.
Bij auto's is het wel een waarheid als een koe. Je ziet vaak 50'ers in flitsende sexy sportauto's en dan ziet het er wel een beetje midlifecrisisachtig uit. Zo'n auto past beter bij een flitsende jongere van 25, maar die mag al blij zijn met een leasegolfje
Bij auto's is het wel een waarheid als een koe. Je ziet vaak 50'ers in flitsende sexy sportauto's en dan ziet het er wel een beetje midlifecrisisachtig uit. Zo'n auto past beter bij een flitsende jongere van 25, maar die mag al blij zijn met een leasegolfje
zondag 22 februari 2015 om 15:57
quote:meivogel schreef op 22 februari 2015 @ 15:44:
Ach, de meeste meisjes van vijftien zijn nog prachtig al zouden ze een vuilniszak aantrekken. Wat niet eerlijk is, is dat je eerst ouder moet worden om dát te zien.
Inderdaad!
Wat een heerlijk simpel leven heb je, als het niet kunnen kopen van merkkleding en make-up het enige is waardoor je het leven oneerlijk vindt.
Ach, de meeste meisjes van vijftien zijn nog prachtig al zouden ze een vuilniszak aantrekken. Wat niet eerlijk is, is dat je eerst ouder moet worden om dát te zien.
Inderdaad!
Wat een heerlijk simpel leven heb je, als het niet kunnen kopen van merkkleding en make-up het enige is waardoor je het leven oneerlijk vindt.
zondag 22 februari 2015 om 16:10
quote:sinnombre schreef op 22 februari 2015 @ 16:04:
Nou TO vindt wel meer oneerlijk in het leven, zo simpel is haar leven niet.
Ze is één groot wandelend probleem.
En als het geen probleem is, maakt ze er wel een probleem van.Tja....als je leven alleen maar om jezelf draait en er gebeurd verder niet zoveel, moet je blijkbaar toch wat .
Nou TO vindt wel meer oneerlijk in het leven, zo simpel is haar leven niet.
Ze is één groot wandelend probleem.
En als het geen probleem is, maakt ze er wel een probleem van.Tja....als je leven alleen maar om jezelf draait en er gebeurd verder niet zoveel, moet je blijkbaar toch wat .
zondag 22 februari 2015 om 17:54
quote:Lisen schreef op 20 februari 2015 @ 19:00:
En nu even een serieuze reactie:
Ik denk dat je dit beter op het forum van de Tina of de Hitkrant (bestaat die nog?) kan zetten, want wat voor een publiek denk je hier aan te treffen.
Om in jouw woorden te spreken OMG!!
Ik kan hier zo boos om worden, wees blij dat je een dak boven je hoofd hebt, naar school kan, gezond bent en ouders hebt die voor je zorgen
Want als je dat niet had dan had je niet geklaagd over bovenstaande en bovendien echt een reden om je benadeeld te voelen.Eens met je!Ik heb een broer die door een ongeval zwaar gehandicapt in een rolstoel zit,dat is pas oneerlijk.To,ga eens vrijwilligerswerk doen ofga werken voor je geld,kom je misschien op andere gedachtes!En tegenwoordig heb je een hoop outlet-stores,tweedehandsmerkkleding en de uitverkoop niet vergeten,merkkleding voor een prikkie.Ik snap het probleem eerlijk gezegd niet zo.
En nu even een serieuze reactie:
Ik denk dat je dit beter op het forum van de Tina of de Hitkrant (bestaat die nog?) kan zetten, want wat voor een publiek denk je hier aan te treffen.
Om in jouw woorden te spreken OMG!!
Ik kan hier zo boos om worden, wees blij dat je een dak boven je hoofd hebt, naar school kan, gezond bent en ouders hebt die voor je zorgen
Want als je dat niet had dan had je niet geklaagd over bovenstaande en bovendien echt een reden om je benadeeld te voelen.Eens met je!Ik heb een broer die door een ongeval zwaar gehandicapt in een rolstoel zit,dat is pas oneerlijk.To,ga eens vrijwilligerswerk doen ofga werken voor je geld,kom je misschien op andere gedachtes!En tegenwoordig heb je een hoop outlet-stores,tweedehandsmerkkleding en de uitverkoop niet vergeten,merkkleding voor een prikkie.Ik snap het probleem eerlijk gezegd niet zo.