Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Thordis007 schreef op 21 februari 2015 @ 19:48:

De afvallen voor de gemeente mevrouw is een troll. Onderzoekje, of huiswerk, of iets anders. Ik weet het zeker. Ze benadrukt nét iets te vaak hoe ontzéttend dik ze is, en hoe ontzéttend niet ongezond en dat ze eigenlijk ook geen recht van spreken heeft omdat ze te dik is, enz enz.Ja maten willen we weten.
quote:Star schreef op 21 februari 2015 @ 19:54:

[...]

Ja maten willen we weten.

Nee, dat niet per se, maar dit is meer het lospeuteren van meningen dan het delen van een verhaal.

Ipv een stelling neerpleuren, er een verhaaltje omheen verzinnen.
Ja we moeten nog even doorzagen over de oorzaak van het gewicht. Kijken wat voor verhaaltje eruit komt.
quote:Thordis007 schreef op 21 februari 2015 @ 19:48:

De afvallen voor de gemeente mevrouw is een troll. Onderzoekje, of huiswerk, of iets anders. Ik weet het zeker. Ze benadrukt nét iets te vaak hoe ontzéttend dik ze is, en hoe ontzéttend niet ongezond en dat ze eigenlijk ook geen recht van spreken heeft omdat ze te dik is, enz enz.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand van de gemeente kan bepalen dat in jouw reintegratieplan wordt opgenomen dat je moet afvallen. Daar is toch helemaal geen wetgeving voor. Belachelijk gewoon.

Wel frappant dat iemand een post hierover opent nadat uitgebreid in het nieuws is geweest dat ze in Engeland dit wel in de regels willen gaan opnemen. Mensen die niet afvallen e.d. worden dan gekort op hun uitkering. Dus misschien inderdaad een schoolopdracht?
Heel toevallig idd.
Tijdens je werk naar de snackbar? Ik vreet juist meer als ik thuis ben
quote:Star schreef op 21 februari 2015 @ 20:06:

Tijdens je werk naar de snackbar? Ik vreet juist meer als ik thuis ben Ook dat klopt al niet. Mensen die werkloos zijn komen juist vaak aan. En ongezond voedsel is goedkoop.
quote:Star schreef op 21 februari 2015 @ 20:06:

Tijdens je werk naar de snackbar? Ik vreet juist meer als ik thuis ben Je moet ze de kost geven. Snackbar, broodjes, Suri. Of vette bek in de bedrijfskantine.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 21 februari 2015 @ 20:14:

[...]

Je moet ze de kost geven. Snackbar, broodjes, Suri. Of vette bek in de bedrijfskantine.O die hebben wij niet eens een bedrijfskantine
quote:hatsetats schreef op 21 februari 2015 @ 20:14:

[...]

Je moet ze de kost geven. Snackbar, broodjes, Suri. Of vette bek in de bedrijfskantine.Is toch niet erg?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 21 februari 2015 @ 20:17:

[...]

Is toch niet erg?Ze doen maar wat mij betreft. Star vond t raar, ik zie driekwart van mijn afdeling niet anders doen.
quote:Thordis007 schreef op 21 februari 2015 @ 20:07:

[...]

Ook dat klopt al niet. Mensen die werkloos zijn komen juist vaak aan. En ongezond voedsel is goedkoop.Raar, want je hebt alle tijd om extra te bewegen.
quote:Steinbeck2 schreef op 21 februari 2015 @ 19:57:

[...]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand van de gemeente kan bepalen dat in jouw reintegratieplan wordt opgenomen dat je moet afvallen. Daar is toch helemaal geen wetgeving voor. Belachelijk gewoon.

Wel frappant dat iemand een post hierover opent nadat uitgebreid in het nieuws is geweest dat ze in Engeland dit wel in de regels willen gaan opnemen. Mensen die niet afvallen e.d. worden dan gekort op hun uitkering. Dus misschien inderdaad een schoolopdracht?

nou je het zo zegt...

(had ernstig gehapt..)

maar: ik heb wel gekkere casemanagers meegemaakt hoor. Je wil niet weten wat ze verslaafden allemaal wijsmaken.

(maar dat gaat over en weer )
quote:haakje schreef op 21 februari 2015 @ 20:26:

[...]

nou je het zo zegt...

(had ernstig gehapt..)

maar: ik heb wel gekkere casemanagers meegemaakt hoor. Je wil niet weten wat ze verslaafden allemaal wijsmaken.

(maar dat gaat over en weer )Jij bent lekker af !
quote:hatsetats schreef op 21 februari 2015 @ 20:21:

[...]

Ze doen maar wat mij betreft. Star vond t raar, ik zie driekwart van mijn afdeling niet anders doen.Niet gezien wat Star zei
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ze lult overal omheen. En doet net of ze de enige is die met een goede opleiding thuis zit.
quote:DorothyParker schreef op 21 februari 2015 @ 20:39:

[...]

Niet gezien wat Star zei Nou dat ik het raar vond dus
O er komt ineens ook een kind bij.
quote:Star schreef op 21 februari 2015 @ 20:53:

O er komt ineens ook een kind bij.Ja.
We hebben een foto
quote:Star schreef op 21 februari 2015 @ 20:59:

We hebben een foto Vind nog wel meevallen.
quote:MrsEinstein schreef op 21 februari 2015 @ 19:53:

[...]

Heeft hij net zo'n cute smile of heb je hem meteen geblokkeerd?Meteen geblokkeerd uiteraard. Vind dat van die achterlijke acties.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
En een Facebook. Beetje lullig als die pagina van iemand anders is.
quote:Feeksje1977 schreef op 21 februari 2015 @ 21:16:

[...]

Vind nog wel meevallen.Ik ook. Ze post nu ook haar FB pagina. Geloof er weinig meer van. Eerder iemand die haar een hak probeert te zetten ofzo.
quote:mniekske schreef op 21 februari 2015 @ 21:23:

En een Facebook. Beetje lullig als die pagina van iemand anders is.Ja ik vond het al een vreemd topic, nu weet ik niet of dit een leuke wending is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven