Napraattopic 24

09-02-2015 20:45 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 21 februari 2015 @ 22:32:

[...]

Precies. Er blijft niks over zo.

Zure visgleuf.

ZuigerT.

Autist.

Vervelend wijf.

Keuze genoeg.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:O.L.L.A schreef op 21 februari 2015 @ 22:07:

Ik vomd een stirtje niet representatief en een ouwe tutten print, in vergelijing met een mooi passend colbertje. Maar ik had mijn glazen bol uit de kast moeten halen want halloooo dit was niet de kleding die ze aanheeft naar een sollicitatiegesprek.

En toen trok Smulrol het zich aan en noemde mij een bitch.

LolSmulrol heeft vast ook zo'n shirt in de kast
quote:hatsetats schreef op 21 februari 2015 @ 22:37:

[...]

Zure visgleuf.

ZuigerT.

Autist.

Vervelend wijf.

Keuze genoeg.Zal ook wel allemaal weggekoreaand worden dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Speaking of Korea, waar is LV toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 21 februari 2015 @ 22:40:

[...]

Zal ook wel allemaal weggekoreaand worden dan.Nou dan mogen de mods nog wat achterstallig gum- en ban werk doen.
Zit je een heel stuk op de telefoon te tikken omdat de tablet leeg is, is het topic weg...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
En krijgen we dan ook een ban wanneer je jezelf een visgleuf noemt?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Misschien terecht dat het topic van Samaartje (verplicht afvallen in bijstand) verwijderd is.

Jammer dat daarmee nu ook die mooie posting van ? ook gedeletet is. Ik vond de posting over wat haar oom voor haar betekend heeft ontroerend mooi en ook de strekking ervan heel treffend.
De toekomst is niet meer wat het was
Dubbel
quote:mdh schreef op 21 februari 2015 @ 22:50:

Misschien terecht dat het topic van Samaartje (verplicht afvallen in bijstand) verwijderd is.

Jammer dat daarmee nu ook die mooie posting van ? ook gedeletet is. Ik vond de posting over wat haar oom voor haar betekend heeft ontroerend mooi en ook de strekking ervan heel treffend.Vind een mooie post van iemand minder belangrijk dan grappen uithalen met privacy van iemand anders dan de TO zelf.
quote:mdh schreef op 21 februari 2015 @ 22:50:

Jammer dat daarmee nu ook die mooie posting van ? ook gedeletet is. Ik vond de posting over wat haar oom voor haar betekend heeft ontroerend mooi en ook de strekking ervan heel treffend.Tja
Die post was van Gladoortje. En eens met Feeks.
Mdh, ik vond geen strekking in die post. Haar oom was dik en lief. Dus?

Ik ben dik en blijkbaar een bitch.

Wat is de strekking in een topic over werk en zwaarlijvigheid?
Ik heb alleen even gekeken toen Star een foto aankondigde. Andermans foto gebruiken is heel laag vind ik.
quote:Nouschi schreef op 21 februari 2015 @ 22:59:

Ik heb alleen even gekeken toen Star een foto aankondigde. Andermans foto gebruiken is heel laag vind ik.Hele FB pagina stond er later in.. en die was duidelijk niet afgeschermd door fb eigenaresse.
Natuurlijk terecht dat het topic is verwijderd, maar ik vond wel degelijk een strekking O.L.L.A.: het gaat om wat je als mens voor elkaar kunt betekenen, en je uiterlijk is daarbij van geen belang. Bovendien benoemde gladoortje (thnx) dat wat je uitstraalt je mooi maakt, en dat geldt voor "dikke" mensen evenzeer als voor "slanke" mensen.

Persoonlijk lees ik het zo: niet alleen in privésituaties maar ook in je werkomgeving kun je waardevol zijn, onafhankelijk van je gewicht. Wat je te bieden hebt en wat je uniek maakt, is daarin niet gelegen nl.
quote:mdh schreef op 21 februari 2015 @ 23:04:

Natuurlijk terecht dat het topic is verwijderd, maar ik vond wel degelijk een strekking O.L.L.A.: het gaat om wat je als mens voor elkaar kunt betekenen, en je uiterlijk is daarbij van geen belang. Bovendien benoemde gladoortje (thnx) dat wat je uitstraalt je mooi maakt, en dat geldt voor "dikke" mensen evenzeer als voor "slanke" mensen.

Persoonlijk lees ik het zo: niet alleen in privésituaties maar ook in je werkomgeving kun je waardevol zijn, onafhankelijk van je gewicht. Wat je te bieden hebt en wat je uniek maakt, is daarin niet gelegen nl.Het was een trol topic. En ik heb niet zo'n post nodig om zo te denken.

Persoonlijk lees ik het zo: niet alleen in privésituaties maar ook in je werkomgeving kun je waardevol zijn, onafhankelijk van je gewicht. Wat je te bieden hebt en wat je uniek maakt, is daarin niet gelegen nl.

Waarvan akte.

Het was een trol topic. En ik heb niet zo'n post nodig om zo te denken.
Ik dus ook niet. Elk mens is voor mij gelijk en iedereen zou van mij een baan mogen krijgen. Dik of dun.

En niemand is uniek.
quote:Feeksje1977 schreef op 21 februari 2015 @ 23:03:

[...]

Hele FB pagina stond er later in.. en die was duidelijk niet afgeschermd door fb eigenaresse.Goed dat het weg is dus, bah.
Ik doe vaak lang over een reactie schrijven en plaatsen. Ik had dus de plotselinge wending gemist. Ik dacht ook, ow mosterd. Maar bedankt voor het compliment.

Ik had nog een theorie. Misschien was het verhaal van TO wel echt maar heeft ze een profiel van iemand anders laten zien uit angst voor herkenning. Nog steeds hartstikke fout natuurlijk. Hoe wisten jullie dat ze niet haar eigen profiel liet zien, het verschil tussen de foto's? Ik zat/zit even met mijn gedachten bij mijn oom dus ik kan me vergissen.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Ik heb ook de wending gemist het was dus nep?

Persoonlijk lees ik het zo: niet alleen in privésituaties maar ook in je werkomgeving kun je waardevol zijn, onafhankelijk van je gewicht. Wat je te bieden hebt en wat je uniek maakt, is daarin niet gelegen nl.Natuurlijk is uiterlijk wel van belang, of je wilt of niet. Voor jezelf, je zelfbeeld en het beeld wat anderen van je hebben. Kun je nog zo hard roepen dat t niet zo is en dat uiterlijk er 'voor jou niet toe doet' maar dat is gelul.
quote:gladoortje74 schreef op 21 februari 2015 @ 23:29:

Ik doe vaak lang over een reactie schrijven en plaatsen. Ik had dus de plotselinge wending gemist. Ik dacht ook, ow mosterd. Maar bedankt voor het compliment.

Ik had nog een theorie. Misschien was het verhaal van TO wel echt maar heeft ze een profiel van iemand anders laten zien uit angst voor herkenning. Nog steeds hartstikke fout natuurlijk. Hoe wisten jullie dat ze niet haar eigen profiel liet zien, het verschil tussen de foto's? Ik zat/zit even met mijn gedachten bij mijn oom dus ik kan me vergissen.Nee de foto kwam van de FB site. De info die ze gaf komt niet overeen en ik heb een bericht gestuurd en dit aan TO gemeld of ze even kon bevestigen wat ik had getikt. Niets natuurlijk TO kwam ook niet meer reageren op alle dingen die niet klopte.
En klaar.

The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven