Napraattopic 25

22-02-2015 00:18 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goeiemorgen

Ik lees weer een nieuwe naam in Napraat, leuk en welkom, Tattou
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
76ste

Sooki/Anna is wel een lekker wijf aantrekkelijke blonde actrice.
quote:ThunderassMan schreef op 22 februari 2015 @ 10:21:

76ste

Sooki/Anna is wel een lekker wijf aantrekkelijke blonde actrice.

Saai!

Ik vind Joe wel lekker. En hij acteert niet briljant, maar hij wordt dan ook niet aangenomen voor zijn briljante acteerwerk. Daarbij, als je naar dingen als True Blood kijkt moet je niet gaan miepen over slecht acteerwerk. Dat is namelijk gewoon pulp. (Pulp waar ik met volle overtuiging alle seizoenen van verslind hoor )
Die roodharige dame daarentegen,,,,
quote:Thordis007 schreef op 22 februari 2015 @ 10:23:

[...]

Saai!

Ik vind Joe wel lekker. En hij acteert niet briljant, maar hij wordt dan ook niet aangenomen voor zijn briljante acteerwerk. Daarbij, als je naar dingen als True Blood kijkt moet je niet gaan miepen over slecht acteerwerk. Dat is namelijk gewoon pulp. (Pulp waar ik met volle overtuiging alle seizoenen van verslind hoor )

Ik krijg een beetje het idee van de films van Steven Seagal, die vind ik ook zo mislukt.

Acteren kan ie niet, maar mooi zijn lukt eigenlijk ook net niet
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 februari 2015 @ 10:29:

[...]

Ik krijg een beetje het idee van de films van Steven Seagal, die vind ik ook zo mislukt.

Acteren kan ie niet, maar mooi zijn lukt eigenlijk ook net niet

Dat is tóch anders.
He, ik ben hier ook best wel nieuw hoor, op de napraat dan. Goeiemorgen trouwens. Het zal hier wel drukker gaan worden want omdat er zoveel storingen zijn, ging ik zoeken naar het waarom en dan klik je ook de napraat aan. Dwalende en zoekende. Maar het gaat bij mij wel iets beter. Ze hadden iets aan de purrrforrmence gedaan, en idd het gaat beter.

Hatsetats, volgens mij heb ik je dat soort plaatjes vaker zien posten. Ik weet toevallig dat mannen die veel trainen behoorlijk irritant kunnen zijn om mee samen te leven. En dan ook nog een ijdele man. Maar ik zal je luchtbel wel intact laten verder. Dus eh...zooooooo, mamma mia, iemand zin in een broodje, doe mij maar een hapje, jammie jammie!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Roodharig? Je bedoelt Jessica? Yup, die is ook niet te versmaden.

verder heb je helemaal gelijk ben ik het volledig met je eens; laat nog maar 10 seizoenen komen.
Goeiemorgen! Wat zijn de plannen voor vandaag?

Wij gaan lekker naar de stad. Koffie bij Costa, beetje naar boek winkels, beetje meer naar boek winkels..

Tweedehands zaakjes. Ook daar gaan we een beetje naar boeken kijken
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Thordis007 schreef op 22 februari 2015 @ 10:23:

Die roodharige dame daarentegen,,,, Girl crush!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 10:34:

Goeiemorgen! Wat zijn de plannen voor vandaag?

Wij gaan lekker naar de stad. Koffie bij Costa, beetje naar boek winkels, beetje meer naar boek winkels..

Tweedehands zaakjes. Ook daar gaan we een beetje naar boeken kijken Straks zoon ophalen (die was een nachtje bij opa en oma) en dan heel spannend weekboodschappen doen.
Goedemorgen mensen, gaan jullie gewoon midden in de nacht naar een nieuw topic.

Mooi puzzel Solo. Rot voor je dochter Ginge (en voor jou) die groeipijnen.
quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 10:35:

[...]

Girl crush!

Echt wel!

Ik ging vandaag 15 km wandelen, een kastje schuren en verven, thuis nog wat werken ipv morgen, en in de tuin aan de gang.

Ik zit in praktijk dus nog in mijn badjas aan de koffie.
Ik bedenk me dat vrouwen veel beter zouden zijn in mannen najoelen dan andersom. Wij zijn creatiever. Bv oooooeeee, lekker lekker, hee mooie mannuuuuh, jij mag mijn baby mamma worden, moet je me wel aankijken, oooooeee, kijk die body! Loop maar door hoor, dan gaan we de billen zien, kontje! kontje! WHOOOOEEEHHIIEE, shake that ass, sugah!

Licht hysterisch misschien, haha, maar wel creatiever.
quote:gladoortje74 schreef op 22 februari 2015 @ 10:42:

Ik bedenk me dat vrouwen veel beter zouden zijn in mannen najoelen dan andersom. Wij zijn creatiever. Bv oooooeeee, lekker lekker, hee mooie mannuuuuh, jij mag mijn baby mamma worden, moet je me wel aankijken, oooooeee, kijk die body! Loop maar door hoor, dan gaan we de billen zien, kontje! kontje! WHOOOOEEEHHIIEE, shake that ass, sugah!

Licht hysterisch misschien, haha, maar wel creatiever.Het zal me benieuwen wanneer ik eens op deze wijze wordt nagefloten.
quote:gladoortje74 schreef op 22 februari 2015 @ 10:42:

Licht hysterisch misschien, haha, maar wel creatiever.Ja hoor, zo praat ik dagelijks tegen mannen. Vooral die mannen van middelbare leeftijd die ik elke ochtend in de trein tegenkom op weg naar kantoor. Vinden ze leuk!
quote:Steinbeck2 schreef op 22 februari 2015 @ 10:48:

[...]

Ja hoor, zo praat ik dagelijks tegen mannen. Vooral die mannen van middelbare leeftijd die ik elke ochtend in de trein tegenkom op weg naar kantoor. Vinden ze leuk! Kijk, jij snapt het. Zo begint een dag voor die mannen tóch een beetje speciaal.
quote:Steinbeck2 schreef op 22 februari 2015 @ 10:48:

[...]

Ja hoor, zo praat ik dagelijks tegen mannen. Vooral die mannen van middelbare leeftijd die ik elke ochtend in de trein tegenkom op weg naar kantoor. Vinden ze leuk!

Krijg je ook reacties terug dan. En zo ja welke?
quote:inkie1 schreef op 22 februari 2015 @ 10:50:

[...]

Krijg je ook reacties terug dan. En zo ja welke?Nou, er is er wel eens eentje geweest die me meteen heeft uitgenodigd in de trein wc. Maar een andere heeft de politie gebeld. Toen moest ik mee naar bureau.
quote:ThunderassMan schreef op 22 februari 2015 @ 10:46:

[...]

Het zal me benieuwen wanneer ik eens op deze wijze wordt nagefloten.

En dan? Ren je hard weg?

Want dat zou ik doen als ik zo hysterisch werd nageroepen.
quote:Steinbeck2 schreef op 22 februari 2015 @ 10:53:

[...]

Nou, er is er wel eens eentje geweest die me meteen heeft uitgenodigd in de trein wc. Maar een andere heeft de politie gebeld. Toen moest ik mee naar bureau.
Life is short. Eat dessert first.
Whahaha, jullie zijn grappig. Ik zou het wel eens willen uitproberen gewoon voor de verwarde en/of angstige blik in hun ogen.
Stein en Gladoortje

Hier vandaag mijn ontmaagding bij Starbucks met twee onwijs toffe forummers

Deze week ook al hulp gehad van twee andere powerladies hier. Ladies thanks I het forum voor alle leuke en lieve mensen die het in mijn leven heeft gebracht
quote:Fangtasia schreef op 22 februari 2015 @ 11:05:

Stein en Gladoortje

Hier vandaag mijn ontmaagding bij Starbucks met twee onwijs toffe forummers

Deze week ook al hulp gehad van twee andere powerladies hier. Ladies thanks I het forum voor alle leuke en lieve mensen die het in mijn leven heeft gebracht Spannend.
Obesitas mevrouw was een trol he. Ik vraag me wel af hoe dat nou zit. Want trollen willen meestal rellen maar ik vermoed dat hier iets anders achterzit eigenlijk. Ik krijg meer het idee van een catfish ofzo. Dat het verhaal wel echt was maar de persoon wel liegt over wie ze is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven