Napraattopic 25

22-02-2015 00:18 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:gladoortje74 schreef op 22 februari 2015 @ 11:07:

Obesitas mevrouw was een trol he. Ik vraag me wel af hoe dat nou zit. Want trollen willen meestal rellen maar ik vermoed dat hier iets anders achterzit eigenlijk. Ik krijg meer het idee van een catfish ofzo. Dat het verhaal wel echt was maar de persoon wel liegt over wie ze is.Ja ik had ook niet door dat het een troll was. Hoe is men daar achter gekomen?
never a failure, always a lesson
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2015 @ 11:39:

[...]

Nou hè.Waarom? Moet iemand toch zelf weten?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 februari 2015 @ 11:38:

[...]

En zo te zien worden ze een beetje unisex.

Dat vind ik bij gespierde vrouwen nog het minst mooie, geen borsten meer en ze lijken steeds meer op kerels.Een van mijn mentoren op de uni was zo'n bodybuildster; aardige meid, daar niet van, maar mèn wat zag die er mannelijk uit: brede kaken, veel haar, geen borsten. Nee, not my cup of tea.
Gladoortje: ik heb ook een vriendin met slechte tanden en angst. . Zij is bij de amaliakliniek onder narcose behandeld. Alles eruit, implantaten erin. In een dag allemaal. Was niet eens zo duur en zij heeft nu een hollywoodsmile om jaloers op te zijn.

Ongevraagde tip, doe er mee wat je wilt.
never a failure, always a lesson
quote:ThunderassMan schreef op 22 februari 2015 @ 11:34:

Ik vind al die gespierde types (m/v) maar een beetje vies en zielig.+100!!!!
quote:hatsetats schreef op 22 februari 2015 @ 11:43:

[...]

Waarom? Moet iemand toch zelf weten?Uiteraard moet iemand dat zelf weten maar ik vind het oerdom.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Eens met Storahuntur en met TAM.
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2015 @ 11:50:

[...]

Uiteraard moet iemand dat zelf weten maar ik vind het oerdom.Ze zal haar redenen hebben. Ik doe ook niet mee aan t bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Fangtasia schreef op 22 februari 2015 @ 11:05:

Hier vandaag mijn ontmaagding bij Starbucks met twee onwijs toffe forummers

Leuk van de meet! Tip bij Starbucks: bestel maar gewoon een flesje water. De koffie is vind ik niet te zuipen.
@TAM en Sensy, dankjewel, bloos. Ik ga er zeker aan werken. Ik was begeleider en ben gek op mensen dus het gaat me nog wel lukken. Bedankt voor de steun.

@fireandice, dankjewel voor de tip. Ik was al wel aan het kijken naar, waar moet ik heen. En er zijn meer angsttandartsen maar ik wil graag weten of ze goed zijn. Ik denk dat ik er binnenkort een topic over open want ik ben huiverig voor teleurstellende ervaringen. Een hollywoodsmile klinkt wel heel goed idd en ik wil zeker implantaten. Ik voel me er nu wel eindelijk sterk genoeg voor.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Ik vind het niet per se dom om niet mee te doen aan het bevolkingsonderzoek.

Mijn beste vriendin doet er niet aan mee en haar redenen zijn behoorlijk weloverwogen en zij is allesbehalve dom.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 22 februari 2015 @ 12:56:

Ik vind het niet per se dom om niet mee te doen aan het bevolkingsonderzoek.

Mijn beste vriendin doet er niet aan mee en haar redenen zijn behoorlijk weloverwogen en zij is allesbehalve dom.

Nee niet per se, maar niet meedoen omdat je opziet tegen het onderzoek vind ik dom.

Lees nu dat het haar teveel stress oplevert, hmm dat kan, heb geen idee hoeeel stress het haar geeft natuurlijk.
Ik heb afgelopen jaar het borstkanker onderzoek gehad en foute boel. Dus naar poli voorecho en mammografie. Was een vlekje op de foto. Nou ben ik heel nuchter en ging al uit van een vals positieve uitslag omdat dat meestal het geval is, maar toch was het niet fijn .
Iedereen is vrij om die beslissing zelf te nemen natuurlijk maar ik kan me werkelijk geen goede reden bedenken.
quote:fireandice schreef op 22 februari 2015 @ 11:41:

[...]

Ja ik had ook niet door dat het een troll was. Hoe is men daar achter gekomen?Nee was iemand die foto's en een FB pagina van een ander gebruikte. Ws om iemand een een hak te zetten of als lolletje.
quote:inkie1 schreef op 22 februari 2015 @ 13:07:

[...]

Lees nu dat het haar teveel stress oplevert, hmm dat kan, heb geen idee hoeeel stress het haar geeft natuurlijk.

Hoeveel stress zou het voor haar zijn als er over een paar jaar wel baarmoederhalskanker geconstateerd wordt? Ik vind het struisvogelgedrag en erg korte termijn denken.

Gelukkig dat jij wel bent gegaan Inkie en dat het loos alarm was (toch?)
quote:Bieb2.0 schreef op 22 februari 2015 @ 13:25:

[...]

Hoeveel stress zou het voor haar zijn als er over een paar jaar wel baarmoederhalskanker geconstateerd wordt? Ik vind het struisvogelgedrag en erg korte termijn denken.

Gelukkig dat jij wel bent gegaan Inkie en dat het loos alarm was (toch?)Ja ik ga altijd. Maar ik ben erg nuchter dus kan me niet voorstellen dat het zoveel stress oplevert dat je niet gaat. Maar misschien dat ik niet genoeg inlevingsvermogen heb.
quote:inkie1 schreef op 22 februari 2015 @ 13:35:

[...]

Ja ik ga altijd. Maar ik ben erg nuchter dus kan me niet voorstellen dat het zoveel stress oplevert dat je niet gaat. Maar misschien dat ik niet genoeg

inlevingsvermogen heb.

Ik ook niet dan...

Maar wat ik dan niet snap is dat je dan gaat, een uitslag krijgt waarbij je naar de gyn moet, en dan een halfjaar wacht met het maken van een afspraak bij de gyn ivm je eigen risico. Why? Zodat het de tijd krijgt om de verkeerde kant op te gaan?
quote:Gingembre schreef op 22 februari 2015 @ 14:28:

[...]

Ik ook niet dan...

Maar wat ik dan niet snap is dat je dan gaat, een uitslag krijgt waarbij je naar de gyn moet, en dan een halfjaar wacht met het maken van een afspraak bij de gyn ivm je eigen risico. Why? Zodat het de tijd krijgt om de verkeerde kant op te gaan?

Toen mijn uitslag ook een keer niet helemaal perfect was moest ik ook een half jaar wachten. Als je wat onrustige cellen hebt hoeft dat niets te betekenen, ze kunnen dan na een tijdje wel weer rustig zijn. Daarom kon ik pas een half jaar later weer laten testen.

Maar dat je zolang wacht ivm eigen risico is vreemd.
quote:Bieb2.0 schreef op 22 februari 2015 @ 13:23:

Iedereen is vrij om die beslissing zelf te nemen natuurlijk maar ik kan me werkelijk geen goede reden bedenken.Als slachtoffer van seksueel misbruik ieder gynaecologisch onderzoek zo erg vinden, dat je het risico op kanker op de koop toe neemt. Bijvoorbeeld.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 22 februari 2015 @ 14:37:

[...]

Als slachtoffer van seksueel misbruik ieder gynaecologisch onderzoek zo erg vinden, dat je het risico op kanker op de koop toe neemt. Bijvoorbeeld.Dan heb je eerst hele andere hulp nodig.
Kunnen jullie me voortaan een schop geven wanneer ik wil reageren, sarcastisch of niet, op een zwanger/kinder/actueel topic?

Jezus op een driewieler, ze bijten nog net niet je kop eraf...
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 14:47:

Kunnen jullie me voortaan een schop geven wanneer ik wil reageren, sarcastisch of niet, op een zwanger/kinder/actueel topic?

Jezus op een driewieler, ze bijten nog net niet je kop eraf...

Hebben ze je weer uitgescholden?

Ik kan je helaas niet helpen want kinder/zwanger pijlers staan onder mijn negeer en actueel vermijd ik als de pest.
quote:Steinbeck2 schreef op 22 februari 2015 @ 14:41:

[...]

Dan heb je eerst hele andere hulp nodig.Dit idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 22 februari 2015 @ 14:37:

[...]

Als slachtoffer van seksueel misbruik ieder gynaecologisch onderzoek zo erg vinden, dat je het risico op kanker op de koop toe neemt. Bijvoorbeeld.Vind ik het nog onverstandig. Idd hulp vragen daarbij dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven