Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 22 februari 2015 om 17:39
quote:Solomio schreef op 22 februari 2015 @ 17:34:
[...]
Ja, daar kun je om lachen, maar waarschijnlijk heb ik grotere voeten en dan dus langere tenen. En dan schijn ik toch bepaalde risico's te lopen.
Dat wil ik graag even exact weten.
Ik heb maat 39 met hele schattige kleine teentjes.
Mijn verloofde zit te knikken nu..
[...]
Ja, daar kun je om lachen, maar waarschijnlijk heb ik grotere voeten en dan dus langere tenen. En dan schijn ik toch bepaalde risico's te lopen.
Dat wil ik graag even exact weten.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
zondag 22 februari 2015 om 17:44
zondag 22 februari 2015 om 17:51
zondag 22 februari 2015 om 17:58
quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 17:39:
[...]
Ja, ik was er al bang voor.
Nou, dan blijf ik maar uit de buurt van dubbeltje, want mijn tenen zijn een veel makkelijker doelwit.
[...]
Nou, dan blijf ik maar uit de buurt van dubbeltje, want mijn tenen zijn een veel makkelijker doelwit.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 22 februari 2015 om 17:59
quote:Solomio schreef op 22 februari 2015 @ 17:58:
[...]
Nou, dan blijf ik maar uit de buurt van dubbeltje, want mijn tenen zijn een veel makkelijker doelwit.Wiebelen ze ook? Ik heb ook nog eens hele schattige wiebelteentjes.
[...]
Nou, dan blijf ik maar uit de buurt van dubbeltje, want mijn tenen zijn een veel makkelijker doelwit.Wiebelen ze ook? Ik heb ook nog eens hele schattige wiebelteentjes.
zondag 22 februari 2015 om 18:02
quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 17:59:
[...]
Wiebelen ze ook? Ik heb ook nog eens hele schattige wiebelteentjes.
Ik heb hele lange tenen. Echt, het is een wonder dat daar niet vaker ongelukken mee gebeuren.
Maar nee, wiebelen, dat doen ze dan weer niet. Ze hameren.
[...]
Wiebelen ze ook? Ik heb ook nog eens hele schattige wiebelteentjes.
Ik heb hele lange tenen. Echt, het is een wonder dat daar niet vaker ongelukken mee gebeuren.
The best things in life are the ones you can't afford.
zondag 22 februari 2015 om 18:02
Ironisch. Ik word boos op mensen die bang zijn voor niet realistische dingen. Er is een mevrouw in 'neurologische klachten' die het moeilijk heeft met lichaam van geest te onderscheiden. En feit van fictie. Ik vind het niet echt de plek voor een discussie over vitamine tekorten.
Maja, ik trek me wel terug uit de discussie. Ik voeg niks meer toe aan de verwarring. En het maakt me boos. Waarschijnlijk voornamelijk op mezelf!
Maja, ik trek me wel terug uit de discussie. Ik voeg niks meer toe aan de verwarring. En het maakt me boos. Waarschijnlijk voornamelijk op mezelf!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
zondag 22 februari 2015 om 18:05
zondag 22 februari 2015 om 18:08
quote:vivapimpelmees schreef op 22 februari 2015 @ 18:05:
O.L.L.A. vind jij die marleenlovesstyle echt schattig?
Ik erger me dus wezenloos. Zo'n kind hoort hier niet.
Buiten dat vind ik haar bizar veel bezig met kleding. Gelukkig is mijn puberT niet zo.
Ik vind wat ze zegt over die kleren zo ontzettend schattig naief!
Heerlijk!
Ken verder geen topics van haar, maar dit was zo lief. <3
O.L.L.A. vind jij die marleenlovesstyle echt schattig?
Ik erger me dus wezenloos. Zo'n kind hoort hier niet.
Buiten dat vind ik haar bizar veel bezig met kleding. Gelukkig is mijn puberT niet zo.
Ik vind wat ze zegt over die kleren zo ontzettend schattig naief!
Heerlijk!
Ken verder geen topics van haar, maar dit was zo lief. <3
zondag 22 februari 2015 om 18:08
quote:gladoortje74 schreef op 22 februari 2015 @ 18:02:
Ironisch. Ik word boos op mensen die bang zijn voor niet realistische dingen. Er is een mevrouw in 'neurologische klachten' die het moeilijk heeft met lichaam van geest te onderscheiden. En feit van fictie. Ik vind het niet echt de plek voor een discussie over vitamine tekorten.
Maja, ik trek me wel terug uit de discussie. Ik voeg niks meer toe aan de verwarring. En het maakt me boos. Waarschijnlijk voornamelijk op mezelf!Die mevrouw is misschien niet helemaal tof maar jouw beweringen kloppen ook van geen kant. Heel goed dat je je terug trekt uit die discussie.
Maja, ik trek me wel terug uit de discussie. Ik voeg niks meer toe aan de verwarring. En het maakt me boos. Waarschijnlijk voornamelijk op mezelf!Die mevrouw is misschien niet helemaal tof maar jouw beweringen kloppen ook van geen kant. Heel goed dat je je terug trekt uit die discussie.
zondag 22 februari 2015 om 18:10
zondag 22 februari 2015 om 18:12
quote:Solomio schreef op 22 februari 2015 @ 18:02:
[...]
Bofkont, mijn tenen hameren niet maar groeien krom de andere kant op! Ben er al aan geopereerd, maar is nu weer zo. Ik kan geen schoenen meer aan, behalve één paar dat ik te groot gekocht heb, met extra ruimte bij de tenen. Ik ben nu zo ver, dat ze er van mij een mogen amputeren. Heb aanstaande donderdag een afspraak in het ziekenhuis in de polder. Voor weer een gesprek.
Die te grote schoenen worden ook oud en toen ik probeerde nieuwe te grote te kopen lukte dat niet. Ik heb maat 38/39 en pas bij 42 pastte mijn teen erin, maar dat is dan geen lopen, want veel te lang.
[...]
Bofkont, mijn tenen hameren niet maar groeien krom de andere kant op! Ben er al aan geopereerd, maar is nu weer zo. Ik kan geen schoenen meer aan, behalve één paar dat ik te groot gekocht heb, met extra ruimte bij de tenen. Ik ben nu zo ver, dat ze er van mij een mogen amputeren. Heb aanstaande donderdag een afspraak in het ziekenhuis in de polder. Voor weer een gesprek.
Die te grote schoenen worden ook oud en toen ik probeerde nieuwe te grote te kopen lukte dat niet. Ik heb maat 38/39 en pas bij 42 pastte mijn teen erin, maar dat is dan geen lopen, want veel te lang.