Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 22 februari 2015 om 18:38
quote:MrsEinstein schreef op 22 februari 2015 @ 18:33:
[...]
Omdat jij schreef dat je misschien wel jaloers was omdat zij er wel 1 heeft en jij niet. Dit nav haar partner. Vandaar dat ik aannam dat jij alleenstaand was, maar dat was blijkbaar een verkeerde aanname. Ik begrijp dan niet waar de jaloezie voor nodig is, maar ik heb O.L.L.A. d'r partner dan ook nog nooit gezien, misschien zou ik ook wel jaloers worden.
Het ging om een magnetron meid, niet om een man.
[...]
Omdat jij schreef dat je misschien wel jaloers was omdat zij er wel 1 heeft en jij niet. Dit nav haar partner. Vandaar dat ik aannam dat jij alleenstaand was, maar dat was blijkbaar een verkeerde aanname. Ik begrijp dan niet waar de jaloezie voor nodig is, maar ik heb O.L.L.A. d'r partner dan ook nog nooit gezien, misschien zou ik ook wel jaloers worden.
Het ging om een magnetron meid, niet om een man.
zondag 22 februari 2015 om 18:42
quote:Thordis007 schreef op 22 februari 2015 @ 18:40:
Kan ik gewoon even heel duidelijk omschreven krijgen wie er boos is op wie en waarom en waar elke opmerking op slaat?
Dat gesteek onder water en gezuig snap ik nooit.
Te kinderachtig wat mij betreft.90% van napraat is boos op mij. Waarom? Daarom!
Kan ik gewoon even heel duidelijk omschreven krijgen wie er boos is op wie en waarom en waar elke opmerking op slaat?
Te kinderachtig wat mij betreft.90% van napraat is boos op mij. Waarom? Daarom!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 22 februari 2015 om 18:45
quote:Thordis007 schreef op 22 februari 2015 @ 18:40:
Te kinderachtig wat mij betreft.
Ben op niemand boos, teleurgesteld daarentegen.. Ja.
Ik snap ook niet waarom Dubbeltje altijd naar doet tegen me. Geen idee. Zou dat ook graag willen weten maar ze staat onder mijn negeer dus elke uitleg is voor niets.
Te kinderachtig wat mij betreft.
Ik snap ook niet waarom Dubbeltje altijd naar doet tegen me. Geen idee. Zou dat ook graag willen weten maar ze staat onder mijn negeer dus elke uitleg is voor niets.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
zondag 22 februari 2015 om 18:47
zondag 22 februari 2015 om 18:50
quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 18:45:
[...]
Altijd naar doen?
Overdrijven is ook een vak!
[...]
Altijd naar doen?
Overdrijven is ook een vak!
zondag 22 februari 2015 om 18:52
zondag 22 februari 2015 om 18:53