Napraattopic 25

22-02-2015 00:18 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat een ontzettend ZEIK topic is dit geworden zeg. Al een paar dagen lees ik steeds wat pagina's en elke keer is het hetzelfde liedje. Ik begrijp er werkelijk geen snars van dat jullie hier allemaal maar blijven hangen in die negatieve sfeer. Kan iemand me even PB'en of komen zoeken als het hier (ooit) weer gezellig wordt?
quote:Thordis007 schreef op 22 februari 2015 @ 18:49:

[...]

Ook waar. Maar dat geldt voor de meeste topics hier.Een goede trol ( die man die zijn kind ineens wil zien ) scoort meer reacties en houdt het plebs weken zoek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Gingembre schreef op 22 februari 2015 @ 18:52:

[...]

Precies! Je bent immers niet altijd op het forum.
quote:Steinbeck2 schreef op 22 februari 2015 @ 18:53:

[...]

Zo zeg, dat is een harde. Noushi zal ik voor jou ook even een NRS organiseren?Alleen via pb hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik voel me best geeerd met mijn Olla resque squad. Maar ik dacht eerder dat de zogenaamde ORS gewoon normale nadenkende assertieve forummers waren. Hoe naief kan ik zijn..
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Frizz schreef op 22 februari 2015 @ 18:54:

Wat een ontzettend ZEIK topic is dit geworden zeg. Al een paar dagen lees ik steeds wat pagina's en elke keer is het hetzelfde liedje. Ik begrijp er werkelijk geen snars van dat jullie hier allemaal maar blijven hangen in die negatieve sfeer. Kan iemand me even PB'en of komen zoeken als het hier (ooit) weer gezellig wordt?Dat is wat ik probeerde te zeggen. Negatief gezeik en gezuig is het. Ik ben voorlopig weg.
quote:Frizz schreef op 22 februari 2015 @ 18:54:

Wat een ontzettend ZEIK topic is dit geworden zeg. Al een paar dagen lees ik steeds wat pagina's en elke keer is het hetzelfde liedje. Ik begrijp er werkelijk geen snars van dat jullie hier allemaal maar blijven hangen in die negatieve sfeer. Kan iemand me even PB'en of komen zoeken als het hier (ooit) weer gezellig wordt?

Misschien het Fok forum proberen? Ik heb gehoord dat het daar altijd beregezellig is.
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2015 @ 18:55:

[...]

Alleen via pb hoor.Ik zal zometeen een kleiduif de lucht inslingeren.
quote:Amaqanda schreef op 22 februari 2015 @ 18:33:

Wat een gezeik. De enige afkorting die van toepassing is, is volgens mij PMS. Lijkt wel vol met vrouwen te zitten hier.
quote:Steinbeck2 schreef op 22 februari 2015 @ 18:56:

[...]

Misschien het Fok forum proberen? Ik heb gehoord dat het daar altijd beregezellig is.
quote:Steinbeck2 schreef op 22 februari 2015 @ 18:56:

[...]

Misschien het Fok forum proberen? Ik heb gehoord dat het daar altijd beregezellig is.Ik red me wel hoor, gezelligheid is zó gevonden, daar heb ik gelukkig geen napraat voor nodig. Als ik mod was zou ik de boel lekker opdoeken hier, de boel is zo verziekt dat het er echt niet beter op gaat worden gok ik zo. Ik ben gewoon oprecht verbaast dat iedereen maar blijft hangen in die negativiteit.
Zo heerlijk weer hier, heb het echt gemist toen Viva weken uit de lucht was.
Het forum werkt weer veel te goed.
quote:Amaqanda schreef op 22 februari 2015 @ 18:33:

Wat een gezeik. De enige afkorting die van toepassing is, is volgens mij PMS. Lijkt wel vol met vrouwen te zitten hier.Ik :hartje: vrouwen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Frizz schreef op 22 februari 2015 @ 18:59
quote:Feeksje1977 schreef op 22 februari 2015 @ 19:00:

Zo heerlijk weer hier, heb het echt gemist toen Viva weken uit de lucht was.Haha crosspost!
quote:Amaqanda schreef op 22 februari 2015 @ 19:01:

[...]

Ik vind mezelf anders hartstikke leuk

Zullen we effe knuffelen? Ik vind jou ook leuk!

O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 19:01
quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 18:45:

[...]

Vertellll, vooral over de vele lekkere lijven Ik had speciaal voor carnaval een '24h-stay-on'-lippenstift gekocht die ik er toch gewoon af toeterde en dus na elke keer spelen opnieuw ging opdoen. Dat spul moet even drogen voor het niet meer afgeeft en het is erg grappig om in die droogperiode dan iemand een kus te geven. Tenminste, dat vond ik vorige week. Gelukkig vonden de meeste slachtoffers dat ook, en ik ben dus 5 dagen druk geweest met kussen uitdelen op allerlei lichaamsdelen, naar keuze van het te kussen object. Prima excuus om hier en daar eens aan te voelen. Fout? Vast. Leuk? Zeker. Sorry.
Ssssst! OLLA, Feeks! Zit de Goden TD nou niet te verzoeken!

quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 19:01:

[...]

Zullen we effe knuffelen? Ik vind jou ook leuk!

Helllllllllpppppppp, kan de Knuffel Rescue Squad mij komen redden?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Frizz schreef op 22 februari 2015 @ 18:59:

[...]

Ik red me wel hoor, gezelligheid is zó gevonden, daar heb ik gelukkig geen napraat voor nodig. Als ik mod was zou ik de boel lekker opdoeken hier, de boel is zo verziekt dat het er echt niet beter op gaat worden gok ik zo. Ik ben gewoon oprecht verbaast dat iedereen maar blijft hangen in die negativiteit.Nou ook niet overdrijven Frizz.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2015 @ 19:02:

[...]

Nou ook niet overdrijven Frizz.Doe ik ook negatief zeker hè? Iets met pot en ketel.
quote:Solomio schreef op 22 februari 2015 @ 19:02:

[...]

Helllllllllpppppppp, kan de Knuffel Rescue Squad mij komen redden?Kom tussen mn dikke memmen meid!
Solomio schreef op 22 februari 2015 @ 19:02

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven