Virusmail ontvangen van mezelf, maar ander e-mailadres

22-02-2015 21:44 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vandaag checkte ik even mijn ongewenst inbox op hotmail omdat een mail die wel gewenst was daar waarschijnlijk per ongeluk was terecht gekomen. Nu keek ik even wat er verder nog tussen stond en ineens zag ik er ook een e-mail tussen staan van mezelf (mijn naam + achternaam die ik in heb gevuld op hotmail). Als titel stond er (geen onderwerp) en het e-mailadres van de afzender was een heel ander e-mail adres. Ook geen hotmail of live o.i.d. en het eindigde op .fr (Frankrijk neem ik aan?). Er stond een vreemde link in, waarschijnlijk naar een virus, waar ik uiteraard niet op heb geklikt.

De mail is helaas ook naar een aantal contact personen verstuurd en er stond een reactie onder van één van die contact personen, maar deze reactie was in het Engels en deze persoon spreekt amper Engels dus ik geloof niet dat zij deze reactie heeft geschreven. Sowieso was de reactie nogal vreemd, maar wegens herkenbaarheid wil ik het de reactie zelf hier liever niet plaatsen.

Komt iemand hier dit bekend voor? Het zal wel een virus zijn ben ik bang. Maar hoe kom ik hier vanaf. Ik vind het vooral ook heel vervelend dat ik hier anderen blijkbaar mee lastig val...
Ik heb dit wekelijks. Niemand anders in mijn email lijst krijgt ze dus ik gooi ze gewoon weg.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:O.L.L.A schreef op 22 februari 2015 @ 21:45:

Ik heb dit wekelijks. Niemand anders in mijn email lijst krijgt ze dus ik gooi ze gewoon weg.Heb je gevraagd of zij de emails ook ontvangen? Of staan zij niet tussen de ontvangers?
Ik heb een email gestuurd naar al de mensen in mijn contacten lijst. En niemand had wat ontvangen.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven