Stofzuigervraag.

19-02-2015 14:04 36 berichten
Wij staan op het punt een nieuwe stofzuiger te kopen. Zuigen de stofzuigers nog wel krachtig nu ze een lager wattage hebben? Heeft iemand hier al ervaring mee? En welke stofzuiger heb je zelf?
quote:slobberbone schreef op 19 februari 2015 @ 19:30:

[...]

Doe dit eens met jouw oude stofzuiger

https://www.youtube.com/watch?v=p7DVOoeJxGI

Nogmaals motorvermogen zegt niets op de meest % opgenomen stof van de vloer. Miele kan ik mij iets bij voorstellen maar waarom Dyson ?

Beste wat ik ooit in handen heb gehad was echt een Sebo of een Numatic dan weet je zeker dat een stofzuiger 10 jaar meegaat of langer Mijn numatic wordt dit jaar 21 en doet het nog als een tierelier, alleen de stang is tussentijds vervangen. Ik ben benieuwd hoe oud ie gaat worden
Nou, vanavond moest het toch gebeuren. Oudste zoon is vandaag verhuisd en heeft de oude stofzuiger mee. Het is een Miele geworden. Geen enkele winkel hier met Sebo, heb nog wel even gekeken. Was er ondertussen wel benieuwd naar geworden :D. We zullen zien hoelang we er 'plezier' van zullen hebben :-).
Alle reacties Link kopieren
http://www.consumentenbon ... ermogen-stofzuiger/#item0

Misschien heb je hier ook wat aan.

Het is natuurlijk onzin dat de nieuwe stofzuigers met minder wattage minder goed stof op zuigt.

Een auto die zuiniger is in verbruik gaat toch ook niet langzamer..
De stofzuiger doet het prima :-). Beter dan de oude. Hij werkt erg fijn. Wat mij betreft een goede keus voor nu.
quote:raindrop57 schreef op 22 februari 2015 @ 21:07:

De stofzuiger doet het prima :-). Beter dan de oude. Hij werkt erg fijn. Wat mij betreft een goede keus voor nu.

Mooi zo blijft gissen wat je had en nu hebt aangeschaft.

@anyomiss, wel raar vergelijk maar als ik harder rijd met mijn auto verbruikt hij wel degelijk meer brandstof
Hoe bedoel je, blijft gissen? Ik had een Philips, een simpele, niets bijzonders en nu een Miele parket c3 ecoline. :-)
Moest even terug lezen, maar ik heb inderdaad nergens vermeld welke ik had. Dus, bij deze.
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 01-03-2015 09:42
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
Raindrop : zakken bij action halen dus veel plezier met je aankoop! Onze Miele is alweer bijna 10 jaar oud, maar nog steeds perfect. Ik ben er zo blij mee!
Hij is al veel gebruikt en ik vind hem nog steeds heel fijn :-). Mijn kleed is schoner dan ooit haha.
quote:raindrop57 schreef op 01 maart 2015 @ 08:36:

Hij is al veel gebruikt en ik vind hem nog steeds heel fijn :-). Mijn kleed is schoner dan ooit haha.Moet je nagaan hoe goed een electroborstel zijn werk doet op een kleed/tapijt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven