Mode & Beauty alle pijlers

Make up merk: Basic

24-02-2015 08:36 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs in een goodiebag een mascara gekregen van het merk Basic. Nu kan ik nergens op internet vinden waar dit merk van is of waar je het kan kopen. Het logo is [ b ] .

Weet iemand waar je dit merk kan kopen? Dankjewel!
Kun je niet dmv een foto (zelfgemaakt) en dan via Google afbeeldingen op afbeeldingen zoeken? Misschien wordt het logo dan herkend.
Basic is een soort huismerk merk van drogisterijketens, ik gebruikte veel "basic" van Schlecker, helaas failliet. Ben nu aan het laatste doosje cream foundation bezig.
verba volant, scripta manent.
O, die [ b ] is inderdaad Schlecker, waarschijnlijk staat er ook ergens AS. Die vind je dus niet meer.
Jammer! Maar bedankt voor jullie reacties
quote:MarianneDavids schreef op 24 februari 2015 @ 08:49:

O, die [ b ] is inderdaad Schlecker, waarschijnlijk staat er ook ergens AS. Die vind je dus niet meer.Maar Schlecker is sinds 2010 toch al gesloten, hoe kan TO dan pas nog een goodiebag gekregen hebben met die mascara erin? (of het moet een hele oude goodiebag zijn geweest)
Als je googled op "schlecker basic logo" krijg je plaatjes van de make-up met de afbeelding van het logo erop, dan kun je zien of dat hetzelfde logo is als jij bedoelt.
Ja had gegoogelt, het is inderdaad dat merk. Heb de mascara 'wow effect'
Heb de goodiebag 2 weken geleden gekregen
quote:_blabla_ schreef op 24 februari 2015 @ 08:58:

[...]

Maar Schlecker is sinds 2010 toch al gesloten, hoe kan TO dan pas nog een goodiebag gekregen hebben met die mascara erin? (of het moet een hele oude goodiebag zijn geweest)Restpartijen zijn opgekocht, onder andere door Eurowinkels. Ik heb in zo'n (inmiddels ook gesloten Eurowinkel) nog bodylotion, wasverzachter en doucheschuim gekocht voor een ramsjprijs. Hier was de laatste Schlecker al weg vóór het faillissement, ik kwam er regelmatig, er was ook teveel concurrentie van Action, honderd meter verderop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven