Vacuum kledingzakken?
maandag 23 februari 2015 om 17:02
Onze kledingkast is een grote puinhoop. Hebben jammer genoeg geen plek voor nog een kast.
Zat nu te denken om een wat vacuum zakken te kopen. Zodat de kast wat netter word. Wou dan de (winter)jassen die we heel weinig aan hebben er in doen. En ook het beddengoed plus deken die we bijna nooit gebruiken.
Alleen ik ben een beetje bang de zakken na een tijdje weer dikker worden.
Wat is jullie ervaring met de vacuum zakken?
Zat nu te denken om een wat vacuum zakken te kopen. Zodat de kast wat netter word. Wou dan de (winter)jassen die we heel weinig aan hebben er in doen. En ook het beddengoed plus deken die we bijna nooit gebruiken.
Alleen ik ben een beetje bang de zakken na een tijdje weer dikker worden.
Wat is jullie ervaring met de vacuum zakken?
maandag 23 februari 2015 om 17:31
maandag 23 februari 2015 om 18:09
maandag 23 februari 2015 om 18:30
maandag 23 februari 2015 om 18:34
zondag 13 september 2015 om 09:57
zondag 13 september 2015 om 10:03
Ik lees even mee Elein! Wij gaan i.v.m. een tweede kind op komst inleveren op ruimte in onze slaapkamer en krijgen we 1 kledingkast i.p.v. 2.
Aan de hand van de vorige reacties had ik wel een vraag: als die weer wat uitzet, kun je er dan weer gewoon de stofzuiger op zetten?
En hoe klein worden de pakketjes? Ik heb nu een dekbed in de lade onder mijn bed zitten, maar is het pakket dan ook gewoon op te vouwen?
(sorry als ik kaap Elein )
Aan de hand van de vorige reacties had ik wel een vraag: als die weer wat uitzet, kun je er dan weer gewoon de stofzuiger op zetten?
En hoe klein worden de pakketjes? Ik heb nu een dekbed in de lade onder mijn bed zitten, maar is het pakket dan ook gewoon op te vouwen?
(sorry als ik kaap Elein )
zondag 13 september 2015 om 10:08
Geeft niet fleetfox (je hebt je avater veranderd, of niet?) goede vraag juist, want daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Meivogel, dank je. Misschien moet ik er inderdaad maar gewoon een aantal van verschillende winkels kopen en geluk hebben... Ik moet de spullen ook verhuizen binnenkort, dus ik heb geen zin in ontplofte dozen tijdens verhuisdag
Meivogel, dank je. Misschien moet ik er inderdaad maar gewoon een aantal van verschillende winkels kopen en geluk hebben... Ik moet de spullen ook verhuizen binnenkort, dus ik heb geen zin in ontplofte dozen tijdens verhuisdag