Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yo!

Pepiet, gecondoleerd.

Vandaag drukke dag op werk gehad. kom morgen wel langs om uitgebreid te schrijven.

kusssss
Nou, ik heb gisteren die 2 manden strijk weg gewerkt, maar toen was ik wel helemaal kapot. Vandaag had ik ook een 'slechte' dag, ik had hoofdpijn, was weer erg misselijk en natuurlijk: moe... er kwam geen bal uit mijn handen en de man is onwijs hard aan het werk geweest. Omdat we morgen op vakantie gaan, heeft hij het héle huis gestoft, gezogen en gedweild én de badkamer en het toilet schoon gemaakt!!!!! Samen met de buurman heeft hij op de ladder de goten van 4 huizen gecleand...Verder heeft hij gekookt en afgewassen, het enige dat ik de hele dag gedaan heb is Jasmijn vermaken en op de bank hangen. Tussen de middag nog 2 uur geslapen in bed...ik heb een SUPERMAN!!!

@Pebbs: Zandkasteel is echt een leuk programma, het is halverwege de ochtend op Zapp, een uur of tien ofzo hebben wij het nog zitten kijken vandaag. Daarna komen de Tweenies, dat vindt Jasmijn ook erg leuk, en daarvoor komen nog de Teletubbies...stilte in huis gegarandeerd als je kind van tv kijken houdt

@Annie: Leuk dat je van klussen houdt, ik kan echt helemaal niks wat dat betreft en bovendien is de man er heel goed in dus die zou me niet zo snel iets laten fixen wat hij zelf heel goed kan.

Ik heb het laatste stukje van de opening van de OS gekeken, ik was het vergeten...was wel mooi om te zien, er komt vanavond vast ook nog wel wat over op tv.

Morgen naar Texel en gek genoeg hebben we allebei niet zoveel zin! Het is heerlijk met ons gezinnetje thuis en al dat inpakken en autorijden, blergh! Maar goed, als ik er eenmaal ben vind ik het vast wel leuk, al zullen we denk ik geen hele week blijven omdat het weer niet heel erg meezit en het appartementje best klein is. Daar kun je je niet dagen vermaken, zeg maar.

Nou meiden, als ik weer terug ben post ik gelijk weer, uiterlijk vrijdag!

xxx
Dat blokje wat mmmoi noemt is idd ook het blokje wat ik wel met Mayte kijk. zo leif ook dat wanneer een een programma is afgelopen dat ze dag zwaait met d'r handje.

Hier ook een pet dag. Lief is vanochtend om 7.00 vertrokken en ik heb eigenlijk de hele dag koppijn gehad., Mamsie was er gelukkig al om 13.00 dus die heeft eigenlijk de rest van de dag met Mayte zitten ouwehoeren. Ik ben alleen nog naar de apotheek geweest om paracetamol te halen en heb op de bank gehangen. bah bah bah bah. Maar wel blij dat ik niet naar reggea sundance ben gegaan, daar dikke regenbuien en ze hebben nog in de auto moeten schuilen. nu lekker relaxen en straks in een schoon bedje!
Ja, ik heb de opening zitten kijken; mooi en spectalair, maar o wat overdreven. Die mensen die meededen hebben soms wel 7 jaar (sinds ze wisten dat in 2008 de spelen in Peking waren) geoefend! Niet normaal hoor!

Ik had vandaag een superdag! Actief, weinig pijn en zin om te ruimen. Dus ik heb wat oud speelgoed van Ella in een tas gemikt en naar zolder gebracht, ander speelgoed weer te voorschijn gehaald (wat ook altijd weer in de smaak valt gelukkig) en ze heeft nu weer plek om te spelen. Ik heb wat dozen die er nog steeds stonden om uitgezocht te worden naar de hal gesleept zodat ik de zooi niet meer zie. Vraag me wel af wanneer het dan wordt uitgezocht.... ('t is voornamelijk spul van de man) en zo ben ik de hele ochtend wel bezig geweest. Toen was ik wel op hoor... Ella ook, dus lagen we allebei om half 12 al te pitten (en we hadden toen ook al een boterham op hihi).

Strijken doe ik niet meer, ik hou het niet vol met staan. Zittend strijken heb ik ook al geprobeerd, maar dat werkt niet. Ik heb met dat warme weer gewoon veel opgevouwen; 1/2 dag aan en het moest toch weer in de was, maar normaal strijk ik wel bijna alles. En verder wil mijn schoonmoeder graag het strijken overnemen (prima!)

Zandkasteel kijken we bijna nooit, heel soms als ik er aan denk. Meestal ben ik in de ochtend juist op pad omdat ik dan nog energie heb. Dus wij kijken tegen een uur of 4 naar babytv (of babychannel weet ik hoe het heet) en dat is ook heel gezellig.

Morgen laatste vrije zaterdag, dan gaan we volgende week weer toeteren met onze jongsten van de fanfare (ik gelukkig maar 3 weken, dan ga ik daar ook met verlof).

zondag viert mijn vader zijn 60e verjaardag. We hebben een taart bij de Hema besteld met zijn identiteitsbewijs uit 1961 ofzo erop, erg grappig. Mijn achternichtje viert die dag haar 1e verjaardag, daar wil ik graag met Ella naartoe, dus we krijgen het wel druk. Maandag naar school, dinsdag een verjaardag, woensdag druk, druk, donderdag winkelen in DB en vrijdag school, gyn (opnamegesprek ieieieiehhhh) en high-tea voor vaderdag (beetje laat....)

Dus..... druk! hoop dat ik ook nog tijd heb om te rusten....

Doei!
he ladies,

iedereen van het weekend aan het genieten? Hier drukke dagen. Gisteren gewerkt en daarna bij het pannekoekschip in Groningen gegeten. Roan was niet fit, dat had m'n schoonmoeder al gezegd, maar volgens haar kon het uit eten wel. Nou, meneertje heeft 2 stukjes pannekoek gehad en verder zitten jengelen. Sneu, maar goed, had schoonma kunnen weten.

Vandaag naar Drouwenerzand geweest. Een uit de hand gelopen speeltuin in Drenthe. Heel leuk. Roan was iets te jong, maar het was voor de verjaardag van mijn opa. Beste man is vandaag 90 en heeft in een zaaltje bij de speeltuin iedwereen ontvangen. Leuk.

@mmoi, strijken doe ik dus niet aan. Hahaha. Heb nu 2 blouses gekocht die wel gestreken moeten worden en die hangen al 2 weken aan de kast. Zucht... Ben je te huur? Hoe is het met je misselijkheid?

@pepiet, wanneer is begrafenis eigenlijk?

@ringel, lief zit nu lekker bij het festival? Hoe is het met jou? Goede keus dat je thuisgebleven bent? Ow, lees nu dat je blij bent dat je niet gegaan bent. Hahaha. LEZEN!!

Heb ook wel wat van de opening gezien. Prachtig! Volgens mij hebben ze er 10 maanden op geoefend Ris. Zoiets hoorde ik tenminste. Veelal onbetaald. Dat maakt het dan eigenlijk wat minder mooi. En als i dan hoor dat het 40 miljard!!!!!! gekost heeft, dan vraag ik me af waar we mee bezig zijn.

@ris, hoe is het met de suikers op het moment? Hoor je er weinig over. Hoeveel weken moet je nu ook alweer?

@pebbsie. Zit je al bij elk krampje je af te vragen of het begint? Je hebt nog niet voldaan aan je meldplicht vandaag!! Hmmm, verdacht!!!!!

Vanavond verjaardag van een vriendin. Niet zoveel zin om weg te gaan, maar goed. Wil niet afzeggen met een smoes.
Voor krokus: meld
Vanmorgen is mijn allerliefste neef Wesley overleden. Hij is woensdag 25 jaar geworden. Wes was zwaar verstandelijk en lichamelijk gehandicapt. Woonde zijn hele leven bij zijn vader en moeder maar zou binnenkort een eigen huisje krijgen in een prachtig mooi nieuwbouwplan. Wes heeft een prachtig leven gehad en heeft 5 keer langer geleefd als wat ze dachten dat hij zou halen, maar toch is de schok enorm en het verdriet groot...
Ris, gecondoleerd, dikke knufffel voor jullie.
och jeutje Ris, gecondoleerd. Vaak is het toch zo, wanneer menen het vertrouwde nest verlaten of gaan verlaten dat ze dan toch vanzelf heen gaan.

@krokus, hahahahaha mega muts. lezen is idd wel eens handig als je gaat reageren.

o ja wat strijken betreft, ik heb vandaag van m'n moeder al een verjaardags cadeautje gekregen. Een strijkijzer! kani k fijn gaan strijken. Nu had ik onzes al laten kletteren en had Lief al een hint gegeven dat het wel handig zou zijn om.....nah ja. O ja het nieuwe koffiezet apparaat geeft kortsluiting. Lekker is dat, moet ik het oude dingetej weer tevoorschin toveren.

verder weinig nieuws aan de horizon, vandaag een toippie dag en heb kamertje afgeverfd en kan nu worden ingericht (HOERAAAAAA) en ben gewoon lekker aan het keutelen geweest, wel lekker hoor zo'n moeder om je heen.
Goedemorgen en wat een piep weer zeg!

ik hoop dat Lief vandaag weer terug komt want vind het eignelijk maar 10 keer niks dat ie er niet is. heb hem net geprobeerd te bellen maar heeft z'n telefoon uitstaan. Zal wel flink aan de zuip zijn geweest gister en ligt nu z'n roes uit te slapen.

verder geen plannen voor vandaag, tis en blijft piep weer.
Hier is het ook vies weer. Floor wijst steeds naar buiten en roept dan "bah buiten".

Ze werd vanmorgen wel pas om kwart over 8 wakker dus dat was wel lekker.

Vanavond met mijn schoonouders naar een pannekoekenrestaurant. Dat wilden ze heel graag met Floor erbij doen en ik zie het niet zitten om straks met een kleine baby alweer uit eten te gaan dus we gaan nog even voor die tijd.

Elke keer als ik nu mijn ouders of schoonouders bel roepen ze meteen of er al een baby is of dat het al begonnen is. Helaas heb ik ze tot nu toe moeten teleurstellen.

Pebbles, is toch juist grappig. Ouders en schoonouders laten schrikken. Deed ik wel hoor. en toen er dan uiteindelijk een baby was, bij Ian dan, was mijn moeder niet eens thuis toen ik belde met het grote nieuws. Kreeg indertijd mijn broer (die leefde toen nog) en die zei dat ik wel een beetje moe klonk, of ik soms de nacht had doorgehaald ofzo. LOL

En wat een frotweer buiten zeg. We zouden naar het Speelland Beekse Bergen, maar dat is merendeels buiten en water activiteiten. Doen we vandaag dus maar niet. We gaan naar de Hooiberg in Bladel. Lekker binnen spelen. Is ontzettende leuk, google maar eens als je het wilt zien.

Dag meiden....
wehehehehehe voel me een beetje zielig en allenig. Lief is nog niet van plan om thuis te komen, m'n moeder is rond 12.00 weer richting huis vertrokken (heeft er een hekel aan om met stortbuien over Duitsland te rijden) dus nu ben ik tot morgenmiddag alleen met meisje. Aan de ene kant wel lekker, maar aan de andere kant staan de tranen ook erg hoog in de ogen.

straks maar ff wat aan de was doen, want Lief zal wel een enorme bult mee hebben morgen, wat nat en mega super goor is. Nu al zin in.
hahahahaha heb net een 6tal pagina's van het begin gelezen....hihihihihi best grappig waar we ons toen duk om maakten omn onze fruttels.
Ris, gecondoleerd meid. Wat een verdriet, veel sterkte!

Pebbs; hahahaha, spannend idd, toen ik met Mats 10 dagen over de datum heen ging, durfde juist niemand meer te bellen, was best saai!

Vandaag ben ik met lief naar het Drents Museaum geweest, daar was een tentoonstelling over het terracotta-leger van de eerste chinese keizer, superindrukwekkend! Mats en Sverre waren bij opa en oma. Geweldig de moeite waard!
Dat was me het nachtje wel weer zeg. Gisteravond kreeg ik last van de beruchte "interessante krampen". Vanaf dat ik in bed lag kwamen ze steeds vaker en werden ook steeds krachtiger. Rond een uur of 2 kwamen ze om de 5 minuten dus het schoot best op.

En daarna werd het weer minder en ben ik een half uurtje in slaap gesukkeld. Toen ik wakker werd was het weg maar zat ik nog wel vol van de adrenaline dus slapen lukte niet echt meer. Uiteindelijk nog een uurtje geslapen en vandaag is manlief maar gewoon naar zijn werk gegaan en is hier het normale dagprogramma met Floor begonnen.

Het rommelt nog steeds wel iets en ik hoop dat het door gaat zetten maar ik ben bang dat het een gevalletje voorweeen was en dat ik toch nog rustig een paar weekjes moet wachten.

@ringel: hopelijk gaat de dag snel en is je lief snel weer thuis.

Volgende keer kan je hopelijk zelf weer mee.

@annie: leuk dat jullie er alweer een geslaagd uitje samen op hebben zitten. Vond je het niet lastig om Sverre al uit handen te geven?
Pebbles, ik stof even de tribune af.....

Kussentjes erbij...

Ontbijtje erbij en de bubbels staan al klaar om te proosten...
@pebbels dat wordt zeker spannend! Ik heb gisteren het augustus topic even bijgelezen en die "interessante krampen" vind ik toch erg leuk gevonden, maar kan me ook voorstellen dat je geradbraakt bent na zo'n nacht.

@fluf, goed plan dat met die tribune!

@Annie, daar wil ik ook nog graag heen. Lijkt me zo bijzonder om die beelden in het "echt" te zien. Heb ze regelamtig voorbij zien komen op Discovery, maar om ze dan recht in de ogen te kunnen aankijken....!

Hmmmm volgens mij wil Mayte de kleren aan want ze is zich zelf al ana het uitkleden in de woonkamer, voor de tv, want ben net goede huisvrouw geweest en heb stof gezogen, ze kijkt nu Elly en de wiebelwagen. Straks zandkasteel, maar denk dat we dan boven zijn om te wassen en aan te kleden.
Oeps, ik ben de cheerleaders vergeten.... ik bel ze even....

Dat ontbijtje ziet er goed uit, mag ik daar eerst wat van voordat jullie voor mij op de tribune gaan?

Nog geen krampen verder helaas, misschien vanavond weer al hoop ik dat het dan wel echt doorzet en het geen dagelijks terugkerend ding is.

Net bij de orthopeed geweest en de heupjes van Floor zijn definitief goedgekeurd, we hoeven niet meer terug te komen.

Wel kreeg ik meteen het advies om over 3 maanden een afspraak voor de baby te maken omdat het vaak erfelijk is.
hoi meiden,

flits ff snel langs!

parijs was leuk, druk, warm en duur! maar we hebben genoten, moet er nog van bijkomen. bram moest vanmorgen weer naar school dus de wekker stond weer op vroeg!

morgen is de crematie. en er is nu al weer gerommel over de ervenis. maar omdat mijn vader niet meer leeft zijn mijn broer en ik erfgenamen. dus we wachten het wel af, geloof dat er toch een aardig bedrag voor ons ligt te wachten

ik heb het ook al uit gegeven in gedachten!

mmmoi; hoe was het hof van saksen? we zitter er over te denken om daar een weekendje heen te gaan. is het wat?
@pepiet je moet anders even 1 of 2 pagina's terug waar mmmoi's bevindingen staan over de hof van Saksen. Ze vond het nogal kouwe kak geloof ik.

hier alles z'n gangetje, meisje ligt lekker te tukken, ik verwacht Lief rond een uur of 17.00 weer terug, huis is schoon en opgeruimd (nog wel) boodschappen zijn gehaald, eten voor vanavond en ik had opeens zo'n zin in de boerenomelet lunchsalade van Johma dus die ook maar mee genomen. (en lekker dat ie is!!!!)

ga nu nog maar ff een was hangen (ga ik ook vouwen? hmmmmm nog ff over nadenken) en de laatste was in de machine gooien!
Spannend Pebbles...Kindje is er in ieder geval binnen 4 weken. Maar eerder komen is niet erg he...Hopenlijk binnen 2 weken. Duim duim..

Even snel gecondoleerd voor Pepiet en Ris...

Zit bij mijn ouders dus ga weer...

Haha hoi en doei dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven