Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hoera hoera hoera, baby Thijmen is geboren!!!!

Ik ben zo blij voor jullie! Gefeliciteerd!

Wat een heftige bevalling zeg. Maar goed dat jullie zulke goede begleiding hadden.

Ik ben d'r helemaal emo van.

Nu eerst even op hyves kijken voor foto's want ik ben super nieuwsgierig.

Feleciteer Jasmijn en manlief ook even van mij.
Krokus, je zeikt niet hoor meisje. Denk dat alstjeblieft niet. Jullie kereltje is pittig en dat is soms gewoon niet leuk. En best zwaar. En al heeftd e hele wereld andere dingen, die in jouw ogen erger of zwaarder zijn, dan neemt niet weg dat het gewoon niet altijd leuk is. Als ik bij de GGZ zit en zij zeggen dat het toch allemaal heel wat is, ons gezin bij elkaar enzo, dan zeg ik ook dat het wwel meevalt. Zie een kind als Iris van Zoyla. Dat is pas zwaar. Terwijl anderen met kinderen zonder (medische of geestelijke) problemen, mijn leven zwaar vinden. Bagataliseer jouw of jullie dingen niet om anderen. Dikke knuffel!
He Mmmoi, gewoon stiekem bevallen!!! En natuurlijk is het een jongen, ik wist het ik wist het . Meid, van harte met je mooie ventje!!! Even je hele verhaal lezen nu.

En Fluffy, wil je mij even je adres mailen, ik heb iets leuks gekocht voor Max (zag het hangen in de Primark (= nieuwe modeketen) en dacht; "die koop ik voor Max" (hoewel ik er zelf van gruwel haha).
Mirjam, ik heb je een pb gestuurd via Hyves. (met een leuke blunder erbij).
Wow, heftig Mmmoi. Niet mis. En inderdaad, wat een Godsgeluk dat jullie in het ziekenhuis waren!! Brr, niet aan denken hoe het thuis was gegaan.. Waren zijn scores verder wel goed? Heb je een fijne kraamverzorgster?

Krokus, volgens mij stoort niemand zich eraan dat jij het wel eens heftig vindt met Roan en het hier vermeldt. Ik vond zelf de eerste jaren met Mirjamzoon ook erg ingrijpend en zwaar (terwijl hij eerlijk gezegd een heel rustig, behoorlijk makkelijk ventje was). Pas toen hij 3,5 jaar was, was ik er weer aan toe om opnieuw moeder te worden. Nou ja, en toen duurde het even en nu voel ik me met Hanna (en ook met zoon trouwens) een oermoeder; dat wordt jij vast ook! Volgens mij ben jij een perfecte, consequente en superlieve moeder voor Roan! Dat meen ik echt meid.
Enne, ik ben heel nieuwsgierig...
Haha, ik zag het Fluffy. Nou, ik stuur het vandaag naar je op!
Lieve Forummers,

Met React hebben we afgesproken dat we topics met 5000 onderwerpen of meer zullen sluiten (dus niet verwijderen) en een nieuw deel aan (laten) maken.

Dit omdat deze topics er op dit moment voor zorgen dat het hele forum trager is dan nodig.

Jullie kunnen een nieuw topic starten en de link naar mij mailen. Ik zal dan de link naar het nieuwe topic hier plaatsen.

Succes en excuses voor het ongemak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven