Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel dus we kunnen weer los!

Wat er de afgelopen 1,5 maand allemaal gebeurd is lees je hier
Lekker, een nieuw topic! Welkom weer allemaal :D!

De drukke tijden hier zijn eindelijk voorbij. Gisteren nog werken, vergadering en 's avonds manliefs verjaardag gevierd. Dat was een heftige dag, maar het was wel heel gezellig. Door het mooie weer konden we tot lang nog buiten zitten. Deel zat buiten, ander deel binnen. Hartstikke lekker! Jasmijn is ook wel blij met de 'normale' dag die we vandaag hebben denk ik. Voor haar werd het ook een beetje veel. In combinatie met evt. sprongetje (denk ik) was ze strontvervelend. Hoewel; als ze moest slapen. Haalde je haar uit bed, dan hoorde je haar niet. De hele dag lachen. Maar slapen; ho maar. Bij mijn moeder gisteren ook tussen half acht 's ochtends en half acht 's avonds hooguit 1,5 uur geslapen! Gelukkig ging ze na de voeding 's avonds heel vlug slapen en werd ze alleen om 22 uur even wakker met kramp (had haar oogjes nog dicht, maar ze liet allemaal scheetjes) en daarna helemaal niet meer tot vanochtend half acht. Heerlijk!

Vandaag dus rustig dagje. Huishouden doen, evt. wat kleertjes weer op marktplaats zetten. Heb gisteren zelf weer kleertjes binnen gekregen, heel erg leuk. Jurkje en bloesje van Baby Barb. Schattig gewoon maar in de winkel onwijs duur. De jurk die Jasmijn droeg met de meeting gaat te koop komen. Hoop er nog wel wat voor te krijgen want die was dus ook mega prijzig. We zien wel; als ik de biedingen niet hoog genoeg vind, houd ik hem gewoon lekker zelf.

Welke merken kleertjes vallen jullie vaak voor?

Hier heeeeeel veel Hema, af en toe Baby Barb (vind ik echt bijna alles leuk van maar te duur dus...), af en toe Villa Happ of H&M. Echt de meeste Hema kleertjes vind ik leuk dus die koop ik het meest; leuk en niet te duur.

Nou ik ga Jasmijn maar eens aankleden.
Goedemorgen allemaal,

Mats ligt nog steeds te slapen, wat een mak schaapje heb ik toch!

Mats vindt het wel best in de wandelwagen. We zijn gisteravond op visite geweest en toen heb ik hem te slapen gelegd in de kinderwagen van hen, een quinny. Daar paste Mats ook al niet meer in. Hij ligt gewoon klem met zijn voeten en hoofd, kan zich niet vrij bewegen. Ach ja. Hoe doen jullie dat als je 's avonds op bezoek gaat?

Krokus, succes met je sollicitatiegesprek! Vreemd inderdaad dat je bij de ene wel en andere niet bet uitgenodigd.

Pebbles, goed idee van die menu's, lekker handig voor ons straks. Als ik het goed begrijp is Mats over een week of 2 de enige die nog geen bijvoeding krijgt. Dan is hij 5 maanden.

Pepiet, ben benieuwd naar die kunsten van Mees, zitten..het moet niet gekker worden met die superbabes!!!! Gaaf hoor.

Nou, ik ga Mats maar eens wakker maken, das ook een raar kind, hihihi
hehehehe ik was het hele toppic voorbij gesjeesd. we hebben dus een nieuwe:)

anyway.. Bram is op schoolreisje vandaag. die komt om 14:15 weer thuis.

pebbles; goed id van de recepten ik zal meteen ff op de groep een ding aanmaken. Kan baba mooi meteen dr boekje ff over typen

Baba;ik zat er ook aan te denken een babycook aan te schaffen, maar lees zoveel wisselende berichten erover. en ze zijn toch wel heel duur.

Mijn vriend is het er niet zo mee eens dat ik dat wil kopen. dat haal je er nooit uit zegt hij. maar goed ik denk dat ik het bij de staafmixer hou. en dat ging van de week echt prima moet ik zeggen.

annie; zitten?? nee zover is ie nu ook weer niet hoor. hij trekt zn beentjes onder zich en zn borst omhoog. hij zit zeg maar op zn knietjes (vanuit buiklig)en zn armen gestrekt.

krokus; gewoon proberen, ws kun jij zo de wieg er weer op zetten. bij mij is het echt een bouwpakket. heb ook een bugaboo. t zag er vreemd uit hoor Mees op zn buik in de buggy zit. maar t werkt wel. Weet je waar ik straks tegen op zie. Vakantie............ Mees in de maxicosi naar Frankrijk. daar kan ie echt niet in op zn buik.
Zo een nieuw topic, dus wat lekkers erbij. Allemaal een ontbijtje. Nog een taartje toe. We zijn er weer helemaal klaar voor.
Hai!!!

Lekker fris een nieuw topic! Blindje dank je voor de lekkere dingen, kun je zelf ook weer wat meer binnenhouden of gaat het linea recta de pot in?

Goed plan om recepten op de groep te zetten. Ik vind het zó leuk dat we volgende week gaan bijvoeden! Ik heb een boek van Stefan Kleintjes;

Eten voor de kleintjes (haha). Hierin staat ook veel achtergrond info en daarnaast schijnbaar ook veel recepten. Ik ben er nog niet helemaal doorheen gelezen zeg maar....

Wij willen ook Rapley gaan doen, dus zo'n babycook (of hoe heet dat ding) komt er hier niet, de staafmixer is uitgeleend aan de broer van de man (vanwege hun kind; is inmiddels 3, mss tijd om 'm terug te krijgen? :P)

Ella's spruw is met homeopatisch middeltje bijna weg (jippie de pippie!) het schijnt trouwens dat ze al best oud is om spruw te krijgen (meestal krijgen ze dit voor de 6 weken!). Het kan ook een teken zijn van verminderde weerstand en daar heb ikzelf last van, dus zij ook. Ik zal blij zijn als het vakantie is. Dat het op school nog steeds niet helder is hoe het volgend jaar allemaal gaat lopen (crisis dus nu!) helpt ook niet echt mee. Ik ben er veel mee bezig, maak me er zorgen over, vind het zielig voor mijn collega, wil graag dat we onze onderwijsvisie kunnen ontwikkelen ipv dat we 120 stappen terug moeten doen dat soort dingen. soms ben ik iets té betrokken, maar dat zal ook wel komen omdat we zo'n klein schooltje hebben en elke tegenslag dubbel zo hard ervaren.

De man is nog steeds ziek en dat legt behoorlijk wat druk op onze relatie. Ik heb het idee er alleen voor te staan, ik ren me de benen uit mijn lijf en toch blijft er zoveel liggen wat allemaal gedaan moet worden! en dan beperk ik mijn acties al voornamelijk tot Ella en de boodschappen (zodat we zelf ook goed eten). Elke dag een kwartier voor mezelf (douchen en aankleden!) en huppa, ik sta weer tot ieders beschikkinge en dat kan ik niet al te lang meer volhouden!

Gelukkig is Ella ons zonnetje in huis, net was ze enorm aan het schateren en kletsen, dan geniet ik zo enorm van d'r!

Maar ze wil wel eten nu, dus ben weer weg!

Laters!
Hm dames, heb me vergist tijdens typen. Morgen is het gesprek om 15.30 uur. Mogen jullie dan lekker duimen!!!

@ris. Loop jezelf niet voorbij hoor. Hoelang is je man al ziek? En is hij zodanig van de leg dat hij weinig tot geen dingen van je kan overnemen?

@blindje, ik ga nog eens een topic voor je openen dat je alle lekkere dingen op kunt plakken die je wilt. Hahaha, met al je taartjes enzo. Geen wonder dat zo'n dikke kont blijf houden!

@recepten. Superleuk idee, vooral omdat ik niet verder kom dan worteltjes pureren en bloemkool pureren. Kan ik mooi van jullie afkijken. Gisteren heeft Roan gepureerde peer met het sap van een halve sinaasappel gehad. Ging er goed in. Haha. Fruit is sowieso favoriet bij hem.

Vanmiddag even werken. Vind ik niet altijd leuk hoor. Ik kom deze week op 34 uur. Niets aan.

OOOOWWWW, ben stiekem toch wel zenuwachtig voor sollicitatie.
@blindje, ik ga nog eens een topic voor je openen dat je alle lekkere dingen op kunt plakken die je wilt. Hahaha, met al je taartjes enzo. Geen wonder dat zo'n dikke kont blijf houden!

Dikke kont :@??? Ik heb geen dikke kont, pruil pruil. ;( Lollige is trouwens dat ik helemaal niet van taartjes enzo houd. En momenteel meer uitkotst dan binnenhoud, dus alweer ben afgevallen.

Ik heb trouwens een te traag werkende schildklier. Kan dus een 800 cal. dieet doen en aankomen. :?  Dan liever lekker eten en gewoon mijn gewicht behouden. Al lukt dat gewoon lekker eten me tegenwoordig ook weer niet, zucht.... ikkebeneenbeetjezielughoor
@mmmoi: hehe, je kunt weer relaxen. Ik heb me nog niet zo heel erg in de kleertjes verdiept. Hier ook veel Hema. Afgelopen week heb ik toevallig een setje (broekje en t-shirt) van mexx gekocht. Ik moet wel zeggen dat ik het mooiere stof vind en het valt ook beter. Wel heel gek want het t-shirt heb ik maat 80!!! gekocht en dat valt nog best strak. Volgens mij is het de bedoeling dat het een topje is ofzo.

Ik denk dat ik dus ook maar eens wat meer naar merkkleertjes op internet ga kijken want ik vind het erg mooi. Ik vind het op Marktplaats wel een beetje eng om van te voren te betalen.

@ris: poe hee, wat een drukte daar. Ik hoop voor je man maar ook voor jou dat hij snel weer opknapt. Voordeel van borstvoeding vind ik wel dat je elke dag wel verplicht even rustig moet gaan zitten.

Hoe is dat boek trouwens? Ik wil hem ook gaan kopen. Gisteren heb ik me er flink in verdiept en het lijkt me wel wat. Alleen nog even kijken hoe we het met rechtop zitten gaan doen want ze mag eigenlijk nog niet in de kinderstoel (die ik stiekem al wel in elkaar heb gezet:$).

Wij beginnen zondag, en jullie?

@blindje: weer bedankt voor alle lekkere hapjes. Als het in het najaar doorgaat dan kunnen we ze tenminste een keer echt opeten:D

@pepiet: haha, dat wordt niks nee, op de buik in de maxi-cosi. Maar slaapt hij dus ook niet als jullie een lang stuk gaan rijden?

Wij gaan in 2 dagen naar frankrijk, elke dag zo'n 6 uur rijden. Dat lijkt me nog wel te doen. Ik ben nog op zoek naar een leuk chambre d' hote

net onder Parijs.

@annie ooi: ik ben er bang voor ja, dat jij de laatste met bijvoeding begint. Maar dan kan je het mooi wel van ons afkijken.

Vanmorgen dus de tripp trapp in elkaar gezet maar eigenlijk mag ik hem dus pas gaan gebruiken als ze zelfstandig kan zitten.

Ik moet zo naar de tandarts;(. Gewoon controle hoor dus ik hoop dat het meevalt. Ik ben wel weer lekker in de bonen vandaag, ik stond net al klaar met Floor in de kinderwagen om naar de tandarts te lopen toen de schoonmaakster weg ging. Ik vertelde dat ik er om 5 over 1 moest zijn. Zegt ze: " Pebbles, gaat het wel, het is pas kwart voor 12 en het is maar een kwartier lopen!". Had ik me dus een heel uur vergist. Gaat weer lekker dus. Naja, had ik mooi weer een uurtje over voor jullie;)

Ik ga zo ook maar eens internetshoppen, ik moet nog een nieuwe spijkerbroek hebben voor mezelf en van alles en nog wat voor Floor.
quote:

Dikke kont :@??? Ik heb geen dikke kont, pruil pruil. ;( Lollige is trouwens dat ik helemaal niet van taartjes enzo houd. En momenteel meer uitkotst dan binnenhoud, dus alweer ben afgevallen. Ik heb trouwens een te traag werkende schildklier. Kan dus een 800 cal. dieet doen en aankomen. :?  Dan liever lekker eten en gewoon mijn gewicht behouden. Al lukt dat gewoon lekker eten me tegenwoordig ook weer niet, zucht.... ikkebeneenbeetjezielughoorWhahaha, wat erg. Ik zweer met de hand op mijn hart dat het woordje "ik" is weggevallen. Hahaha. Ik heb sinds de zwangerschap een enorme ass gekregen (eh, die was er ook al een beetje hoor).
Hahaaha, Krokus had zin in een nieuwe rel!!! Maar blijkbaar ben IK dus niet de enige die me zorgen maakt over mijn achterste. het ergste is nog als die zwangerschapsstriemen over mijn hele lijf, inc mijn kont!!!!

Ik zie er nu zo uit:

Vreselijk, of weet iemand of het weer mode gaat worden!!!!!

Hoe moet dat nu als ik een nieuwe bikini moet hebben,

Verder is het een f*cking hooikoortsdag, zit nu binnen maar het is vreselijk, voel me er naar door!!!

Ris, kom op meid,  tis idd gelukkig snel vakantie en wat fijn hoe je van Ella kan genieten. Zwaar he, als je denkt dat alles op jouw neerkomt en dan werk je ook nog eens!! KOMT ALLEMAAL GOED MEID!!! Echt waar! *;
Ik ben voor de recepten (hoef ik alleen maar de potjes olvarit over te tikken!) Lief is van plan om te gaan koken voor fruttie, ik ben daar niet zo'n held in. Of wel, maar ik heb er ook geen zin in, waarom moeilijk doen met koken als het kant en klaar in de winkel is te krijgen? anyhoe, ben van het makkelijke zeg maar (en Lief kookt hiet altijd)

Over de kinderstoel, wij hebben Mayte er al in zitten hoor, ze kan nog niet helemaal zelf rechtop zitten, maar voor een 5 max 10 minuten moet dat kunnen. Het is gewoon veel handiger om te happen en we liggen zelf toch ook niet aan tafel? Is trouwens wel semi wetenschappelijk bewezen (brainiacs op discovery) dat liggend eten beter voor de spijsvertering is en dat je dan meer op kan.

@Ris, ik wist niet dat je man ziek was, heb ik dat gemist? PIEP zeg. Kan me je gevoel wel voorstellen dat je er alleen voor staat. *;.

verder is kwijt. ik ga even iets nutteloos doen (dropjes eten en dr Phill kijken, heb geen last van dikke kont, is alleen wat uitgezakt......en is wat breder geworden..;)..)

Druk druk druk hier, dus even weinig forum tijd. Wel net even een mazzeltje bij de Appie. Ze hadden van die multipaks Olvarit vanaf zes maanden (6x een maaltijd en 2x fruit). Die waren een tijd geleden eens in de aanbieding en ze houden nu magazijnopruiming. We hadden twee van die pakken meegenomen, zonder te weten wat ze kosten. Kijk ik op mijn bonnetje, zijn ze maar liefst 1 euro per acht potjes. Jawel één hele euro. Dus ik weer terug en de laatste twee pakken ook nog gehaald. Nu dus maar liefst 32 potjes van Olvarit (die grotere potjes dus) voor maar 4 euries. Dat is dus ongeveer 0,13 cent per potje.

:D

O ja, meneertje heeft gister een lange vinger gegeten. Des heeft een groep 3 diploma gehaald en gister was de uitreinking. Met allemaal lekkers dus. Meisje (3 jaar) op school gaf hem er eentje voor ik het goed en wel doorhad. Hij at het met smaak, maar zat helemaal onder. LOL
Ik wil ook dropjes...

Wij hebben zo'n babywalker gekocht, daar kan de kleine man beter inzitten dan zijn kinderstoel. Ik ga daar dan voor zitten, zijn we lekker allebei op ooghoogte van elkaar. Het laatste hapje mag hij dan met zijn lepeltje spelen (en smeert al zijn eten over zijn gezicht, en lol!!)

Papa heeft nog niet genoeg geduld voor het eten geven, maar ik vind het juist wel lief (en kom erachter dat ik verse groente eigenlijk toch wel heel lekker vind, zit hier nog steeds op mijn zwangerschapsdieet van heel veel junk...).

RIngel, wel heel erg "ons bin zuunig", maar het scheelt echt veel om zelf eten te maken en het is echt in no-time gedaan. Bevalt me zo goed dat we nu ook volwassen porties gaan maken, hoef ik niet zo vaak te koken en gooi gewoon eten in de magnetron, perfect!!
Ris, had ook gemist wat er met je man is. Meid dat valt niet mee, loop jezelf niet voorbij hoor. Heb je familie die in kan springen??
@bloem, wat is een babywalker? is dat zo'n apparaat waar de baby in kan zitten met wieltjes eronder zodat ie vrolijk door de kamer kan hupsen?

@Blindje, is idd een mazzeltje! Ik wist niet eens dat zulk soort pakketten bestonden!

Lief gaat hier straks wel voor de kleine koken. (heb het hem net gevraagd) maar we hebben nog geen grote vriezer (:o) en nog geen staafmixer, als die dingen aanwezig zijn, gaat hij beginnen (zit me nu toch wel af te vragen hoe veel hij dan in 1 keer gaat maken?) Dametje heeft net d'r boontjes en fles op en gaat zo nog ff tukkie doen.

Heb cb vanmiddag ook nog ff gebeld wanneer je over mag op 4 voedingen, en we zouden nu dus ook al die 5e voeding kunnen gaan afbouwen (ergens 1 van de voedingen zeg maar) maar nu nog niet (vind ik) want we zijn van de week begonnen met afbouwen van borstvoeding, vind ik eerst wel ff genoeg.

gaat wijffie te ruste leggen en dan lekker eten (garnalen met paksoi en rijst en gehaktballetjes en lekka lekka!)
quote:Ik wil ook dropjes...

u vraagt, wij plakken....
Yummie!!

Babywalker is inderdaad zo'n ding. Leuk joh, hij raced ermee door de keuken! En als we hem eten geven zetten we het een beetje hoger, dan kunnen zijn voetjes niet bij de vloer, hangen ze lekker te bungelen!

Eet ze (klinkt lekker!!)
Vandaag lekkere dag gehad. Wat een heerlijk weer zeg! Meisje had goed doorgeslapen, vanochtend gevoed, even gespeeld, aangekleed en weer haar bedje in. Sliep ze ruim een uur, moest ik haar gewoon wakker maken omdat ik weg moest! Echt jammer dan hè...ik ging met haar op de foto want de schoolfotograaf kwam en we moesten daar lopend naartoe. Ze lachte helaas niet voor de foto maar ik zie wel hoe ze eruit komen te zien; ik hoef ze niet persé aan te schaffen gelukkig. Daarna bakje gedaan bij mijn vriendin en een heel eind gewandeld. Even langs Kruidvat, luiers halen, en bij de Etos een heel handig bordje met lepeltjes en bakjes uit de folder. Ook uit de folder: een Nonspil drinkbeker van Nuby met een soort 'rietje' van siliconen om uit te drinken. Mijn vriendin d'r kindje had hem heel snel door maar Jasmijn helaas nog niet. Geeft niet; komt nog wel, geen verspild geld! Tenslotte nog even langs broerlief met nichtje Eva; alles gaat daar heel goed. Ze was vannacht maar 1 keer om voeding gekomen en verder al door geslapen! Lekker hoor, voor ze. Vanavond Jasmijn in bad gedaan want ze zat onder de kwijl, kots, poep, zand (buiten op kleedje gelegen) ze zag er niet uit! En daarna voeding en naar bed.

Grappig; ik merk dat Jasmijn steeds minder om melk geeft. Om potjes of vers eten des te meer. Las in het groeiboekje dat ze met 6 maanden naar 3 melkvoedingen mag. Is hier al aan het komen hoor. 's Ochtends, 's avonds en dan tussen de middag maar eentje denk ik! En dan in de ochtend fruit en in de avond groente en yoghurt. Dat krijgt ze overigens al drie dagen met een beetje diksap en ze vindt het heerlijk! Zoals eigenlijk alles wel; ze is nogal een vreetzakje...;)!

Zo nu nog even reageren:

@Ris: vervelend van je man. Sterkte meid!

@Blind: lekker, zo'n koopje! Ik had ook nog nooit van die grote verpakkingen gehoord. Hier ook maar eens kijken of ze die hebben!

@Krokus: succes met je gesprek! Ik zal duimen!

@Pebbles: toevallig ga ik morgen met schoonzus naar Mexx. Die werkt daar en dan krijg ik 40% korting! Relaxed he? Ga ook even voor mezelf kijken...ik vind de dingen daar altijd zo leuk! Hoe ziet het er precies uit, dat stelletje dat je voor Floor hebt gekocht? Was het al uitverkoop? Ik betaal overigens altijd van tevoren op MP en het is nog nooit gebeurd dat ik het gekochte niet kreeg of dat het niet klopte met de omschrijving!

@Annie: leuk, zo'n zebra. Erg populair in de ordinaire kringen, evenals tijger- en pantermotief Je kunt zó bij Frans Bauer intrekken denk ik.  Ik heb geen strepen maar zie er wel qua dikte uit als nijlpaard of olifant...helaas...

@Bloempje: hier in Nederland zeggen ze dat zo'n babywalkerding slecht is voor de heupjes...tja, zo zie je maar weer; overal is het anders! Lijkt mij zelf wel een relaxed ding voor een beeb...komt Ruben er ver mee vooruit?

@Ringel: ik ben ook best wel een Olvarit fan moet ik zeggen...komt ook doordat wij vaak iets eten dat Jasmijn nog niet mag.

Zo dit was het geloof ik sinds mijn vorige posting...ga nu lekker MP afstruinen op zoek naar leuke dingen!

@

Hoi MMMoi, ja hij raced er vrolijk de kat in achterna. Van die heupjes had ik ook gehoord, maar het is niet anders als bijvoorbeeld een draagzak dus ik zie dat verband niet zo.

Ik zie dat jij al yoghurt geeft, hier mogen kindjes voor 1 jaar geen zuivel?!  Vandaag heeft Ruben flink gegeten, dus ben benieuwd of hij vannacht minder hongerig is.
Hoi hoi,

Niniane, waar ben je? Is alles goed meid?

Hier gaat het goed, net lekker shoarma gegeten bij vrienden, heb nu vreselijke knoflookboeren, dus met dat ordi lijf van mij is dat geen probleem, hihihihihihi

Mmmmmmmmm, lekker!

Blindje, badnkt voor de lekkere dingen, ik doe er wat te drinken bij

en

MMMMMmm, dit wordt zo een echte High Tea

Daahaag!
Hellow!

Vandaag drukke dag gehad (té druk). Vanmorgen afspraak bij homeopaat Ella meegenomen die daardoor haar ochtendtuk zowat heeft overgeslagen. thuis gevoed en hup naar bed waar ze ruim 2,5 lag te pitten! Ik had eigenlijk om half 2 in de auto willen zitten naar vriendinnetje in zkh in Utrecht (ruim een uur rijden; ik had bedacht dan tegen 4 uur weer terug te gaan ri. huis zodat ik minder files zou hebben....) Maa ja... we vertrokken dus pas om kwart voor 3 hiero....  was ik daar pas tegen 4-en.... om half 6 vertrokken en toen was ik dus  om 7 uur weer thuis (en om het ordi lijf in vorm te houden lekker langs de Mac gereden!)

En nu ben ik net thuis van "de avond voor voedende moeders". Morgen gelukkig stukken rustiger! ik hoef alleen naar het zkh (nu voor mezelf) en dan laat ik Ella lekker bij de man. 's middags nog even naar school om de rapporten uit te delen en op de hoogte te zijn van de nieuwe ontwikkelingen.

Met de man gaat het gelukkig beter, ik was vanmorgen enorm kwaad op hem en dat heeft wel indruk gemaakt. Ik heb ook keihard staan brullen en dat zal wel iets los hebben gemaakt. Hij heeft net de hond uitgelaten en hij had afgewassen toen ik er niet was. Dat zijn al 2 dingen meer dan gisteren!

Maandag en dinsdag ben ik trouwens (alleen 's avonds) naar ons schoolkamp geweest. We doen dat eigenlijk altijd, maar het is niet altijd even leuk.... maar nu was het gelukkig als vanouds gezellig! Dat was eigenlijk wel heel fijn omdat er zoveel sores is op school zelf.

Pebbles, ik wou eigenlijk met bijvoeden beginnen als Ella precies 6 maanden is, maar dan ga ik lekker uit eten met mijn "jongste" collega's. Ik denk dat we daarom pas op vakantie beginnen. Ik wil er wel de tijd voor nemen en klaar staan met de videocamera (die wij mogen lenen van de broer van de man; toch handig steeds van die ruilbeursidee'tjes!).

Ella kan trouwens wel rechtop zitten in de stoel. Soms zakt ze wat onderuit, maar het lukt wel.

Tip die ik vanavond heb gehoord: kind op schoot en haar dan ondersteunen als je haar voedt (zeker als je Rapley wilt doen ivm verslikken, dan moeten ze echt rechtop zitten).

Krokus, succes morgen met je sollicitatie!!! Ik zal zéker voor je duimen!

Verder weet ik het ff niet meer (excuus, excuus, excuus!)

Ris, kwaad worden helpt soms heel goed. Ik was niet kwaad maar had een mega pruillip gisteravond (Manlief zat zich te bedenken wat hij zou doen met zijn vrije avond vanavond omdat hij weg is voor zijn werk. Ik zei dat ie niet zo moest miepen en dat ik wou dat ik zo'n dilemma had, vrije avond, weet niet eens meer wat dat is). Resultaat, ik mocht vanmorgen uitslapen (extra anderhalf uur, heerlijk) en daarna uitgebreid in bad terwijl lief (onder werktijd) ons manneke bezig hield!!
krokus; Succes met je sollicitatie.

ga nu snel weer strijken blehhhhhhh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven