Doet de tv verbinding ziggo het al?

25-02-2015 20:49 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit de hele dag zonder tv wanneer kan ik weer tv kijken, wie kan er al tv kijken?
Zet hem eens aan? Doet ie het? Dan kun je weer tv kijken. Niet? Dan niet.
zijn toch werkzaamheden geweest> Wij hebben brief gehad, werkzaamheden, kanalen liggen er dan uit, dan moet je ze even opnieuw instellen. Kijk anders even op hun site.
zou het niet weten , heb Ziggo analoge tv ...nooit geen gezeik
Kijk even hier

https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen-problemen
Vorige week hebben we u geïnformeerd dat wij ons televisienetwerk gaan verbeteren. Hierdoor kunt u meer zenders in HD-kwaliteit kijken en worden alle regionale zenders toegevoegd aan uw TV-abonnement. Op 25 februari 2015 voeren wij deze werkzaamheden uit. Vanaf 10.00 uur heeft u hierdoor geen digitaal TV-beeld en ziet u een foutmelding op uw TV. Wij begrijpen dat dit vervelend is. U krijgt weer beeld door de zenders opnieuw te zoeken.

Zenders opnieuw zoeken

U zoekt de zenders op uw digitale ontvanger of CI+ TV in een paar eenvoudige stappen. Volg het stappenplan en kijk na 5 tot maximaal 30 minuten weer Digitale TV. Bekijk alle informatie over zenders zoeken.

Via de ziggo site en dan klantenservice kun je evt het stappenplan opzoeken! Dit kon vanaf vanmorgen 10.00 uur al.
Heb je daar een brief van gekregen?

Want die werkzaamheden duren maar een minuut of 10.

Daarna zenders opnieuw instellen en je kan weer tv kijken.
Wij hebben er een brief en een poster van gekregen en daarna nog een brief met hoe opnieuw in te stellen. Als je regelmatig je post opent, kun je het eigenlijk niet gemist hebben.
Ik kan weer tv kijken door de stappenplan. Hadden ze wel mogen aangeven.
quote:gizz schreef op 25 februari 2015 @ 21:09:

Wij hebben er een brief en een poster van gekregen en daarna nog een brief met hoe opnieuw in te stellen. Als je regelmatig je post opent, kun je het eigenlijk niet gemist hebben.Maar heel veel mensen kijken hun post niet goed na.
Dat blijkt. Die gaan eerst een halve dag zitten balen en openen dan een topic op Viva.
Haha ja, mijn fout, ik ben in elk geval weer blij
quote:prinse schreef op 25 februari 2015 @ 21:10:

Ik kan weer tv kijken door de stappenplan. Hadden ze wel mogen aangeven.Heb je dan echt geen brief en of mail erover gekregen?
quote:prinse schreef op 25 februari 2015 @ 21:14:

Haha ja, mijn fout, ik ben in elk geval weer blij Hopelijk komt er nou wel wat leuks voor je op tv dan
Jawel, ik heb de helft gelezen en hem toen in de kast gestopt. Kortom mijn eigen schuld!
Meerdere zenders zijn verzwakt, blokjes-achtig of doen het niet meer (vooral het laatste). Zit me al de hele dag af te vragen óf en zo ja wat ik ervoor over heb, om eraan te doen. Ik heb al verschillende berekeningen gemaakt, van 32 tot meer dan 100 euro aan mogelijke oplossingen. In het eerste geval nieuwe bekabeling, in het tweede geval ook nog een kabelversterker. Alles kost ook nog verzendkosten. En het zal me toch niet gebeuren dat het niet werkt.

Ik laat het voorlopig maar zo denk ik en kijk bij gelegenheid nog wat rond naar goedkopere alternatieven of misschien een overstap. XS4all heeft ook mijn voorkeurszenders én je kan alles op de laptop bekijken wat ik heel cool vind.
Dan moet het maar zoals het kan
Hier deden de zenders het ook niet vandaag dus moest ik het opnieuw instellen waar we keurig op tijd brieven over hadden gekregen.

Ik vraag mij wel af wie daadwerkelijk de poster tegen het raam heeft geplakt zodat de buren bij je aan konden kloppen als ze er niet uitkwamen.
quote:Gingembre schreef op 25 februari 2015 @ 21:14:

Dat blijkt. Die gaan eerst een halve dag zitten balen en openen dan een topic op Viva.

Ik bedoelde het eigenlijk in het algemeen

Mensen roepen eerst vanalles en ze hebben nóóóóit post gehad. Kan best een keer iets misgaan met de post o.i.d. maar 'nooit post ontvangen' geloof ik niet.
Wauw hoe heb je dat kunnen missen!

Hier 2x post, en een poster, én ze stonden gister met een grote tent bij de AH. (Of ik woon in een achterlijke wijk, ook best plausibel).
Bij veel mensen werken er zenders niet. Je krijgt dan een nieuwe kabel van Ziggo.
quote:tv-icoon schreef op 25 februari 2015 @ 21:19:

Meerdere zenders zijn verzwakt, blokjes-achtig of doen het niet meer (vooral het laatste). Zit me al de hele dag af te vragen óf en zo ja wat ik ervoor over heb, om eraan te doen. Ik heb al verschillende berekeningen gemaakt, van 32 tot meer dan 100 euro aan mogelijke oplossingen. In het eerste geval nieuwe bekabeling, in het tweede geval ook nog een kabelversterker. Alles kost ook nog verzendkosten. En het zal me toch niet gebeuren dat het niet werkt.

Ik laat het voorlopig maar zo denk ik en kijk bij gelegenheid nog wat rond naar goedkopere alternatieven of misschien een overstap. XS4all heeft ook mijn voorkeurszenders én je kan alles op de laptop bekijken wat ik heel cool vind.Hadden wij ook. Op een gegeven moment zelfs de melding dat CI kaart defect was terwijl de helft van de zenders het wel deed. Of de melding u heeft geen abonnement voor deze zender. Man heeft gebeld met klantenservice en technische afdeling en zij hebben iets afgesteld waardoor het nu wel werkt.
quote:tv-icoon schreef op 25 februari 2015 @ 21:19:

Ik laat het voorlopig maar zo denk ik en kijk bij gelegenheid nog wat rond naar goedkopere alternatieven of misschien een overstap. XS4all heeft ook mijn voorkeurszenders én je kan alles op de laptop bekijken wat ik heel cool vind.Heb je ziggo er al even over gebeld? Misschien is er een simpele oplossing voor.
Hier was de zender omzetting vorige week.

Gedaan wat op de folder stond en binnen een minuut deed alles het weer.
Ik kreeg een brief dat ik een brief met uitleg zou krijgen maar die brief heb ik dus nooit ontvangen. Gelukkig deed mijn tv uit zichzelf de zenders goed zetten (Sony)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven