Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
quote:erikjan schreef op 26 februari 2015 @ 05:38:

Volgens mij zitten er hier een paar vrouwen met minder waardigheid complex die de hele dag alles lopen af te zeiken omdat ze hun eigen er niet in kunnen vinden. Heb niks toe te voegen aan een onderwerp doe dan ook niet,j je breekt de kracht van het FORUM!May the force be with you!
quote:cebufriend schreef op 26 februari 2015 @ 08:55:

[...]

Dit topic gaat over "zonder ondergoed " als U dit niet graag doet wat doet U hier dan nog ?Wij hebben niet gezegd dat we weggaan, jij wel. Ga dan!!!!
quote:GateKeeper schreef op 26 februari 2015 @ 09:04:

[...]

Wij hebben niet gezegd dat we weggaan, jij wel. Ga dan!!!!Wat doet U eigenlijk op dit topic als je er zo tegen bent?
Maar van het kleine beetje aandacht dat je krijgt van een verdwaalde kerel op het forum glij je al van je stoel. Je komt zoveel te kort in dat leventje van je. Ik zou je vent aansporen om je meer aandacht te geven. Je bent niets anders dan een triest geval.
quote:GateKeeper schreef op 26 februari 2015 @ 09:07:

Maar van het kleine beetje aandacht dat je krijgt van een verdwaalde kerel op het forum glij je al van je stoel. Je komt zoveel te kort in dat leventje van je. Ik zou je vent aansporen om je meer aandacht te geven. Je bent niets anders dan een triest geval.Dat is Uw mening en ik respecteer ze .Wel spijtig dat U mijn visie niet respecteert in plaats van iemand aan te vallen die je niet kent en iets doet wat anders is . Wees gerust aandacht krijg ik genoeg en zeker van mijn man .
quote:cebufriend schreef op 26 februari 2015 @ 09:15:

[...]

Wees gerust aandacht krijg ik genoeg en zeker van mijn man .Lijkt me sterk.

Volgens mij zitten er hier een paar vrouwen met minder waardigheid complex die de hele dag alles lopen af te zeiken omdat ze hun eigen er niet in kunnen vinden. Heb niks toe te voegen aan een onderwerp doe dan ook niet,j je breekt de kracht van het FORUM!Wat doe je dan hier?
Je bent zelf een theepot
quote:cebufriend schreef op 26 februari 2015 @ 08:55:

[...]

Dit topic gaat over "zonder ondergoed " als U dit niet graag doet wat doet U hier dan nog ?

Ik heb zelfs geen ondergoed dus ik denk dit ik zeker op dit topic kan reageren.Je zei dat je wegging.
Je bent zelf een theepot

Volgens mij zitten er hier een paar vrouwen met minder waardigheid complex die de hele dag alles lopen af te zeiken omdat ze hun eigen er niet in kunnen vinden. Heb niks toe te voegen aan een onderwerp doe dan ook niet,j je breekt de kracht van het FORUM!Als dat zo was, was er allang iemand begonnen over Nederlandse spelling en vooral grammatica
Later is nu
Loopt dit Potloodventers en exhibitionisten topic nu nog steeds?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Het flashen van Cebu heeft ook nog zoiets als een educatief karakter. Net als veel mannen dacht ik dat bij Aziatische vrouwen het spleetje andersom zat, door de verhalen die daar over de ronde gaan. Ik weet zelf al beter inmiddels, na bezoekje aan Aziatisch vrouwtje van lichte zeden. Voor de mannen die het nog niet weten, is een simpele flash van Cebu een uitkomst.
Wat ik hier doe?

Het onderwerp interesseert mij. Het gezeik van die zeikw•••en in ieder geval niet!!!
quote:erikjan schreef op 26 februari 2015 @ 11:34:

Wat ik hier doe?

Het onderwerp interesseert mij. Het gezeik van die zeikw•••en in ieder geval niet!!!Dat heb je he op een vrouwenforum. Misschien is Fok beter voor je.
quote:tobe2014 schreef op 26 februari 2015 @ 11:14:

Het flashen van Cebu heeft ook nog zoiets als een educatief karakter. Net als veel mannen dacht ik dat bij Aziatische vrouwen het spleetje andersom zat, door de verhalen die daar over de ronde gaan. Ik weet zelf al beter inmiddels, na bezoekje aan Aziatisch vrouwtje van lichte zeden. Voor de mannen die het nog niet weten, is een simpele flash van Cebu een uitkomst.

Jahaaaa, maar zit zo'n Aziatisch spleetje nu wel of niet van links naar rechts, daar ben ik al Huul Lang benieuwd naar!

Ik geloof nooit dat we op Cebu (volgens mij een dikke zestiger) hoeven te rekenen om hier het antwoord te flashen.
dbbl
quote:HuLang schreef op 26 februari 2015 @ 11:51:

[...]

Jahaaaa, maar zit zo'n Aziatisch spleetje nu wel of niet van links naar rechts, daar ben ik al Huul Lang benieuwd naar!

Ik geloof nooit dat we op Cebu (volgens mij een dikke zestiger) hoeven te rekenen om hier het antwoord te flashen. Ik heb daar geen probleem mee hoor.alleen de regels van dit forum staat het niet toe he. Het is beter dat U me eens ontmoet als je benieuwd bent. We gaan gezellig iets drinken en je zal wel zien wat U wilde zien . No problem

Volgens mij zitten er hier een paar vrouwen met minder waardigheid complex die de hele dag alles lopen af te zeiken omdat ze hun eigen er niet in kunnen vinden. Heb niks toe te voegen aan een onderwerp doe dan ook niet,j je breekt de kracht van het FORUM!Mallerd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:cebufriend schreef op 26 februari 2015 @ 12:53:

[...]

Ik heb daar geen probleem mee hoor.alleen de regels van dit forum staat het niet toe he. Het is beter dat U me eens ontmoet als je benieuwd bent. We gaan gezellig iets drinken en je zal wel zien wat U wilde zien . No problemHengelen staat het forum ook niet toe. Heb je gestaft!
Ik hengel niet hoor! Hij denkt dat ik een dikke 60jarige ben .ik wil gewoon bewijzen dat dit zeker niet zo is
Heerlijk toch, maar loopt je vriend ook zonder. Mijn man namelijk wel. Zelf hebben we laatst een tril eitje gewonnen bij een parenclub waar we regelmatig komen. Eerst deed ik die alleen in de parenclub in, maar nu ook met boodschappen doen en als we bezoek hebben.

Ik heb daar geen probleem mee hoor.alleen de regels van dit forum staat het niet toe he. Het is beter dat U me eens ontmoet als je benieuwd bent. We gaan gezellig iets drinken en je zal wel zien wat U wilde zien . No problem

Hier een man he: drinken/kijken tegelijk lukt niet, dat eindigt gegarandeerd in verkeerd slikken en een gigantische hoestbui.

Iemand als jij die zo extrovert is met haar/zijn genitale delen, die heeft toch een eigen website?

Een bouwvakkersdecolleté mag hier zelfs op het openbaar deel van het forum... kijk maar!
quote:HuLang schreef op 26 februari 2015 @ 13:19:

[...]

Hier een man he: drinken/kijken tegelijk lukt niet, dat eindigt gegarandeerd in verkeerd slikken en een gigantische hoestbui.

Iemand als jij die zo extrovert is met haar/zijn genitale delen, die heeft toch een eigen website?

Een bouwvakkersdecolleté mag hier zelfs op het openbaar deel van het forum... kijk maar!Haha ja wel . Ik ben geschrokken van Uw foto (joke) haha .maar nee ik heb geen website ik zie er het nut niet van in ?

[...]

Ik heb daar geen probleem mee hoor.alleen de regels van dit forum staat het niet toe he. Het is beter dat U me eens ontmoet als je benieuwd bent. We gaan gezellig iets drinken en je zal wel zien wat U wilde zien . No problemZit je nou te hengelen?
Je bent zelf een theepot
quote:erikjan schreef op 26 februari 2015 @ 11:34:

Wat ik hier doe?

Het onderwerp interesseert mij. Het gezeik van die zeikw•••en in ieder geval niet!!!Wat zijn zeikwen?
Je bent zelf een theepot
quote:Ondernemendevrouw schreef op 26 februari 2015 @ 13:19:

Heerlijk toch, maar loopt je vriend ook zonder. Mijn man namelijk wel. Zelf hebben we laatst een tril eitje gewonnen bij een parenclub waar we regelmatig komen. Eerst deed ik die alleen in de parenclub in, maar nu ook met boodschappen doen en als we bezoek hebben.Ok goed lijkt me leuk !! Mijn man zou wel willen maar het flashen is als man stukken moeilijker he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven