Oversizede truien.
vrijdag 27 februari 2015 om 10:58
quote:bootje_op_de_golven schreef op 27 februari 2015 @ 10:54:
En met alle andere kleren die je in het vore wilt kopen zodat je er over 80 jaar nog zo bij kunt lopen Nou ja... die oversized truien kun je natuurlijk altijd nog in de kookwas gooien als je ze zat bent... heb je opeens weer een héél andere look...
En met alle andere kleren die je in het vore wilt kopen zodat je er over 80 jaar nog zo bij kunt lopen Nou ja... die oversized truien kun je natuurlijk altijd nog in de kookwas gooien als je ze zat bent... heb je opeens weer een héél andere look...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 27 februari 2015 om 11:07
Ik ben dol op oversized truien, ik heb ze niet nodig om iets te verhullen of aan te dikken, ze zitten gewoon lekker, je trekt zo'n trui niet aan, je wóónt erin. Ik heb nu een trui aan die er echt niet uitziet, daar ga ik ook niet mee naar buiten, zelfs niet naar de brievenbus in de centrale hal.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 27 februari 2015 om 11:11
quote:Lucky_Birdie schreef op 27 februari 2015 @ 11:03:
En hoe is het met je bikini top of broekje van de h&m?
Je Hema en Esprit bestelling?
Spot on sportschoenen en Batiste droog shampoo?
En heb je al sinaasappels en gele kiwi's gevonden in de supermarkt?
ik ben niet de enige dus die nog op antwoord wacht !
Bespaar je de moeite, Marleen gooit een vraag op en geeft geen antwoord meer.
En hoe is het met je bikini top of broekje van de h&m?
Je Hema en Esprit bestelling?
Spot on sportschoenen en Batiste droog shampoo?
En heb je al sinaasappels en gele kiwi's gevonden in de supermarkt?
ik ben niet de enige dus die nog op antwoord wacht !
Bespaar je de moeite, Marleen gooit een vraag op en geeft geen antwoord meer.
vrijdag 27 februari 2015 om 11:40
quote:pejeka schreef op 27 februari 2015 @ 10:58:
[...]
Nou ja... die oversized truien kun je natuurlijk altijd nog in de kookwas gooien als je ze zat bent... heb je opeens weer een héél andere look...Of in de droger. Dat had mijn vriend met mijn wollen oversized trui gedaan. Nu heb ik een oversized naveltruitje.
[...]
Nou ja... die oversized truien kun je natuurlijk altijd nog in de kookwas gooien als je ze zat bent... heb je opeens weer een héél andere look...Of in de droger. Dat had mijn vriend met mijn wollen oversized trui gedaan. Nu heb ik een oversized naveltruitje.
vrijdag 27 februari 2015 om 11:41