Help, hoe zit het nu??

27-02-2015 14:21 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje. Ik heb meestal een cyclus zo rond de 24/ 25/ 26 dagen.

Ik ben op vrijdag 30 jan ongesteld geworden. Het is nu precies vier weken later. Dag 29 dus. En ben nog steeds niet ongesteld.

Ik heb een app aangemaakt met mijn ongesteld van het afgelopen jaar en deze gaf aan dat ik afgelopen dinsdag ongesteld had moeten worden.

Vanaf di had ik wel het gevoel dat het elk moment kon gebeuren. Wat buikpijn en lichte krampjes. Dit heb ik met vlagen nu maar het lijkt anders te voelen dan voorheen.

Is het te vroeg om te testen??
Gefeliciteerd! Geniet er van! Heel leuk om je spanning en blijdschap mee te lezen in je topic! Veel plezier met het vertellen aan je vriend!

Ik had ook gelijk een knaltest, en nu 19wk zwanger! :-)
Jeetje echt he...wat een middag. Dacht de hele week neeeeeee je maakt jezelf gek. Tot ik dit forum zag en ik was al snel overtuigd. Ik besef het nog helemaal niet. Zo gek. Maar die glimlach...onbetaalbaar

Spannend. Je bent al bijna op de helft. Genieten!!!
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Leuk topic! Gefeliciteerd!
Wat een blij topic. Heel leuk - gefeliciteerd!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Dank je wel!!!!!
Gefeliciteerd!!!
Wat leuk!! Gefeliciteeeerd!! Heb je vriend-lief al uit z'n vergadering getrokken?
Ondertussen hem op skype gehad. Zooooo leuk. Hield de test ineens in beeld...dat gezicht. Geweldig!!!!

Nu wachten tot hij morgen thuis komt en dan even samen vieren
Misschien een hele domme vraag maar verschillende sites zeggen iets anders.

Vruchtbaar rond 16 jan

Ongesteld op 30 jan

Vruchtbaar rond 12 feb

Had de 25e ongesteld moeten worden maar dus zwanger.

de ene site zegt dat ik rond 14 jan zwanger ben geworden. De andere rond de 12e feb. Het is toch ook gewoon de laatste neem ik aan?

Vind het zo gek..
Wat leuk en bijzonder dat je het je vriend via Skype hebt kunnen vertellen!

Is het nieuws al een beetje geland?

De bevruchting zal rond de laatste eisprong zijn geweest, dus inderdaad ergens rond 12februari. Je bent dus ruim 2wk echt zwanger. Maar je krijgt 2 weken 'kado' (je moet officieel rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie) wat dus betekent dat je nu op 4wk+1dag zit!
Thanks. Ik dacht idd hetzelfde maar omdat drie sites iets anders zeiden dacht ik wat gek?!?

Het heeft inmiddels kunnen landen ja. Zal blij zijn als mn ventje straks thuis is. Dan wordt het nog echter denk ik.

Voel me hartstikke goed verder dus soms flitst het dan ineens binnen; ppsstt je bent zwanger. En dan is dat besef er ineens. Zooooo leuk
Oh wat een leuk nieuws, gefeliciteerd hoor! En straks nog vertellen, wat een mooie verassing voor je man. Geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven