En ineens doe ik het ook.....
maandag 11 augustus 2008 om 00:02
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.
Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.
En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.
Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.
Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.
Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?
Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.
En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.
Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.
Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.
Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
maandag 11 augustus 2008 om 00:38
quote:qwertu schreef op 11 augustus 2008 @ 00:32:
Pffffffffffff... vroeger liep ik voor de feiten uit in plaats van er achteraan.
Edit: dat was in de tijd dat je onder mijn borsten door kon lopen, in plaats van dat je er overheen moest stappen.
Maarre.... wel spannend inderdaad!!!
Ach, er onderdoor lopen of er overheen stappen: bij mij kun je de keus nog maken. Maakte hem niet uit; hij vond me prachtig...
Pffffffffffff... vroeger liep ik voor de feiten uit in plaats van er achteraan.
Edit: dat was in de tijd dat je onder mijn borsten door kon lopen, in plaats van dat je er overheen moest stappen.
Maarre.... wel spannend inderdaad!!!
Ach, er onderdoor lopen of er overheen stappen: bij mij kun je de keus nog maken. Maakte hem niet uit; hij vond me prachtig...
maandag 11 augustus 2008 om 00:47
quote:qwertu schreef op 11 augustus 2008 @ 00:42:
Oeioeioei, Poez, jullie hebben al een hot night achter de rug?
Da's noch van de etiketten, noch van de bar-code hè? Ben je misschien toch meer uit het chipstijdperk dan je dacht!Wie zegt dat?
Met cup F heb je niet veel te verbergen hoor...
Poez is een net meisje.
Oeioeioei, Poez, jullie hebben al een hot night achter de rug?
Da's noch van de etiketten, noch van de bar-code hè? Ben je misschien toch meer uit het chipstijdperk dan je dacht!Wie zegt dat?
Met cup F heb je niet veel te verbergen hoor...
Poez is een net meisje.
maandag 11 augustus 2008 om 00:55
quote:Poezewoes schreef op 11 augustus 2008 @ 00:44:
[...]
Maar dan hebben wij wel zeker kennissen samen. maar deze man zit op grote afstand... dus niet in die kring!
Kennissen samen dat was wel duidelijk, mijn man heeft ook een eigen studio waar veel bands ook op komen nemen, ik heb geen idee waar die allemaal vandaan komen maar dat heeft hier helemaal niets mee te maken en ik vind dit aleen maar heeeeeeeel leuk voor je!
Kus
[...]
Maar dan hebben wij wel zeker kennissen samen. maar deze man zit op grote afstand... dus niet in die kring!
Kennissen samen dat was wel duidelijk, mijn man heeft ook een eigen studio waar veel bands ook op komen nemen, ik heb geen idee waar die allemaal vandaan komen maar dat heeft hier helemaal niets mee te maken en ik vind dit aleen maar heeeeeeeel leuk voor je!
Kus
maandag 11 augustus 2008 om 00:59
quote:Gizzie schreef op 11 augustus 2008 @ 00:55:
[...]
KusVolgens mij moeten wij nog eens verder mailen Giz.
[...]
KusVolgens mij moeten wij nog eens verder mailen Giz.
maandag 11 augustus 2008 om 01:01
quote:Poezewoes schreef op 11 augustus 2008 @ 00:55:
Dank je wel Feliciaatje!
Ergens heb ik toch het gevoel dat het morgen ineens weer over kan zijn...
Dat hoort altijd een beetje bij dat begin geloof ik. Rare tijd. Maar is het normale bibberig-verliefde onzekerheid of echt een bepaald gevoel nav iets?
Ik hoop de standaard bibbers!
Dank je wel Feliciaatje!
Ergens heb ik toch het gevoel dat het morgen ineens weer over kan zijn...
Dat hoort altijd een beetje bij dat begin geloof ik. Rare tijd. Maar is het normale bibberig-verliefde onzekerheid of echt een bepaald gevoel nav iets?
Ik hoop de standaard bibbers!
maandag 11 augustus 2008 om 01:04
Maar even alle leukigheid achterlatend....
Poez is bang. Poez ziet beren en wolven op de weg, maar eenmaal in de liefde gevallen worden het beertjes en wolfjes. Nu moet de man in questie nog mee werken.... en dat is pas echt eng!
Ergens ben ik gewoon bang dat hij het af laat weten, door de al eerder genoemde bezwaren.
Poez is bang. Poez ziet beren en wolven op de weg, maar eenmaal in de liefde gevallen worden het beertjes en wolfjes. Nu moet de man in questie nog mee werken.... en dat is pas echt eng!
Ergens ben ik gewoon bang dat hij het af laat weten, door de al eerder genoemde bezwaren.
maandag 11 augustus 2008 om 01:08
quote:Feliciaatje schreef op 11 augustus 2008 @ 01:01:
[...]
Ik hoop de standaard bibbers!Ik weet het niet Feciciaatje. Het is zo lang geleden dat ik dit heb gevoeld en de laatste keer liet mijn intuitie me zwaar in de steek. Ik weet het echt niet. Hij kan zomaar zeggen dat hij de afstand niet ziet zitten. Wat ik helemaal zou kunnen begrijpen.
[...]
Ik hoop de standaard bibbers!Ik weet het niet Feciciaatje. Het is zo lang geleden dat ik dit heb gevoeld en de laatste keer liet mijn intuitie me zwaar in de steek. Ik weet het echt niet. Hij kan zomaar zeggen dat hij de afstand niet ziet zitten. Wat ik helemaal zou kunnen begrijpen.
maandag 11 augustus 2008 om 01:14
Door al die onzekerheid en dit soort geneuzel, had ik dat hele verliefd zijn enzo al ver achter me gelaten. Ik ben blij met mijn leventje alleen.
En ja, dan komt zo'n manding je leven weer binnen denderen.... dat gaat nergens over. Behalve dan dat hij leukleukleuk is. En daar ga je.
Love sucks.
En ja, dan komt zo'n manding je leven weer binnen denderen.... dat gaat nergens over. Behalve dan dat hij leukleukleuk is. En daar ga je.
Love sucks.
maandag 11 augustus 2008 om 01:16
Als hij de afstand onoverkomelijk vindt en je daarom laat lopen, is dat zijn verlies en dan ben jij beter af zonder hem. Echt hoor, voor het slapen gaan 40 keer mantra-en: ik ben geweldig en wie mij laat lopen is gek .
(En ik herken het allemaal en ik leef met je mee. Waarom hoort dat er nou toch bij? *zucht*)
(En ik herken het allemaal en ik leef met je mee. Waarom hoort dat er nou toch bij? *zucht*)
maandag 11 augustus 2008 om 01:18