Even voorstellen.
zaterdag 28 februari 2015 om 19:45
Hallo,
Ik ben Daria, 38, Poolse en een ware fashionista.
Ik heb een zoontje van bijna 4 en ik woon sinds 10 jaar in Nederland samen met mijn vriend.
Ik heb een eigen bedrijf in de mode en ben elke dag bezig met de dingen die ik leuk vind.
Ik hoop hier op het Viva forum leuke gesprekken te hebben en meer te leren over wat de Nederlandse vrouw zoekt op modegebied en dan met name mbt jurkjes.
Gr. Daria
Ik ben Daria, 38, Poolse en een ware fashionista.
Ik heb een zoontje van bijna 4 en ik woon sinds 10 jaar in Nederland samen met mijn vriend.
Ik heb een eigen bedrijf in de mode en ben elke dag bezig met de dingen die ik leuk vind.
Ik hoop hier op het Viva forum leuke gesprekken te hebben en meer te leren over wat de Nederlandse vrouw zoekt op modegebied en dan met name mbt jurkjes.
Gr. Daria
zaterdag 28 februari 2015 om 20:25
quote:VRfashionista schreef op 28 februari 2015 @ 20:05:
Maar jullie hebben natuurlijk gelijk.
Die niet nader te noemen website is inderdaad mijn kindje. :-)Noem 'm maar niet, want dan weet je dat je kunt gaan aftellen omdat je dan binnen no time niet meer op het forum kunt komen.
Maar jullie hebben natuurlijk gelijk.
Die niet nader te noemen website is inderdaad mijn kindje. :-)Noem 'm maar niet, want dan weet je dat je kunt gaan aftellen omdat je dan binnen no time niet meer op het forum kunt komen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 28 februari 2015 om 20:37
Nee, ik snap dat niet slim is.
But i didn't expect the Spanish inquisition.
www.youtube.com/watch?v=QqreRufrkxM
Ja, zo oud ben ik al!!!!!!!!!
But i didn't expect the Spanish inquisition.
www.youtube.com/watch?v=QqreRufrkxM
zaterdag 28 februari 2015 om 20:48
Ik zie dat ik al gemodereerd bent.
Snelle en duidelijke les dus.
Maar vraag me wel af wat de definitie van spammen dan is?
Ik plaatste een link naar paarse jurken bij iemand die op zoek is naar paarse jurken.
Met andere woorden: een relevant antwoord en een nuttige bijdrage, of is dat niet relevant?
Ik plaatste een link naar paarse jurken bij iemand die op zoek is naar paarse jurken.
Met andere woorden: een relevant antwoord en een nuttige bijdrage, of is dat niet relevant?
zaterdag 28 februari 2015 om 21:12
quote:VRfashionista schreef op 28 februari 2015 @ 20:48:
Lees de huisregels.
Daar staat o.a.:
Oproepen die niet zijn toegestaan:
- Oproepen met een (verkapte) reclame uiting
- Oproepen voor deelname aan onderzoeken of enquêtes
- Oproepen waarin een website gepromoot wordt
Dat zijn er al drie waar je aan voldoet als je doet wat je van plan was.
Lees de huisregels.
Daar staat o.a.:
Oproepen die niet zijn toegestaan:
- Oproepen met een (verkapte) reclame uiting
- Oproepen voor deelname aan onderzoeken of enquêtes
- Oproepen waarin een website gepromoot wordt
Dat zijn er al drie waar je aan voldoet als je doet wat je van plan was.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 28 februari 2015 om 22:04
Jullie houden de boel in ieder geval goed in de gaten 
On topic: het betreffende draadje bestond uit 80% uit links naar paarse jurken.
Net als die van mij. Voor mijn gevoel is spammen zoveel mogelijk irrelevante reclame rondstrooien.
Het enige verschil is dat ik mijn eigen link, ipv andermans link op de juiste plek poste.
Net als die van mij. Voor mijn gevoel is spammen zoveel mogelijk irrelevante reclame rondstrooien.
Het enige verschil is dat ik mijn eigen link, ipv andermans link op de juiste plek poste.
zaterdag 28 februari 2015 om 22:11
quote:VRfashionista schreef op 28 februari 2015 @ 22:04:
Het enige verschil is dat ik mijn eigen link, ipv andermans link op de juiste plek poste.Nee, spammen is je eigen website constant neerzetten met als doel kleding te verkopen. Gratis reclame dus.
Het enige verschil is dat ik mijn eigen link, ipv andermans link op de juiste plek poste.Nee, spammen is je eigen website constant neerzetten met als doel kleding te verkopen. Gratis reclame dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 1 maart 2015 om 07:10
quote:VRfashionista schreef op 28 februari 2015 @ 20:48:
Rond 29-8-2014 had het eventueel nuttig kúnnen zijn.
Want hoe kom jij nou bij een topic van zo veel maanden oud terecht?
En waarom zou iemand na al die maanden nog steeds op zoek zijn naar een jurk voor een bruiloft?
En met een topic van 15-9-2014 doe je hetzelfde. Doelbewust oude topics zoeken met een bepaald thema (met een vraag die hoogstwaarschijnlijk niet meer relevant is) en dan jouw site spammen.
En het verschil tussen jouw spam reactie en de overige reacties is toch heel simpel.
Als ik iemand help met zoeken naar een paarse jurk, en ik plaats foto's van jurkjes van de h&m en wehkamp, dan verdien ik er geen cent aan als ze daar hun kleding kopen. Ik geef de linkjes enkel door om iemand te helpen.
Jij plaatst een link naar jouw site, en als ze dan wat bestellen verdien jij er aan. En dat mag dus niet.
Best logisch toch?
Rond 29-8-2014 had het eventueel nuttig kúnnen zijn.
Want hoe kom jij nou bij een topic van zo veel maanden oud terecht?
En waarom zou iemand na al die maanden nog steeds op zoek zijn naar een jurk voor een bruiloft?
En met een topic van 15-9-2014 doe je hetzelfde. Doelbewust oude topics zoeken met een bepaald thema (met een vraag die hoogstwaarschijnlijk niet meer relevant is) en dan jouw site spammen.
En het verschil tussen jouw spam reactie en de overige reacties is toch heel simpel.
Als ik iemand help met zoeken naar een paarse jurk, en ik plaats foto's van jurkjes van de h&m en wehkamp, dan verdien ik er geen cent aan als ze daar hun kleding kopen. Ik geef de linkjes enkel door om iemand te helpen.
Jij plaatst een link naar jouw site, en als ze dan wat bestellen verdien jij er aan. En dat mag dus niet.
Best logisch toch?
zondag 1 maart 2015 om 11:24
zondag 8 maart 2015 om 01:25
Een universitaire studie ook en daarnaast spreek ik ook nog eens vloeiend Engels, Duits en Hongaars.
Naast mijn website heb ik ook een bruidsjurken merk en een atelier in Polen waar mijn jurken ontworpen en gesneden worden.
Niet echt een spammer profiel toch?
Ik zal het voorlopig maar bij lezen houden hier.
Bovenstaande reacties leiden niet echt tot een constructieve dialoog en het leven is te kort om je druk te maken over trivialiteiten.
Mijn excuses voor het plaatsen van een link op een relevant draadje.
Het zal zeker niet meer gebeuren.
Naast mijn website heb ik ook een bruidsjurken merk en een atelier in Polen waar mijn jurken ontworpen en gesneden worden.
Niet echt een spammer profiel toch?
Ik zal het voorlopig maar bij lezen houden hier.
Bovenstaande reacties leiden niet echt tot een constructieve dialoog en het leven is te kort om je druk te maken over trivialiteiten.
Mijn excuses voor het plaatsen van een link op een relevant draadje.
Het zal zeker niet meer gebeuren.
woensdag 11 maart 2015 om 20:53
donderdag 12 maart 2015 om 00:18
quote:VRfashionista schreef op 11 maart 2015 @ 20:53:
Volgens mij heb ik hier toch altijd correct gereageerd na mijn valse start.
Jammer dat de teneur zo negatief blijft. Had toch wel gehoopt dat er wel iemand iets constructievers bij te dragen had dan een wijzende vinger en een vooringenomen standpunt.
Jammer.
Wat voor construstieve bijdrage zoek je dan in een voorstel topic?
In ieder geval, welkom
Volgens mij heb ik hier toch altijd correct gereageerd na mijn valse start.
Jammer dat de teneur zo negatief blijft. Had toch wel gehoopt dat er wel iemand iets constructievers bij te dragen had dan een wijzende vinger en een vooringenomen standpunt.
Jammer.
Wat voor construstieve bijdrage zoek je dan in een voorstel topic?
In ieder geval, welkom