Niet groepering verhuist naar de Bahama"s!

07-05-2007 09:58 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar op meiden! Lekker vanaf een parelwit strand met een cocktail in de hand onder de palmboom!

* echte naam? (hint mag ook)

* leeftijd?

* schoenmaat en zweetvoeten?

* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?

* woonplaats?

* werk? zo ja, als wat?

* kinderen/huisdieren?

* hou je van kaas?

* hou je van paashazen?

* heb je wel eens drugs gebruikt?

* favoriete alcoholische drankje?

* heb je een cavia?

* rijd je in een zwarte Golf?

* is je man homo?

* betaal je je gas en licht?

* hoe heet je vagina?

* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?

* wat doe je met je pulk?

* plas je in de wasbak?

* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?

* wat heb je aan vandaag?

* wat heb je vandaag allemaal gegeten?

* verder nog iets te melden?
quote:

MV *;

Hou in gedachten dat jij altijd haar kind zal zijn en zij jouw moeder. Er komt een dag dat ze zich dat zal realiseren.

Ik hoop het. Verstandelijk snap ik het precies. Er is niets ergers dan je kind te verliezen. Ervoor hebben we mijn vader verloren, hij was nog maar 38 jaar. Dus ze heeft veel meegemaakt en zij denkt er wel mee te kunnen omgaan. Maar ik heb mijn twijfels. Ik heb in mijn hele leven, ben nu 34, nog nooit gehoord dat ze van mij houdt. Het doet wel pijn. Ze heeft gelukkig wel een andere man gevonden, ik mag hem niet zo maar ik hoef er ook niet mee samen te wonen. Het schijnt dat ik qua uiterlijk en innerlijk precies mijn vader ben. Misschien doet haar dat pijn. Ik was echt echt een vaderskindje. Mijn moeder gaf alleen om mijn broertje. Tsja, ik zoek naar een reden die er misschien niet is. Misschien is haar liefde tonen, dat ik bij haar eet, en laatst toen ik geen geld had mij een wasmachine te geven. Dan voel ik wel oprecht dat ze het goed bedoelt. Alleen het houden van voel ik niet.

Nou ja, genoeg weer gezeikt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:

Lieve MV, wat erg dit! Hoe oud was je, toen je broertje overleed?

*; Mijn broertje was 6 jaar toen hij in coma raakte. Na 10 jaar in coma te hebben gelegen is hij overleden. Hij was 16 jaar en ik toen 18 jaar.
Er zit tussen mijn moeder en mij 34 jaar verdriet.

Dingen die we niet kunnen uitspreken. Ieder van ons dealed met zijn eigen verdriet. En weinig begrip voor elkaar.

Dingen die niet meer zijn terug te draaien, zoals toen mijn moeder 50 werd.

Of toen mijn broertje overleed (toen had ik nog wel contact met haar hoor!), ik was 18, geen rijbewijs of auto. Hij werd gecremeerd in Schagen. Niet te komen met een bus. Ik mocht niet mee rijden in de volgwagen. Mocht wel vooraan zitten bij de crematie. Hebben ze mij vreselijk uitgescholden, wat ik mijn moeder had aangedaan (had een paar weken ervoor een zelfmoordpoging gedaan).

Bij de trouwerij van mijn nicht (toen hadden we geen contact) heeft ze mij voor schut gezet terwijl ik er zonder vriend was, die ex wilde ze er niet bij hebben dus was erg onzeker en was heel naar hoe ze deden.
Dat zal een behoorlijke wissel op jullie gezin getrokken hebben...
quote: mylenevalerie reageerde

Of toen mijn broertje overleed (toen had ik nog wel contact met haar hoor!), ik was 18, geen rijbewijs of auto. Hij werd gecremeerd in Schagen. Niet te komen met een bus. Ik mocht niet mee rijden in de volgwagen. Mocht wel vooraan zitten bij de crematie. Hebben ze mij vreselijk uitgescholden, wat ik mijn moeder had aangedaan (had een paar weken ervoor een zelfmoordpoging gedaan).

Wat afschuwelijk...Mensen kunnen soms zó naar reageren, ongelooflijk.
quote:

Er zit tussen mijn moeder en mij 34 jaar verdriet.

Dingen die we niet kunnen uitspreken. Ieder van ons dealed met zijn eigen verdriet. En weinig begrip voor elkaar.

Dingen die niet meer zijn terug te draaien, zoals toen mijn moeder 50 werd.

Bij de trouwerij van mijn nicht (toen hadden we geen contact) heeft ze mij voor schut gezet terwijl ik er zonder vriend was, die ex wilde ze er niet bij hebben dus was erg onzeker en was heel naar hoe ze deden.

Sjeez, Myleen, wat een verhaal.

Ik vind het erg knap, of moedig, ik weet t woord niet zo te vinden,  van je dat je ondanks dat alles contact met haar houdt.Of het contact probeert in stand te houden.

Ik kan me zo voorstellen dat je je vreselijk achtergesteld hebt gevoeld op je broertje. Ik denk dat dat het ergste is wat je een kind kunt aandoen...
Mleentje, wat vreselijk onrechtvaardig allemaal. *;
Goede morgen meisjes...

Fleurtje, AgentL en M'leentje Wat ontzettend erg allemaal voor jullie ;( Heel veel sterkte lieverds!!! *; :R

Ik moet zo weg, ik kom strakjes weer terug!!
Mvtje wat een verhaal zeg...*;

Ikzelf heb ook een tijdje weinig tot geen contact met mijn moeder gehad...

Toen ze voor de tweede keer trouwde was ik niet uitgenodigd en achteraf kreeg ik een kaartje dat ze getrouwd was...

Het laatste jaar is het contact weer redelijk en is ze zelfs bij de bevalling van mijn zoontje geweest,maar er blijft altijd een afstand voelbaar...
Ja veel dingen doen mij nog verdriet. Voornamelijk niet geliefd te zijn. Maar ik deal er wel mee. Moet wel. Uitjanken en weer doorgaan.

Of zoals het nummer wat op de begrafenis van mijn broertje werd gedraaid,

Something inside so strong van Labisifre.

Labisifre weet ik niet of je het zo schrijft.
quote:

Sjeez, Myleen, wat een verhaal.

Ik vind het erg knap, of moedig, ik weet t woord niet zo te vinden,  van je dat je ondanks dat alles contact met haar houdt.Of het contact probeert in stand te houden.

Ik kan me zo voorstellen dat je je vreselijk achtergesteld hebt gevoeld op je broertje. Ik denk dat dat het ergste is wat je een kind kunt aandoen...

Ja contact houden is erg moeilijk voor mij. De afgelopen 6 weken lukte het mij niet. Probeer het nu weer gewoon. Zit veel onbegrip voor haar bij mij. Ze heeft mij uit het huis gezet na de dood van mijn vader. Pleeggezin even gewoond, en toen ik 16 was op mijzelf gaan wonen. Ik heb wel eens moeite om te begrijpen waarom ze bepaalde dingen heeft gedaan. Ik durf erdoor tot nu toe geen kinderen door te krijgen. Is het erfelijk allemaal. Zou ik mijn kinderen dat ook aandoen? Je hoort dat bepaalde dingen generaties op generaties doorgaat.

Ik kom er nog steeds niet uit.

Zo nu een leuker onderwerp, wil jullie niet deprimeren.

xmv.
Mleen, ik ga je strax even een meel sturen in reactie op je schrijven.  Ik moet nu naar de kappert. maar herken wel t een en ander in wat je schrijft. 

Tot strsks!
Lieve mv,

Even snel ;)

Ik denk niet dat jij per definitie ook zo zou worden tegen je kinderen...

Ik maak (ongeveer) hetzelfde mee met mijn moeder als jij. Toen mijn moeder voor het eerst zwanger was eindigde die zw in een miskraam. Snel daarna kreeg ze mijn broer. 2 jaar later mij, ongepland, en ongewenst. Ze was te laat voor abortus zo vertelde ze mij ooit, dus "moest ze mij ook maar houden" En daarmee is de toon wel gezet in de relatie met mn moeder. Die is dus verre van goed te noemen.

Alles wat mijn broer doet en deed is altijd leuk, schattig, heerlijk en fijn gevonden. Alles wat ik deed\doe is altijd stom, aandacht, vervelend en lelijk gevonden.

Nu heb ik 3 kinderen en ik merk dat ik geen moeite heb om ze gelijk te behandelen. Elk kindje van mij is uniek, en ze hebben allemaal hun eigen leuke kanten. (en minder leuke haha) Maar ik zal noooit E bijv. Ophemelen en J de grond in stampen. Nooit.

*; Dikke knuffelkus. (het is maar een beetje in telegramstijl, want J is

thuis, en wil niet heeeel de tijd computeren. Als jij\jullie nog meer willen weten zie ik het wel, hier of op hyve, of mail )

xborodini.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ja ik spreek jullie op hyves, wil niet iedereen nou depri maken.

Even denken gister hadden we een stelling hier op het topic. Vandaag nog niet.

Oh denk niet dat ik daar heel goed in ben.

Poging;

Is het niet erg overdreven dat het hele land in rep en roer is na wat regen? Wij doorgewinterde Nederlanders in een regenlandje?
He meisjes,

Kben pas net wakker (erg he :?) en ga nu eventjes wat eten en huppa gauw aan het werk! Wat een nare verhalen MV, je hebt al heel wat meegemaakt zeg.... Dikke *; voor jou!

Het valt me zowiezo op dat de meeste mensen die op de viva-site komen vaak wel een rugzakje hebben. Op de een of andere manier is dit blijkbaar toch een soort uitlaatklep voor een hoop mensen.

Nou, ik kom zo nog even langswippen..
Je hebt gelijk, Yoyo. Zware rugzakken hier.

Ik ben vanochtend naar een voorlichtingsbijeenkomst gegaan, georganiseerd door één of ander bedrijf bij de gemeente, die dit spektakel dus ook toestond. Behoorlijk massaal, behoorlijk weinig info, en nu maar afwachten of het me een uitnodiging voor de zo gewenste baan oplevert.
Marleentje, Agentje enFleur, dikke knuffel voor jullie!!!

zie dat er weer een beetje een sto relletje is....pfffff vermoeiend hoor die meid!!!!

IK MAG AUDITIE DOEN VOOR DE BAND YEAH!!! gaaf he?!?!?!?!??!
YoYo, lui wijf..:D

Waar is iedereen nu? Zitten jullie nu allemaal op Hyves?
quote:

Marleentje, Agentje enFleur, dikke knuffel voor jullie!!!

zie dat er weer een beetje een sto relletje is....pfffff vermoeiend hoor die meid!!!!

IK MAG AUDITIE DOEN VOOR DE BAND YEAH!!! gaaf he?!?!?!?!??! Als je niet door de auditie komt, weet ik nog wel iemand, tis wel eentje uit de vergaane glorie, maar maakt niet uit heee?:D
Ik ben nog hier maar wil zo naar hyves gaan. Stommerd heeft een topic ontdekt. Ik wist al die tijd haar te ontlopen, wat kan ik mij doodergeren aan haar. Nou kwam het  wat zeggen. Ze kan zelf geen zin zonder fouten typen en dan een ander verbeteren. Ach, ik kots op haar. Heel bewust lees ik niets van haar. Geen zin in. Merk het nu al dat ik geirriteert ben door haar berichten. Bah. Kom met een half uurtje op hyves. xmv.
*breekt even in, zonnig hier op de Bahama's*

MV, niet de moeite waard om je aan te irriteren hoor.
Oja, dat durf ik hard, hardop, en met hoofdletters te schrijven. STO wordt te nimmer nooit lid. Zo oef. Zal ik het in zwart schrijven of ga ik dan dingen forceren. Nou geen risico nemen. ;)
MV je hebt mail meis....
Het wordt tijd voor de silence treatment meiden. Volgens mij leest ze gewoon mee en verkneukelt zich over zoveel aandacht.
Dank je Pruttel. Moet ik ook niet doen. Niet goed voor de gezondheid. Prop jij nog even een stoofwortel in haar achterste. Bedoel achtersto. Nee geintje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven