Niet groepering verhuist naar de Bahama"s!

07-05-2007 09:58 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar op meiden! Lekker vanaf een parelwit strand met een cocktail in de hand onder de palmboom!

* echte naam? (hint mag ook)

* leeftijd?

* schoenmaat en zweetvoeten?

* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?

* woonplaats?

* werk? zo ja, als wat?

* kinderen/huisdieren?

* hou je van kaas?

* hou je van paashazen?

* heb je wel eens drugs gebruikt?

* favoriete alcoholische drankje?

* heb je een cavia?

* rijd je in een zwarte Golf?

* is je man homo?

* betaal je je gas en licht?

* hoe heet je vagina?

* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?

* wat doe je met je pulk?

* plas je in de wasbak?

* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?

* wat heb je aan vandaag?

* wat heb je vandaag allemaal gegeten?

* verder nog iets te melden?
quote:Sorry meiden, als ik had geweten dat het zo tekeer zou gaan, had ik mijn mond wel gehouden. Geeft niet joh *;

Met je laatste posting heb je alles weer recht gebreid.

Ik schrok er eerlijk gezegd wel van. Ben ook heel bang dat ze zeer binnekort hier komt zeiken.
Frankly my dear, I don"t give a damn
JOEHOE!!!!!!!!!

JOEHOE!!!!!!!!!

JOEHOE!!!!!!!!!

;(
Wat is er, Calvijn?
Wat een thea zeg (sorry voor de thea's onder ons ;)). Wat laat die zich kennen zeg iedere keer weer.

Sorry dat ik zo onregelmatig post, was van plan om ook flink mee te gaan doen hier, maar het komt er steeds niet van. Eerst m'n relatiecrisis die gelukkig over is. Verder heb ik me de laatste paar dagen erg druk lopen maken om mijn vader. Mijn ouders waren op vakantie in Mexico en Guatemala en mijn vader is daar ontzettend ziek geworden, zeg maar op sterven na dood. Ik heb ze vanmiddag opgehaald op Schiphol en ben me helemaal rot geschrokken, hi zag eruit...vreselijk! Helemaal geel, grauw en grijs en 15 kilo lichter (en hij weegt al niets). Ze zijn meteen met de ambulance door naar Groningen gegaan en daar ligt hij nu in het ziekenhuis. Voor mijn moeder ook niet makkelijk geweest, die moest alles regelen en die is ook al tegen de 80.. Nouja ze zijn gelukkig weer in Nederland! Sorry maar ik moest dit even kwijt, emotioneel dagje.
Dikke knuffel voor jou Mayou!!!

*;:R
Jeetje Mayou, wat vervelend van je vader!

Hebben ze al enig idee wat het kan zijn?

Sterkte *;

Liev; het is zo stil hier

Op hyves gebeurt ook niets ne ik kan het trouwens nauwelijks lezen omdat het zo donkerrood is.
Dank je!!! Ik merk nu pas dat ik best wel emotioneel ben vandaag. Is zo moeilijk om je eigen vader zo ziek te ziek, of uberhaupt iemand waar je veel van houdt. ;(  pffff.
Toch alleen maar logisch dat je verdrietig bent *;
Hij heeft van alles (suiker, jicht, lekkende hartklep ...) maar kreeg daar longontsteking en dat trok zijn toch al niet zo sterke hart niet zo goed. Vraag je je af waarom ze dan toch op reis gegaan zijn.... Omdat hij altijd al zo vreselijk graag daarheen wilde en het er nooit van kwam. Vrees dat dit hun laatste verre reis geweest is.
Mijn ouders zijn ook van die verre reismakers en ieder jaar houd ik mijn hart weer vast. (ze zijn 63 en 59)

2 jaar geleden nam mijn vader een vleesetende bacterie mee in zijn been van een reis naar Suriname, wat bijna zijn leven had kunnen kosten. Gelukkig goed gekomen.

Vroeger maakte ouders zich zorgen om de kinderen, maar nu is het net zo goed andersom
I know, begint bij mij ook al. pap en mam zijn allebei half de 50 en als pap de tuin gaat bestraten maak ik me toch zorgen of ie dat nog wel kan met zijn zwakke rug enzo...ga ik direct mannetjes regelen die hem kunnen helpen, maarja, daar issie nu te trots voor waardoor hij alweer 3 dagen kreupel op de bank ligt na zijn werk...
(Lalein; kun jij hyves wel goed lezen?

Klopt het dat er vandaag niets tot weinig op is gebeurd

?)

Ja dat is zooo waar! Ik maak me de hele tijd zorgen. (die van mij zijn 74 en 78, pa is de jongste!). Ik had trouwens ook een slecht voorgevoel over deze reis. Zo'n 'ik kan het niet uitleggen maar het voelt niet goed' gevoel. Maf he dat de rollen zich op een gegeven moment gaan omdraaien.
Is het trouwens nog goed gekomen met het been van je vader Calvijn?
Lieve meiden, ik kan niet op hyves komen. Voel mij ziek. Sinds gister al. Denk iedere keer al "oh over een uur voel ik mij beter en kom ik op hyves". Voel mij erg naar, niets ergs hoor maar weet niet of ik nog op internet kom. Mijn kop springt uit elkaar.

Kus voor jullie.

Ik wil morgen brammetje zien. Hopelijk straks al. Misschien gaat het straks beter.

Sorry xmv.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:(Lalein; kun jij hyves wel goed lezen?

Klopt het dat er vandaag niets tot weinig op is gebeurd ?)

Yep, ik kan het goed lezen. is niks gebeurd daar vandaag op een klein berichtje na van mijzelf.
Het heeft heel lang geduurd voordat ze wisten wat het was.

Hij is wschlijkl gebeten door een spin en daar is die vleesetende bacterie bijgekomen.

De wond was open tot op het bot, gelukkig is het niet zijn bloedbaan ingeschoten.

Mijn vader heeft het geluk gehad dat hij zo gezond was, anders was het hem fataal geworden volgens de tropenarts :?

De wond is nu , bijna 2 jaar na dato, zo goed als dicht.

Mijn ouders hebben er ook ene handje van om naar gevaarlijke gebieden te gaan. Vorig jaar een rondreis Syrië, Jordanië en Libanon.

Libanon ging toen niet door omdat daar toen oorlog was.
Beterschap MV!*;
Ben er vantussen trouwens, even eruit. Vriendje is fietsen vandaag (snif had ook wel zin in een potje fietsen hahah) en ga even langs bij een collegaatje.

Morgenvroeg lekker vrij, hoef pas om 11.15 te beginnen, dus misschien tot vanavond laat of morgenvroeg.

doehoei!!!!!!!!!!!!!!
MV; beterschap meissie *;
quote:Het heeft heel lang geduurd voordat ze wisten wat het was.

Hij is wschlijkl gebeten door een spin en daar is die vleesetende bacterie bijgekomen.

De wond was open tot op het bot, gelukkig is het niet zijn bloedbaan ingeschoten.

Mijn vader heeft het geluk gehad dat hij zo gezond was, anders was het hem fataal geworden volgens de tropenarts :?

De wond is nu , bijna 2 jaar na dato, zo goed als dicht.

Mijn ouders hebben er ook ene handje van om naar gevaarlijke gebieden te gaan. Vorig jaar een rondreis Syrië, Jordanië en Libanon.

Libanon ging toen niet door omdat daar toen oorlog was.Getver, eng verhaal! Gelukkig wassie sterk genoeg!
Die van mij hebben besloten niet verder meer dan Spanje te gaan. Typisch m'n moeder, pa ligt koud in het ziekenhuis en ze is al weer bezig met de volgende reis :)
Haha, geen thuiszitters dus die ouders van jou.

Ik hoop dat het allemaal goed komt met je paps *;

Houdt ons op de hoogte!
Wat een naar verhaal, Mayou. *; Hopelijk herstelt je vader snel.

Calvijn, ook al van die reislustige ouders.

Mleentje, beterschap!
Jullie hebben mail.

En Hyves is vandaag ontzettend t-r-a-a-g.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven