Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2015 @ 11:13:

[...]

Ik lek al als ik 1 seconde uit de douche ben. Hoe goed je ook doucht, het is niet fris. Het is niet voor niets dat naturisten hun eigen handdoekje meenemen om op te zitten. Ook als ze net uit het zwembad, de sauna of de douche komen.

Dus.. het is gewoon vies wat je doet.

Terwijl jij denkt dat mensen hier reageren, omdat ze preuts zijn, zijn er ook gewoon mensen die bloot niet interessant vinden, maar zich wel om dergelijke zaken achter het hoofd krabben.

Precies. Als je niet lekt mag je wel eens naar de dokter.

Ik ben ook niet preuts, wij zijn graag naakt in huis.

Mag ook graag naar de sauna. Lekker bloot in de zon liggen.

Verschil: meer blote mensen die allemaal van te voren wisten dat ze blote mensen zouden zien.

En dan hou je alsnog je benen netjes bij elkaar.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2015 @ 11:13:

[...]

Ik lek al als ik 1 seconde uit de douche ben. Hoe goed je ook doucht, het is niet fris. Het is niet voor niets dat naturisten hun eigen handdoekje meenemen om op te zitten. Ook als ze net uit het zwembad, de sauna of de douche komen.

Dus.. het is gewoon vies wat je doet.

Terwijl jij denkt dat mensen hier reageren, omdat ze preuts zijn, zijn er ook gewoon mensen die bloot niet interessant vinden, maar zich wel om dergelijke zaken achter het hoofd krabben.

Mensen die bloot niet interessant vinden zitten op het verkeerde topic .dit is hier "zonder ondergoed "

En ik zie soms mensen kleren passen met ondergoed die echt wel vuil zijn en een geurtje hebben. En die dragen wel ondergoed. Maar toch wil ik het niet meer passen nadien! ! Dan liever iemand als ik met blote kut maar heel proper !!
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2015 @ 11:16:

Het zal mij ook echt een worst wezen of mijn man kijkt, trouwens. Het is echt niet zo dat hij bij het zien van een blote kut erbovenop wil springen. Misschien dat hij het geil vindt, kan.. mag.. Hij vindt borsten ook geil, zo is het nou eenmaal. Maar wat schiet jij ermee op? Heb je dit zó nodig?"Nodig" niet echt . Maar ik vind het wel zalig als mannen staren naar mijn kut . En mijn man vind het heel leuk als ze staren .
cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 11:21
Fijn forum weer Quoten lukt dus niet.

Jammer dan het is een openbaar forum, iedereen mag dus reageren.

Er is een reden dat je ondergoed en badkleding niet mag ruilen en in de winkel met slip moet passen.

Een kut is na een halve dag winkelen niet heel hygienisch meer.

Net alsof iedereen in de blote reet zo schoon is.

Hoe weet jij trouwens dat die mensen ondergoed dragen? Kijk je mee in het pashok?
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 11:21:

[...]

Mensen die bloot niet interessant vinden zitten op het verkeerde topic .dit is hier "zonder ondergoed "

En ik zie soms mensen kleren passen met ondergoed die echt wel vuil zijn en een geurtje hebben. En die dragen wel ondergoed. Maar toch wil ik het niet meer passen nadien! ! Dan liever iemand als ik met blote kut maar heel proper !!

Punt 1: ik mag zelf weten op welk topic ik reageer

Punt 2: juist omdat ik bloot niet zo interessant vind, verbaas ik me in dit topic

Punt 3: dus omdat anderen vies op zichzelf zijn, vind jij dat je zonder ondergoed mag passen? Nee, die ánderen moeten zich ook beter schonen en jij moet ondergoed dragen, als je kleren past die je niet zult kopen. Zo moeilijk is dat niet hoor.
Later is nu
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 11:27:

[...]

"Nodig" niet echt . Maar ik vind het wel zalig als mannen staren naar mijn kut . En mijn man vind het heel leuk als ze staren .Nou, zoals jij er hier over schrijft heb je het volgens mij wel echt nodig. En dat is het sneue, waar ik op doel.
Later is nu
quote:MadameQetesh schreef op 02 maart 2015 @ 11:31:

Fijn forum weer Quoten lukt dus niet.

Jammer dan het is een openbaar forum, iedereen mag dus reageren.

Er is een reden dat je ondergoed en badkleding niet mag ruilen en in de winkel met slip moet passen.

Een kut is na een halve dag winkelen niet heel hygienisch meer.

Net alsof iedereen in de blote reet zo schoon is.

Hoe weet jij trouwens dat die mensen ondergoed dragen? Kijk je mee in het pashok?Ik breng altijd vochtige doekjes mee hoor ik kan het dan ook altijd proper houden . En ik ga ervan uit dat ze ondergoed dragen maar weet ik niet natuurlijk .maar stinken doen sommige mensen heel zeker
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 11:34:

[...]

Ik breng altijd vochtige doekjes mee hoor ik kan het dan ook altijd proper houden . En ik ga ervan uit dat ze ondergoed dragen maar weet ik niet natuurlijk .maar stinken doen sommige mensen heel zekerJuist van die vochtige doekjes raakt je vagina flora in de war en krijg je 'sporen'. Echt heel hygiënisch
Later is nu
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 11:34:

[...]

Ik breng altijd vochtige doekjes mee hoor ik kan het dan ook altijd proper houden . En ik ga ervan uit dat ze ondergoed dragen maar weet ik niet natuurlijk .maar stinken doen sommige mensen heel zeker

Dus je lekt toch wel. Goh ben je toch vrouw en geen robot.

Sommige mensen stinken idd maar daarom betekend dat niet dat ze ondergoed dragen, je weet het niet volgens jouw eigen woorden komt het vaker voor dan we denken.

Zonder ondergoed kleding passen en niet kopen is ranzig. Misschien nog wel ranziger dan zweet oksels.

Weer een reden om gekochte kleding eerst te wassen.
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2015 @ 11:33:

[...]

Nou, zoals jij er hier over schrijft heb je het volgens mij wel echt nodig. En dat is het sneue, waar ik op doel.Je hoeft dit niet sneu te vinden .ik voel me er heel goed bij en ik geniet er tenvolle van .
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 11:45:

[...]

Je hoeft dit niet sneu te vinden .ik voel me er heel goed bij en ik geniet er tenvolle van .

Ik vind het sneu als mensen op dagelijkse basis hun kut moeten flashen om zich goed te voelen, ja. Ik heb gelukkig andere kwaliteiten

Ik vind het nog sneuer, dat je jezelf hier steeds zit te overschreeuwen, dat je zó sexy en schoon bent en het zó prettig vindt om met deze wind in een te korte rok te lopen zonder onderbroek. Jammer voor jou, ik vind dat echt zielig.

En..zoals ik al zei, mijn man vindt het ook spannend, als ik een keer zonder ondergoed loop, maar als ik dat op dagelijkse basis deed, was de lol er al snel af. Dan is het immers al gewoon. Zo vindt hij zonder bh ook al niet spannend, want zo loop ik in mijn vrije tijd altijd. Neemt niet weg dat hij wel geil van me wordt, gelukkig, maar niet om zoiets.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2015 @ 11:50:

[...]

Ik vind het sneu als mensen op dagelijkse basis hun kut moeten flashen om zich goed te voelen, ja. Ik heb gelukkig andere kwaliteiten

Ik vind het nog sneuer, dat je jezelf hier steeds zit te overschreeuwen, dat je zó sexy en schoon bent en het zó prettig vindt om met deze wind in een te korte rok te lopen zonder onderbroek. Jammer voor jou, ik vind dat echt zielig.

En..zoals ik al zei, mijn man vindt het ook spannend, als ik een keer zonder ondergoed loop, maar als ik dat op dagelijkse basis deed, was de lol er al snel af. Dan is het immers al gewoon. Zo vindt hij zonder bh ook al niet spannend, want zo loop ik in mijn vrije tijd altijd. Neemt niet weg dat hij wel geil van me wordt, gelukkig, maar niet om zoiets.Ik vind mezelf niet sexy of schoon hoor . Maar ik vind het niet zielig . Ik probeer ook niet te overschreeuwen. Ik zeg gewoon eerlijk dat wij ervan genieten om dagelijks mijn kut te flashen .
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2015 @ 11:50:

[...]

En..zoals ik al zei, mijn man vindt het ook spannend, als ik een keer zonder ondergoed loop, maar als ik dat op dagelijkse basis deed, was de lol er al snel af. Dan is het immers al gewoon. Zo vindt hij zonder bh ook al niet spannend, want zo loop ik in mijn vrije tijd altijd. Neemt niet weg dat hij wel geil van me wordt, gelukkig, maar niet om zoiets.

+1!

Scheelt mij typen haha.

Eigenlijk vind ik het gewoon triest als je op deze manier aandacht moet vragen. Door andere mensen je kut te showen en dan nog blijven beweren dat het anders is dan een potloodventer ook!

Het is exact hetzelfde om dezelfde reden (aandacht, geil). Enige verschil: piemel en kut.
Ach Dreamer alles wat wij vinden vindt onze Cebu pertinent niet. Ik vind het vermoeiend. Let maar eens op haar reacties.

Wij: Je overschreeuwt je.

Cebu: ik overschreeuw me niet

Wij: Je voelt je sexy en schoon

Cebu: ik voel me niet sexy en schoon

Wij: kleding passen zonder ondergoed vinden we niet fris

Cebu: ik vind het wel fris.

En zo kunnen we het hele topic wel afgaan.
quote:GateKeeper schreef op 02 maart 2015 @ 12:10:

Ach Dreamer alles wat wij vinden vindt onze Cebu pertinent niet. Ik vind het vermoeiend. Let maar eens op haar reacties.

Wij: Je overschreeuwt je.

Cebu: ik overschreeuw me niet

Wij: Je voelt je sexy en schoon

Cebu: ik voel me niet sexy en schoon

Wij: kleding passen zonder ondergoed vinden we niet fris

Cebu: ik vind het wel fris.

En zo kunnen we het hele topic wel afgaan.

Das waar idd.

En soms is ze het ook niet met zichzelf eens.

"Ik ga weg.". " nee toch niet". " ik ga nu echt".

En hup daar is ze weer...
quote:MadameQetesh schreef op 02 maart 2015 @ 12:15:

[...]

Das waar idd.

En soms is ze het ook niet met zichzelf eens.

"Ik ga weg.". " nee toch niet". " ik ga nu echt".

En hup daar is ze weer...Haha en nu ga ik weer weg . Maar niet voor lang . Kortrijk here we Come !
quote:MadameQetesh schreef op 02 maart 2015 @ 12:09:

[...]

+1!

Scheelt mij typen haha.

Eigenlijk vind ik het gewoon triest als je op deze manier aandacht moet vragen. Door andere mensen je kut te showen en dan nog blijven beweren dat het anders is dan een potloodventer ook!

Het is exact hetzelfde om dezelfde reden (aandacht, geil). Enige verschil: piemel en kut.

Ok U wint ... dan ben ik een trotse exhibitioniste maar dan wel een hygiënische !! En ik maak mijn man ermee gelukkig ! Dus

Iedereen gelukkig
Neehoor, jij en je man gelukkig en diegenen die het prettig vinden jou te zien flashen. Zoals je hier kunt lezen zijn er ook een heleboel mensen niet gelukkig, als ze dat zien, bij jou of iemand anders.
Later is nu
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 12:37:

[...]

Ok U wint ... dan ben ik een trotse exhibitioniste maar dan wel een hygiënische !! En ik maak mijn man ermee gelukkig ! Dus

Iedereen gelukkig

Nee nee helemaal niet iedereen gelukkig.

Ik hoef je niet tegen te komen, ik word niet gelukkig van de kut van een ander.

En zoalsje hier hebt gelezen heel veel mensen niet. Dat je irl niet word aangesproken betekent niet dat ze het normaal en leuk vinden.

Potloodventen is niet voor niks verboden.
Onderbroeken worden pas vanaf de 19e eeuw gedragen, daarvoor was iedereen ook zó gelukkig
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 02 maart 2015 @ 13:06:

Onderbroeken worden pas vanaf de 19e eeuw gedragen, daarvoor was iedereen ook zó gelukkig Sorry maar het maakt mij echt gelukkig als mannen naar mijn kut staren . Niet geil ! Wel een zalig gevoel .
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 13:11:

[...]

Sorry maar het maakt mij echt gelukkig als mannen naar mijn kut staren . Niet geil ! Wel een zalig gevoel .Ga cammen, verdien je gelijk wat leuks bij.
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 12:37:

[...]

Iedereen gelukkigBen je nu alweer terug uit Kortrijk? Had je het koud?
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 13:11:

[...]

Sorry maar het maakt mij echt gelukkig als mannen naar mijn kut staren . Niet geil ! Wel een zalig gevoel .

staren nog wel!

dan flash jij je kut niet.... dan leg je gewoon de boel open en bloot voor langere tijd, anders kunnen ze niet staren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven