Lijf & Lijn alle pijlers

Mijn eetdagboek, tips?

02-03-2015 20:33 86 berichten
-
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 maart 2015 @ 23:12:

[...]

1,5 uur trainen op een dag is zinloos. Maar als jij graag zinloze dingen doet dan hou ik je niet tegenJa ik wil wat afvallen, maar daar gaat t sporten me niet om. Ik vind t heerlijk en merk dat mijn conditie zoveel beter is geworden, en ben veel sterker geworden. En zelfs wat buikspieren gekregen. Een goede conditie is ook wat voor te zeggen hoor.. snap niet helemaal dat, dat zinloos is. Plus het is ontspannend voor mij.
quote:pizzaislife schreef op 02 maart 2015 @ 23:17:

[...]

hoezo is dat zinloos...?omdat je je spieren maximaal moet belasten om resultaat te boeken, jij put ze uit en daarbij eet je niet genoeg, dus er is geen herstel. Een goede, effectieve training duurt ca. 45 minuten. Ga dan voor maximale inspanning gecombineerd met actief herstel HITT bijv.
quote:pizzaislife schreef op 02 maart 2015 @ 23:19:

[...]

Ja ik wil wat afvallen, maar daar gaat t sporten me niet om. Ik vind t heerlijk en merk dat mijn conditie zoveel beter is geworden, en ben veel sterker geworden. En zelfs wat buikspieren gekregen. Een goede conditie is ook wat voor te zeggen hoor.. snap niet helemaal dat, dat zinloos is. Plus het is ontspannend voor mij.Juist als je voor effect gaat, kies dan voor een training die echt iets doet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 maart 2015 @ 23:20:

[...]

Juist als je voor effect gaat, kies dan voor een training die echt iets doet.misschien een idee om me eerst te vragen hoelang ik altijd ga, want die anderhalfuur is niet standaard. Ik was lekker bezig dus ik ging lekker door. En zit ook cardio bij he...
Alle reacties Link kopieren
45 min KT op een dag is voldoende. Je kan altijd nog cardio doen op de dagen dat je geen KT doet.
Life is short. Eat dessert first.
quote:pizzaislife schreef op 02 maart 2015 @ 23:23:

[...]

misschien een idee om me eerst te vragen hoelang ik altijd ga, want die anderhalfuur is niet standaard. Ik was lekker bezig dus ik ging lekker door. En zit ook cardio bij he...Hoe ziet een gemiddelde training er dan uit?
quote:pizzaislife schreef op 02 maart 2015 @ 23:05:

[...]

vreetbuien heb ik sowieso niet aangezien ik af en toe gewoon lekker cheat Haha mooi. Hoewel ik cheaten ook nooit helemaal begrijp, maar wat voor jou werkt hè. Ik doelde trouwens meer op die dieters hier op Viva die zo'n 600 calorieën op een dag eten en dan gaan huilen als ze vreetbuien krijgen. Dat is best interessant om eens te lezen, trouwens, hoe andere mensen met diëten omgaan.
waarom haal je de OP weg?
quote:rdvv schreef op 02 maart 2015 @ 23:31:

[...]

Haha mooi. Hoewel ik cheaten ook nooit helemaal begrijp, maar wat voor jou werkt hè. Ik doelde trouwens meer op die dieters hier op Viva die zo'n 600 calorieën op een dag eten en dan gaan huilen als ze vreetbuien krijgen. Dat is best interessant om eens te lezen, trouwens, hoe andere mensen met diëten omgaan.en elk jaar weer proberen diezelfde 5 kilo voor de zomer kwijt te raken
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb het nogal lastig gehad omtrent eten ( was megadun- aan begin puberteit kwam ik wat aan- werd onzeker dus ging extreem afvallen - wou beter worden dus ging gezond eten - kreeg enorme vreetbuien en kwam weer aan - weer afvallen - weer vreetbuien - nu probeer ik ervan af te komen)

En nu zijn de vreetbuien wel verminderd , maar ik eet nog steeds te veel naar mijn idee. Dit is wat ik gemiddeld eet (ben 16);

O: 2 boterhammen 1 met jam 1 met ham +magere yoghurt met appel + koffie verkeerd

T: vandaag 1 paprika, 2 rijstwafels en hand rozijnen

L: was een tosti, en een boterham met tomaat

T: m&ms met pinda's en ook nog een hand stroopwafelkruimels :(

D: gehaktbal met sperziebonen en aardappels

Iemand tips?
Yasmine, maak je eigen topic aan. Je schrijft nu in een verouderd topic van een ander.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven