Napraattopic 25

22-02-2015 00:18 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Al gevonden.
quote:Star schreef op 03 maart 2015 @ 18:54:

Iemand even een update voor me? Zie dat Istar anoniem is geworden? .
Je bent zelf een theepot
Ik mis Fang en LV.

En de napraat, hoe hij was toen je nog eens flink moest bijlezen als je een avondje afwezig was.
Ik weet niet of dat wel de bedoeling is suus?

Anonimiseren heeft over het algemeen een reden.
quote:Amaqanda schreef op 03 maart 2015 @ 20:38:

Anonimiseren heeft over het algemeen een reden.Ja, vaak een ernstige reden zoals een topic openen over smulstenen.
quote:Sensy12 schreef op 03 maart 2015 @ 20:41:

[...]

Ja, vaak een ernstige reden zoals een topic openen over smulstenen.Dat bedoel ik. Blijft het achtervolgen.
Goedenavond.
quote:Steinbeck2 schreef op 03 maart 2015 @ 20:34:

Ik mis Fang en LV.

En de napraat, hoe hij was toen je nog eens flink moest bijlezen als je een avondje afwezig was.+1

Anonimiseren heeft over het algemeen een reden.Ik haal het weg, klopt Ama
Je bent zelf een theepot

Ik mis Fang en LV.

En de napraat, hoe hij was toen je nog eens flink moest bijlezen als je een avondje afwezig was.Ja, wat is er gebeurd met Napraat....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Ik mis Fang en LV.

En de napraat, hoe hij was toen je nog eens flink moest bijlezen als je een avondje afwezig was.

Eens Stein, waar is iedereen?

Zelfs de bygoners laten het afweten.

Vroege voorjaarsdip?
Je bent zelf een theepot
Ik zit the following te kijken. En afgelopen 3 avonden hebben we Bosch gekeken. Druk dus
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:SuzanneSuus schreef op 03 maart 2015 @ 20:55:

[...]

Vroege voorjaarsdip?Zure winterdip denk ik
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik heb wel enorm gelachen om Dorothy in dit topic

Ene cebufriend gaat al tijden los op een oud topic. Ee wordt flauw en melig op gereageerd, soms ( helaas) serieus, soms flauw maar in een poging tot fkauw zijn nemen ze die gast toch serieus genoeg. Het gaaaaaaat maar door.

Ik heb al 2-3 keer de olifant-blies-het-verhaaltje uit geplaatst maar hemel..

Dat het fake is, is duidelijk ( dwz cebufriend). En dan komt Dorothy langs vandaag... Hilarisch, vind ik.

Hij ( zeker geen zij) begint hier

En gaat maar door en door en door. Om gek van te worden. Gevoed door velen.

En dan vandaag de reacties van Dot.

( je hebt puf nodig om alles te lezen hoor)
Je bent zelf een theepot
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 maart 2015 @ 21:06:

[...]

Zure winterdip denk ik

Ja? Nee toch?

Afwezigheid! Komt wel weer goed
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 03 maart 2015 @ 20:55:

[...]

Vroege voorjaarsdip?Nee hoor. Ik ben dankzij de wekenlange storingen hier op dit prutsforum bijna helemaal afgekickt!
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 maart 2015 @ 21:06:

[...]

Zure winterdip denk ik

T is een lang en ellendig verhaal. Zure winterdip... Was het maar waar.

Het begon met af en toe een bezoekje aan een goeroe. Nou ja, eigenlijk waren het bezoekjes van een goeroe, maar ik was nog naïef en geloofde nog in vrije wil enzo.

Nadat ik dacht dat ik bezoekjes aan een goeroe bracht kwam ik er langzaam achter dat het andersom was, dat die goeroe mij bezoekjes bracht. Eerst was ik nog best gevlijd ook, maar ook dat bleek naïef. Die goeroe was helemaal niet monogaam zeg maar. En toen ging hij stalken. Echt veel en heftig.

Gelukkig kwamen er echte mannen om me te redden. Mannen met gele helmen. VEEL mannen met gele helmen. En die hebben, dat moet ik ze nageven, de goeroe verjaagd. Wist ik toen veel dat ik hem nog weemoedig zou gaan missen! Want gestalkt worden door één goeroe is gevoelsmatig toch anders dan hordes geel gehelmde mannen achter je aan. En wederom aangetast in mijn ego omdat ze niet voor mijn uitzonderlijk uiterlijk of intense intelligentie gaan, ook zij doen het met velen. Bah. ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom ze mij lastig blijven vallen omdat duidelijk is dat zeer regelmatig Grote Belangstellig is voor de gele helmmannen. Dat zie ik als ik kom kijken of ze weg zijn, dat weet ik niet door inboxen, echt niet.

Nu doet het onderhoud al een poosje hard zijn best om die geelgehelmde mannen te verjagen. Maar dat is hard werken, en de strijd kan nog in het voordeel van bijde partijen beslist worden.

Ondertussen is mijn huwelijk dus naar de kloten omdat ik in mijn slaap schijn te roepen over mannen met geile helmen die op moeten schieten met hun grote beurt. "Nee lieverd, echt niet.. Het begin met een goeroe" maakte het ook niet beter. en nee schat jij bent de beste de enige de grootste... WoW! Moet je dít plaatje van zij-die-nu-anoniem-heet-maar-eigenlijk-enn's-schuld-is eens zien maakte het ook niet beter

Depressief richting supermarkt om mijn verdriet weg te vreten. Gillend weer uit gelopen toen haringen van achter glas begonnen te roepen dat het toch wel een soort kannibalisme was, zo'n vreetkick.

Recalcitrant maar eens aan zure visgLeuven begonnen, op aanraden van een goeroe die ik uit weemoed en wanhoop aangeschreven had. Nou, en daar wordt je dus een beetje ziek van.

Dus nee, geen zure winterdip. Maar een lichte voedselvergiftiging van de zure visgleuven die ik door omstandigheden heb gegeten...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow
Life is short. Eat dessert first.
Wat feow zegt. Wegens grote belangstelling en permanente verminderde beschikbaarheid geef ik mijn portie aan fikkie...
Woef!

Bij mij is het tegenwoordig gewoon erg druk op Viva en tja, dan gaan de buitenlanders dus naar de tweede rang. Tja.. Wat doe je eraan?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!

Anonimiseren heeft over het algemeen een reden.Ja.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
feow
Istar ik mis je nu al!!!
Ja ja.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven