Leuke steden in de UK
zondag 1 maart 2015 om 12:49
dinsdag 10 maart 2015 om 09:28
dinsdag 10 maart 2015 om 10:02
dinsdag 10 maart 2015 om 10:05
quote:nausicaa schreef op 10 maart 2015 @ 09:28:
In Londen zijn dan ook veel meer huizen dan in Oxford
. Oxford heeft hele goede buslijnen, dus je hoeft niet per se midden in de stad te gaan zitten.
Voordeel is dat je dan ook wat minder drukte van groepen Aziaten hebt (vooral rond juli-augustus).Ik heb gekeken naar wat ik in York kwijt was, is redelijk vergelijkbaar qua stad. Toen was ik 380 pond kwijt voor een prachtig ingericht huis in het centrum, daar krijg ik in Oxford helemaal niets voor. Oxford richt zich vooral op de elite. Is ook echt definitief afgevallen wegens onbetaalbaar.
In Londen zijn dan ook veel meer huizen dan in Oxford
Voordeel is dat je dan ook wat minder drukte van groepen Aziaten hebt (vooral rond juli-augustus).Ik heb gekeken naar wat ik in York kwijt was, is redelijk vergelijkbaar qua stad. Toen was ik 380 pond kwijt voor een prachtig ingericht huis in het centrum, daar krijg ik in Oxford helemaal niets voor. Oxford richt zich vooral op de elite. Is ook echt definitief afgevallen wegens onbetaalbaar.
dinsdag 10 maart 2015 om 10:35
quote:[messafoutje metge=18038061,noline]bootje_op_de_golven schreef op 10 maart 2015 @ 10:02[/message]:
[...]
Ik vond Dublin niet heel bijzonder, zou me er geen week kunnen vermaken
Bristol is volgens Easyjet 20 minuten vliegen???Waarschijnlijk foutje met het uur tijdverschil
[...]
Ik vond Dublin niet heel bijzonder, zou me er geen week kunnen vermaken
Bristol is volgens Easyjet 20 minuten vliegen???Waarschijnlijk foutje met het uur tijdverschil
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”