Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 4 maart 2015 om 21:38
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 maart 2015 @ 21:36:
[...]
Ik lees het anders en ik ben er nog niet uit of ik dat moedig of dom vind, zo vlak na een waarschuwingsposting van de moderator en net na een ban van 48 uur.
Dat heb ik allemaal niet meegekregen, ik kom net weer eens kijken.
Ik heb een werkgevert met stomme regeltjes namelijk
[...]
Ik lees het anders en ik ben er nog niet uit of ik dat moedig of dom vind, zo vlak na een waarschuwingsposting van de moderator en net na een ban van 48 uur.
Dat heb ik allemaal niet meegekregen, ik kom net weer eens kijken.
Ik heb een werkgevert met stomme regeltjes namelijk
woensdag 4 maart 2015 om 21:38
Yep. Ik heb een goede werkgever. En hij heeft goede mensen in dienst.
De mensen die zich niet kunnen voorstellen dat er onder werktijd ruimte is voor andere zaken, die kunnen die verantwoordelijkheid waarschijnlijk niet aan en moeten fijn ergens gaan werken waar allerlei suffe regeltjes gelden.
quote:hatsetats schreef op 04 maart 2015 @ 21:26:
[...]
lezen wat er niet staat is ook n kunstTussen de regels schrijvenis pas kunst, je schrijft het zo, dat het er niet staat. En toch leest iedereen het zo!
De mensen die zich niet kunnen voorstellen dat er onder werktijd ruimte is voor andere zaken, die kunnen die verantwoordelijkheid waarschijnlijk niet aan en moeten fijn ergens gaan werken waar allerlei suffe regeltjes gelden.
quote:hatsetats schreef op 04 maart 2015 @ 21:26:
[...]
lezen wat er niet staat is ook n kunstTussen de regels schrijvenis pas kunst, je schrijft het zo, dat het er niet staat. En toch leest iedereen het zo!
woensdag 4 maart 2015 om 21:40
quote:sandt2.0 schreef op 04 maart 2015 @ 21:38:
[...]
Tussen de regels schrijvenis pas kunst, je schrijft het zo, dat het er niet staat. En toch leest iedereen het zo!
Praat even voor jezelf.
Jij gaat er automatisch vanuit dat ze neerkijkt op de voorbeelden die jij aanhaalt, dat vind ik pas naar.
[...]
Tussen de regels schrijvenis pas kunst, je schrijft het zo, dat het er niet staat. En toch leest iedereen het zo!
Praat even voor jezelf.
Jij gaat er automatisch vanuit dat ze neerkijkt op de voorbeelden die jij aanhaalt, dat vind ik pas naar.
woensdag 4 maart 2015 om 21:41
quote:sandt2.0 schreef op 04 maart 2015 @ 21:38:
[...]
U
Tussen de regels schrijvenis pas kunst, je schrijft het zo, dat het er niet staat. En toch leest iedereen het zo!Iedereen?
[...]
U
Tussen de regels schrijvenis pas kunst, je schrijft het zo, dat het er niet staat. En toch leest iedereen het zo!Iedereen?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 4 maart 2015 om 21:42
woensdag 4 maart 2015 om 21:42
quote:Amaqanda schreef op 04 maart 2015 @ 21:36:
[...]
Is wel jouw grote probleem hé? Dat mensen nooit lezen wat jij bedoeld. Toch bijzonder dat dat zo vaak gebeurd.
Waar zou dat aan liggen?
Dat is precies de bedoeling.
Het zó formuleren dat iedereen gaat reageren, maar daarna zeggen dat men niet leest omdat dat er niet staat.
't Is een aangeleerd kunstje.
[...]
Is wel jouw grote probleem hé? Dat mensen nooit lezen wat jij bedoeld. Toch bijzonder dat dat zo vaak gebeurd.
Waar zou dat aan liggen?
Dat is precies de bedoeling.
Het zó formuleren dat iedereen gaat reageren, maar daarna zeggen dat men niet leest omdat dat er niet staat.
't Is een aangeleerd kunstje.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 4 maart 2015 om 21:44
woensdag 4 maart 2015 om 21:45